Mijn xbox 360 was kapot, Xbox 360 opgestuurd en laten repareren. Maar mijn Oblivion game is wel ondergekrast. Klantenservice zei dat ik contact op moet nemen met Bethesda .... Jah. Hun hardware heeft toch mijn game vernaggelt. Heeft iemand raad/advies voor mij om wat te doen?*)
Uuh, Microsoft aanklagen? Microsoft geeft alleen nieuwe games als die game door hun uitgegeven is. Neem gewoon contact op met bethesa of laat je game polijsten.
als hun zeggen neem contact op met bethesda, dan moet je contact met hun opnemen, spreekt toch voor zich, topic wordt waarschijnlijk gesloten.....
Uh... moet je niet contact opnemen met de distributeur in plaats van de developer... In dit geval dus Take 2 Games (http://www.take2games.nl/ -> support) ?
Brutale apen zijn hier ook niet gewenst rutger881, Neem allereerst even contact op met Take 2 Games: Take Two Interactive Benelux Tinstraat 7 4823 AA Breda, Nederland Technische ondersteuning Benelux Nederland: 0900 20 40 404 (€ 0,70 per minuut) België: 0902 88 078 (€ 0,74 per minuut)
Hey bedankt, kga morgen bellen. En neej de Oblivion game zat niet in me 360 toen ik m opstuurde. Omdat de 360 me game had beschadigt heb ik m opgestuurd
ik heb met Saints Row al 2x een cirkel in het midden van de cd.Wie heeft dit ook?Echt irritant is dat.
Gewoon een adres zoeken die CD's/DVD's etc. kan polijsten. Ik heb het bij Replay (Eindhoven) laten doen. Er stonden TIG krassen op...ook diepe...die zijn nu wonderbaarlijk genoeg allemaal weg en de game werkt weer perfect. De medewerker van Replay vertelde ook dat het ook heeft gewerkt bij de grote ronde krassen.
Voor vragen en problemen over de Xbox 360 en bijbehorende zaken kun je in deze thread terecht. Tevens is je vraag eigenlijk al beantwoord. Veel succes! :b: Closed.