Ik heb geen idee wat het is maar er is een Microsoft Site: www.siteofchampions.com ...om binnen te komen moet je 82207 in toetsen. Op de videorecorder staat de datum 22-8-2007 ... dit kan van alles betekenen .. mogelijk is deze alleen bedoeld voor amerika
er staan wel geweldige filmpjes op, en als je dat pong spelletje wint dan verlies je alsnog Borgman Arlo Ellis.. is dat een anagram ofzo? ik zie warthogs en masterchiefs!
oh oke.. nja ik zie 2 spartans, een warthog, (cortana maybe?) en een of andere ninja edit: als je op de lamp klikt gaat er een rode lamp lopen.. als je deze aanklikt komt er een koffer met dezelfde data erop.. er speelt dan een bandje achterstevoren af.. maar ik heb geen idee wat het is.. iemand moet t opnemen en achterstevoren afspelen EDIT: Het bandje zegt: you got too much time on you're hands.. LOL Hier ff opgeslage: http://download.yousendit.com/EAA0EE6215F88D14
Ik denk Too Human, Master Chief en een RTS game ... ik vermoed dat ms XSN sports weer tot leven gaat roepen maar nu voor FPS en andere games ... Maar ja het kan ook iets anders zijn
die ninja is van shadowrun! ik dacht al dat ik em herkende hmm.. nou hebben we shadowrun erbij.. games for windows? is Halo wars games for windows?
Ik heb het vermoeden dat het dus XSN sports gaat worden ... zodat het makkelijker wordt toernooien te organiseren
dat zou het idd wel eens kunnen zijn.. zelf toernooien opzetten voor halo maar waar is die mech dan van? ik denk niet dat dat van too human is..
Oh ik dacht netzoals in Mexico er hangt een Pinãta aan een touw en kinderen slaan er tegen aan? 'T filmpje heb ik niet gezien maar als ik het plaatje zo bekijk zie ik een monster aan een touw hangen en een kind die met een knuppel (?) in zijn hand staat. ^^ Edit; er staat ook op de tape Transformer pinãta challenge dus wie weet..
hmm denk het niet.. verouderde game zonder games for windows functie.. edit: en de mechs van die game lijken totaal niet op het plaatje
Ik denk het ook wel. In het logboek staat ook day 1 training, day 2 etc voor scherpe reflexen en als je dat allemaal hebt voltooid ben je champion van de wereld.
Waarschijnlijk niet.. ik bedoel weinig duidt erop.. waarom zit er dan een shadowrun logo erin? of een mech?