xbox advanced AV Pack waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pjotr, 9 mrt 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat je dat soort dingen aan ons moet over laten, als we willen dat je mod wordt hoor je het wel (niet dus want dan is alles gesloten na 1 reply)

3. Dabo

Dabo Guest

1 reply? volgens mij waren er wel wat meer hoor maar goed als een vraag beantwoord is kan die toch gesloten worden?

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4

Maar er is altijd wel iemand met een "beter" of "ander" antwoord, dus laten we de threads open. ;)

:p ;) ]:- :D :'-( :mad: :confused: 8)

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja+Zou het wel een stuk saaier worden hiero. Als je nou 3000 aktieve leden hebt, is het weer wat anders.

6. Dabo

Dabo Guest

Okey jullie hebben ook wel een beetje gelijk maar de bovengenoemde weblink is dus een van de goede mogelijkheden.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist, anders mot je er weer een aparte thread voor openen..

8. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nou eens bij de topic, staat daar advanced SCART ??? tsjongejonge, soms vraag ik me af of sommige mensen hier wel kunnen lezen... }:]

9. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je doet je naam eer aan, maar je hebt wel gelijk. Ik kon echt niet lezen wat er in de laatste zin stond:

"Ik wil namelijk S-video (naar projector) + optical (naar versterker), ik heb dus niets aan de advanced-scartkabel"

Daar begrijp ik blijkbaar helemaal niks van. Ik denk dat dat komt doordat die kabel niet leverbaar is in Nederland en ik zelf druk op zoek was naar de Advanced Scart Cable. En AV heeft nogal veel te maken met Scart...

Mijn excuses hiervoor.

Maarja, daarna gaat deze thread weer over heel iets anders, dus dat maakt ook niet meer uit.

Quote van mezelf:

"Maar er is altijd wel iemand met een "beter" of "ander" antwoord, dus laten we de threads open."

Dit was dus een duidelijk voorbeeld van een "ander" antwoord! :D

Deel Deze Pagina