1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee denk het niet hoor. Sowieso kan je hem na een half jaar toch op pc krijgen.

    Ok GTA is een grote titel maar maakt niet een console hoor.
    GTA is nooit uitgekomen op een nintendo systeem en toch hebben heel veel mensen een Gamecube, en nu een Wii
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Sorry, maar deze keer ben ik het niet met je eens. Iedereen die ik ken heeft GTA wel eens gespeeld, dus ook de niet die-hard gamers. Zij spelen een keertje GTA en kopen zonder reviews te lezen of wat dan ook de opvolger. Als je dan GTA als exclusive krijgt kun je rekenen op een stormloop aan gasten die deze game willen spelen en daarom ook een Xbox 360 kopen. Geloof het of niet, maar GTA is héél erg belangrijk voor een console.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2007
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik denk niet dat niet die hard gamers een 360 zullen kopen voor GTA.

    Een 360 kost 400 euro en dat geven niet die-hard gamers niet snel uit voor een console.

    Niet die-hard gamers wachten wel tot GTA op de pc uitkomt en spelen die dan op de pc van hun vader.
     
  4. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Er zij heel veel mensen die gewoon games kopen omdat een vervolg is het maakt dan niet uit of het een goeie of slechte game is.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen die hard gamer en ik heb ook 400 euro voor die console uitgegeven dus......

    en zo zijn er meerdere mensen in mijn omgeving.....en de reden? ik doe niet aan pc gamen (elke jaar een nieuwe video kaart o.i.d om de nieuwste games te kunnen spelen)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij heeft het over mensen die een hele console kopen enkel voor 1 spel.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat doen ze ook niet, maar GTA trekt hun vast en zeker over de streep om een Xbox 360 te kopen. Mensen kochten een PlayStation 2 voor GTA en andere games volgden vanzelf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2007
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar ik heb het ook over echt exclusief, dus niet dat die een half jaar later op de pc uitkomt.
     
  9. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Ik ben ook geen die hard gamer. Ik heb de 360 bij mijn telefoon abbo gekregen en de PS3 heb ik van m'n baas gekregen als een late nieuwjaars bonus. Dus ik heb zelf nog geen euro uitgegeven aan een console.
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Precies, daar heb ik het ook over. Een timed exclusive trekt mensen niet gauw over de streep, tenzij zij dat niet weten.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Half jaar wel PC.. Maar er is nog niet eens een PC versie. Moet wel eerst nog gaan komen.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    :confused:
     
  13. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed dat dit deel IV is.

    Gta 1 en gta london waren 2d free roaming van bovenaf gezien

    Gta 2 was met 3d effecten, deze had eigenlijk niet 2 hoevenn te heten maarja niemand had voorspelt dat GTA zo'n mammoet franchise zou worden

    Gta 3 was bijzonder, third person shooter
    Vice city en san andreas zijn kwa gameplay slechts licht verandert.

    Gta IV is next-gen, bovendien is het cartoony stijltje vervangen door realistische graphics.
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een info
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Triple X moet iedere post tegenwoordig nieuwe en nuttige info bevatten?|:-
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Triple x is een zwijndrechtenaar en dat zijn van nature zijkerds ;)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Wajo, kom je net thuis van 2 weken vakantie, krijg je te horen dat GTA IV is uitgesteld. Nja, aan de ene kant wel balen natuurlijk maar...bespaart wel weer wat geld want nu kan ik zeker weten Call of Duty 4 bij Halo 3 kopen. In 2008 zie ik dan wel weer verder.
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Wajo gek!
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Wel klote dat het is uitgesteld, maar kom op, iedereen hier heeft liever een spel zonder bugs en/of ander gezeik dan een spel met al die dingen..
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als dit spel ook maar een bug gaat hebben als die uitkomt hea.. fuck hun dan :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina