[Saint's Row] Crack Down missie: graphic fouten?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zinu, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb deze game net, maar meteen al een probleem met de eerste Los Canales missie: Crack Down. Hierin moet je die drugslabs neerhalen.

Het probleem is, zo gauw ik er bijna ben en een stukje naar beneden gegaan ben, flippen de graphics. Ik zit wel in een auto, alleen is het model er niet meer. Ik zak half door de grond, ik zweef, geen textures/modellen meer. WTF? Wat kan ik hiertegen doen?

2. --<)Sandro(>--

--<)Sandro(>-- The Green Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt volgens mij niet aan de missie zelf. Ik heb het zelf ook wel eens. vooral als ik snel rij, op een snelweg b.v. Dat hoor ik eerst de dvd raar doen in de 360 zelf, en als ik dan vervolgens niet afrem, loopt ie vast op de manier die jij beschrijft.

Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar je bent iig niet de enige ;)

3. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad,misschien moet je er eens lopend naartoe gaan.
    Succes.

4. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb ik ook een paar keer gehad... ligt niet aan de missie

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens, staat inderdaad los van de missie.
    Meestal op de snelweg idd, soms hele tijd niet. Zie je jezelf opeens zwevend zitten zonder auto. :+

6. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer racete ik er inderdaad over. De tweede keer reed ik door tot het stuk waar je echt ziet dat het anders werd en stapte ik uit, om te lopen. Maar nog steeds hetzelfde.

Zal eens wat andere dingen proberen, bv. lopen.
    Maar jullie zeggen dat jullie het allemaal hebben, maar ik krijg één potentiële oplossing?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh dat heb ik ook gehad, ik kon gelijk een paar activities niet meer doen. Echt zonde, hele game geglitched..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij ging het gewoon weer weg. Bij mij verdween de model van de auto waarin ik zat en ik zat dus gewoon in de lucht. Gas geven kon ik niet meer maar je kon je charcter nog wel zien sturen.

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dit is een bekend Saints Row probleem. Het betekent dat je 360 de omgeving niet verder streaming meer kan laden. Kijk of dat je disc beschadigt of vuil is en probeer hem schoon te maken. Probeer de cache te legen door naar memory in het system tab te gaan. Selecteer de HDD (selecteer, NIET openen), en voer de volgende toets combinatie uit: Y-X-X-Linker bumper-Rechter bumper-X-X. Hij vraagt om onderhoud van de HDD, kies Yes. Daarna moet je alleen de auto-updates van games opnieuw downloaden, er gaat verder niks verloren (gebruik het zelf zo vaak). Als dit niet werkt moet je proberen een nieuwe disk te krijgen bij de winkel of THQ. MAAR DENK ERAAN. Zelfs bij een perfecte disk gebeurt het ook weleens, alleen niet constant.

10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina