1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: kan nieuwe maps niet meer downloaden, wtf?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 27 mei 2007.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ok, ik vertel ff mijn verhaal.
    Een tijdje terug op de dag dat de nieuwe Halo 2 maps uitkwamen had ik ze gelijk gedownload. Eerst lukte dat niet, maar na een paar keer proberen stonden ze er toch echt op. Leuk en aardig allemaal, maar 3 weken terug had ik een probleempje dat me Xbox 360 Marketplace unavaiable was. Er stond op en forum dat dit kon verhelpen door via je Memory zo'n bestandje te wissen dat al je updates weg zijn van je 360 games. Dus als je vanaf dan elke game er in zou doen, weer zou moeten updaten. Dat klopte, en zo ook moest ik Halo 2 weer updaten. (Het Marketplace unavaiable probleem was hiermee btw niet verholpen, je moest nl. Marketplace Data verwijderen in je Memory bij System Items en toen deed ie t weer en gelukkig, hij deed t weer) Nou, ik Halo 2 updaten en daarna krijg ik (bij elke update die ik altijd heb gehad met Halo 2 ) een zwart scherm en de 360 reageert totaal niet. Maar goed, ik weet niet of dat hoort..whatever. Ik me 360 opnieuw opgestart en opeens was bepaalde content damaged van Halo 2! Ik kon dus geen Matchmaking meer doen. Dit probleem heb ik al eens vaker gehad en ik verholp hem altijd door gewoon alle downloadable content te wissen en die weer opnieuw eropzetten met de Halo 2 Multiplayer Map Pack disk en toen deed ie t weer. Dus ik probeerde t dit keer weer. Ik ging dus ook me gekochte 2 nieuwe maps eraf wissen..maar goed, wat maakt t uit dacht ik toen, dan koop ik ze maar weer opnieuw. Ik dus de downloadable content erafgepleurd en weer die maps eropgegooid van de Multiplayer Map Pack disk eropgezet. Het werkte en ik kreeg de foutmelding niet meer. Dus geen content damaged. Nou ik ging dus weer de nieuwe 2 maps opnieuw downloadne (en dus weer 3 euro dokken), maar het lukt niet. Purchaise failed dus nu elke keer. Weet iemand wat t probleem is? Kan ik ze geen 2 keer downen ofzo? Ik moet die maps echt hebben. Iemand een oplossing?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Helpdesk bellen (Je kan ze niet 2x downloaden (wel op dezelfde machine), maar niet op een andere. je moet dus de helpdesk bellen om dit op te lossem
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Je kan ze wel 2x downloaden op dezelfde machine? Nu je het zegt heb ik in de tussentijd ook een nieuwe 360 gehad, die dus dat Marketplace Unavaiable probleem had.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan ze wel 2x downloaden op dezelfde machine, maar niet op een andere console .. dus moet je de helpdesk bellen
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Oki, ik zal het binnenkort ff doen. :) Thx voor je hulp!
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil na lange tijd weer halo2 spelen krijg ik de melding: Installation of content faild. See www.xbox.com for more support information. Ik had de mappen al eens allemaal gehad van zo'n cd-rom die ik van iemand had geleend maar heb ze perongeluk es verwijderd. Moet ik ook helpdesk bellen?

    het gaat hier trouwens om de maptacular en killtacularpakken...
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het nog een keer, maar het wil nu ondertussen nog steeds niet...ik wilde even halo 2 gaan spelen omdat ik niet kan wachten meer op deel 3 maar dat wil dus niet, valt dit echt niet op te lossen?
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je Microsoft belt, kunnen zij je wat meer duidelijkheid geven ;)
     
  9. Towel

    Towel Guest

    hoi pim!:+
     
  10. Memow

    Memow Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    jajaja
     

Deel Deze Pagina