1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    dus lukt niet met mijn boxen set en de 226 bw, als ik het goed begrijp?
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zie ik dat hij optische ingang heeft (irritant ben ik weet het)
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk gewoon even of er zo'n ingang zit: :9
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  5. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    die uitgang zit op mijn vga kabel ja?!
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op je setje? 8) Want je moet een optische kabel vanaf je vga kabel (van je 360) naar je surround set leggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  7. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik zien dat die op mijn setje zit dan:D
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kijken of er ook zo'n gat in zit \o/
    Ik neem trouwens aan dat er toch ook wel zoiets bij staat als optical in, of audio in.
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat setje heeft geen optische uitgang, moet dus gewoon stereo (jackplug, rood/wit whatever) aangesloten worden ;)
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    dus die kan ik niet op een samsung 226bw aansluiten als ik het HEEL goed begrijp:mad:
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jawel, via de jackplug. Alleen zou ik dat niet doen, omdat het geluid dan van je 360, via de monitor, naar de boxen gaat. Je kan dit setje gewoon met de 2 tulpstekkertjes die eraan zitten, koppelen aan de 2 tulpstekkertjes van de vga-kabel.

    edit: Laatste zin niet waar, sorry. De set heeft vage aansluitingen, ik zou niet weten hoe je aan moet sluiten. Het moet iig kunnen.

    Dacht je trouwens surround geluid te krijgen met deze set? Want dat krijg je dus niet.


    edit2: Je kan de set met deze:
    [​IMG]

    adapter aan de vga-kabel koppelen (voor de duidelijkheid klik, de 3 gekleurde komen van het setjes, de rood/wit van de vga-kabel)
    Weet alleen nog niet waar je dat adaptertje kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar wel normaal geluid & kan je miss uitlegen hoe het dan wel lukt precies anders wil ik die monitor gaan halen
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zie hierboven :+
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    dan maar 226bw halen als het toch kan:D bedankt jingga!!!
    heb ik teminneste geluid als ik 226 bw heb ik toch wel zo fijn!
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    moet je wel dat adaptertje nog zien te vinden.. ;)
     
  16. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid, dit is een logitech 5.1 adapter! Dit is de adapter die bij die goedkopere 5.1 set zit om je 5.1 op je console niet digitaal aan te sluiten. ( zal dus stereo zijn?)

    Kon alleen dit nog vinden helaas in USD:
    1) http://shopper.cnet.com/av-cables/logitech-5-1-game/4014-7889_9-31475291.html
    2) http://computers.pricegrabber.com/cables-adapters/m/13939442/

    EDIT:

    Ik heb navraag gedaan, deze is alleen leverbaar via US. In NL leveren ze deze dingen van logitech niet, alleen bij die 5.1 set :confused: Je kan dus of via die link hem bestellen en kijken op ze hem shippen, of je gaat naar de electronica zaak, daar evrkopen ze van die splittertjes.... Zou ook moeten werken. ( let wel op het feit dat er 2 ringen onder staan --> 2 ringen= stereo, 1 ring is mono):

    Plaatje ervan: [​IMG]

    Hopelijk kan je wat met deze info, ik gebruik deze overigens voor mijn headset.
    Zo kunnen 2 mensen hier genieten van een xbox met super sennheiser kwaliteit:)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net de HP w2207 besteld:thumbs: Verschillende reviews vergeleken de Samsung 226 met de HP en ze waren vaak in het voordeel van de HP. Daarom dus deze aankoop gedaan. Krijg hem hopelijk morgen binnen, maar kan ook zaterdag worden.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, weet niet war ik hem anders moet stellen:
    Ik heb mn 360 aan een monitor, maar weet iemand ook of het mogelijk is om TV te kijken op die monitor?
    Dat er zegmaar een kastje is waar ik de TV kabel in kan stoppen, en dit kastje dan met VGA of DVI-D (ofzo) aan mn monitor kan connecten?
    Dan zou ik nog wel een VGA splitter ertussen zetten, zodat ik kan switchen tussen 360 en TV..

    Gekke van die splitters: Een splitter om één PC aan 2 monitoren te doen is maar 20eu ofzow.. En Splitter om 2 PC's aan één monitor te doen is iets van 80eu!
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    heb je toch niks aan? Hij wil de x-530 aansluiten op de VGA-kabel, en de VGA kabel heeft 2 tulpies, te weten rood en wit, en de set heeft 3 uitgaande stekkers. Die 3 uitgaande stekkertjes passen niet in dat adaptertje dat jij weergeeft. Hij heeft dus wel degelijk mijn adaptertje nodig.

    Het ziet er naar uit dat dat adaptertje niet in de EU te krijgen is, dus helaas houvanroxan, maar het zal dan niet mogelijk zijn de set aan te sluiten op je 360 dan wel monitor.... Ik heb ook weleens naar deze set gekeken, maar ben voor een surroundsetje van Creative gegaan. (deze)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  20. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm dit is niet geheel correct, tenminste ik ken de 5.1 set niet, maar als je 2 van deze hebt, heb je toch 3 uitgangen?
    Of zijn de draden crossed is het setje waar jij het over hebt?

    Ik gaf ook een alternatief, aangezien ik alleen de bijgaande US links kon geven:)
    Dit setje wat jij bedoeld is inderdaad de mooiste oplossing, maar met 2 van deze zou het ook moeten lukken.
    Zeker aangezien dat setje niet in Nl te verkrijgen is....?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina