1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een tof spel, maar ik heb wel ineens een ander camera standpunt....
    na het level waarin je de blue's vind staat mijn camera ineens een stuk hoger?
    enig idee hoe ik deze terug kan zetten naar de originele stand?
     
  2. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De rechter thumbstick klikken.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aardig van hun :9
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    die multiplayer kan me nix schelen, ik wil meer singleplayer!
     
  5. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    sow heej, net ff een rare bug(?) in het spel gevonden zeg....
    was in het level "the Brewery" waar je 2 van die staven moet zoeken om een rad mee te bedienen, nadat ik de 2e staaf had gevonden zag ik dat een minion deze terug naar het rad bracht en aan het rad vast maakte, mooie tijd om even te saven, ik ff terug naar warppoint en naar de tower. volgende dag, overlord aan, terug naar the brewery, eeeh, heej, het rad mist een staaf :confused::confused:........klotezooi, dus ik het hele level afzoeken naar dat ding, blijkt ie nergens meer te vinden......
    gdvr, volgens mij kan ik opnieuw beginnen.....

    edit: aha, ik lees net op het overlord forum dat dit inderdaad een bug in het spel is.....http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=198916&page=1&pp=10
    er is gelukkig een patch onderweg :)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, als je aan dat ding zou draaien, dan ga je met een lift naar beneden, en dan wordt ie automatisch opgeslagen:p
     
  7. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    grrrr.....ja wrijf t dr nog maar ff in :lol: :D
    hehe, moet je eens op dat forum van overlord kijken (van codemasters) er zijn gewoon gasten die helemaal flippen....8)
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, schijnt een flinke nasty bug te zijn! Maar goed, zou snel gefixt moeten worden!
     
  9. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mij gelukkig niet overkomen. maar ook ik zou flippen. je betaald 60 euro.en dan kunnen er wel bugs in het spel zitten. maar niet save game slopende glitches waardoor je niet meer verder kunt in de game!
     
  10. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, daar zit wel wat in, maar dr zijn dr ook bij die echt overdrijven.....
    ze zijn bezig met een patch, tis nou niet bepaald het einde van de wereld als je niet verder kunt met overlord.....
     
  11. junkyard_sam

    junkyard_sam Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb sinds daarstraks overlord en zit nu ergens in de grotjes van de dwergen , ik heb juist het eten teruggevonden en gegeven aan de mensen. Maar ik moet een mistress fzo vinden, en die vind ik nergens, waar kan ik die vinden?

    En is het beter om de mensen te helpen of om ze aan te vallen?

    graag hulp :b:
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan, als je voor speciale achievements gaat,

    alleen deze game gaat niet om wat is beter?

    deze game gaat over: hoe kan ik de meeste lol beleven in de korstste tijd:p die mensen respawnen toch wel weer:p

    en over die mistress... hmmm dat kom je pas later tegen,

    in spree, heb je ook een gate, die leidt naar een soort van kasteel, de weg is geblokkeerd door een vuurtje, daar is die mistress

    dus je moet eerst die fire minions halen, end at krijg je vanzelf later,

    dus negeer die quests gewoon even,
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel van de week van mijn PC gegooid, kon toch niet wennen aan het ontbreken van een ingame map. Vond het allemaal te onoverzichtelijk, en dan verliest het m'n intresse. Jammer, gelukkig heb ik er niet het volle pond voor betaald :)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ook zonder een ingame map is het best makkelijk. Ik vond overlord behoorlijk lineair... Verdwaalde dan ook geen moment.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja wat ik vooral vervelend vond is dat je op een gegegeven moment met tig Quests op zak loopt en bij geen een van allen een idee hebt waar je moet zijn om ze te halen. Dat vind ik onoverzichtelijk en dan raak ik uitgekeken op iets. Misschien ligt het aan mij hoor, maar vind Overlord daarom persoonlijk een beetje tegenvallen :)
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    enigste nadeel was dat ik het een beetje kort vond, hopelijk komt er
    DLC, en hopelijk gratis:D
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff, ik moet met dit spel nog steeds de verhaallijn uitspelen, maar dat is echt stressen vanaf Kahn. Damn, wat heb ik een hekel gekregen aan dit spel. Ligt al weken stof te happen. ;)8)
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo, kom je niet verder bij kahn? of als je tegen die ouwe moet vechten?
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg kahn ook maar niet verslagen en het spel ligt bij mij dus ook al een tijdje stof te hapen
     
  20. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Kahn is "redelijk" simpel te verslaan.
    onze grote vriend slaat namelijk 2 keer en springt daarna, de truc is om de zogenaamde "hit & run" tactiek te gebruiken, als hij slaat of springt meteen daarnaa je minions op af sturen en op tijd weer terug roepen, herhaal dit process en je zult zien dat Kahn eigelijk maar een groot watje is!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina