1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja de ranked modes bedoel ik bedankt.

    Even over tafel tennis.Heb net 1x tournament gespeeld.Meteen gewonnen.Ze gingen
    telkens weg.Als dat nou nog 49 keer gebeurt?hihi dan is het wel makkelijk
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  2. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben net weer verder gegaan op veteraan en ben weer 2/3 levels verder\o/. Nu zit ik bij feul depot, maar ben nu bij een stukje wat me niet lukt(als je uitstapt uit die wagen bij het eerste ritje). Door zo'n stomme bug ben ik mijn grenaten kwijt voor dat stuk|:-, maarja ik probeer later wel weer.
     
  3. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat je bij een poort stopt met een truck??

    zo jah, dan moet je terug achter die stenen muur zitten, en wat ventjes doodschieten, gewoon een beetje oorlog maken:p en na een verloop van tijd moet je naar links gaan, en in de trein gaan zitten. en dan is het een eitje om het te halen.
     
  4. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, die bedoel ik:) bedankt, ik zal het straks proberen. Heb jij ook gehad, dat als je uit die wagen stapt dat je automatisch alle granaten weggooit. Ik heb dat ritje 3x gedaan en hij deed dat 3x, echt k*t
     
  5. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet, zou best kunnen. maar je moet gewoon geduld hebben. er blijven mannetjes komen, maar wacht gewoon totdat jouw teammates ook een beetje opschuiven naar voren. dat is ongeveer het moment dat je snel naar de trein moet lopen(zitten misschien ook nog een paar ventjes).

    gewoon geduld hebben:D

    en als je nog meer hulp nodig hebt ik help graag:D
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    op veteran moet je op sommige stukken altijd naar voren gaan. Als je blijft om van een afstand af te wachten, blijven ze spawnen en schuiven je maten niet verder op naar voren. Gewoon een goede dekking zoeken als je naar voren rent, dan komen je maten wel mee :)
     
  7. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ben ik niet met je eens. ze blijven wél spawnen, maar je teammates schuiven echt wel op(tenminste bij mij wel) en je moet echt niet meteen naar voren rennen, en zeker niet bij de missie waar hij is, want daar zit geloof ik ook nog een truck met machinegun dus die moet eerst kapot.

    maar jou tip is ook wel goed hor!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik weet 100% zeker nee 1000% zeker dat je op veteran om veel stukken naar voren moet gaan. Je maten schuiven niet als jij dat niet doet. En als je niet voorbij een bepaald punt bent blijven de duitsers maar spawnen. En jah dat weet ik echt zeker, ik heb het spel al 3 keer op veteran uitgespeeld.
     
  9. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 2x geprobeerd en het is gelukt om verder te komen:D Ik ben nu bij die hete ovens en dat is na een paar keer nog niet gelukt om verder te komen. Ik heb wel al gezien als ik snel naar de overkant ga (naar die trap)dat er veel minder vijanden komen dan als ik een beetje blijf hangen. Ik ging trouwens telkens dood toen ik net de trap opging (komen telkens iets van 5 vijanden van links en achter me dan ook 2). Ik probeer het wel weer morgen of misschien deze avond nog.
     
  10. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0

    nou dan heb jij 3x level 2 overgeslagen bij de bestorming van die heuvel, maar misschien heb je wel gelijk bij dit level. ik heb het al een lange tijd niet meer gespeeld. maar het belangrijkste is dat generaal R nu verder is
     
  11. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het toch niet laten om nog even te spelen. Heb dat hete ovens stukje nu ook gehad. Ik ging gewoon die trap maar volstrooien met granaten:9 Ik heb ook gelijk die tanklevel gedaan en ben nu bij die level met die sniper in het bos. Is die een beetje te doen, want tot nu toe gaat dat level goed?
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    uhm ik heb 3 keer chronoligisch alles gespeeld. Dus weet niet wat jij lult. Ik zei ook "meeste" maar lezen is een vak, dat moet ik toegeven.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Spellen is ook een vak. Maarja, Nederlands was nooit mijn goedste vak op school ;)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wat heeft dit met cod te maken ? ga op tweakers zitten als je spelfouten wil verbeteren.
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit jij ook op tweakers dan? ;)
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gelukkig niet _O_
     
  17. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er maar net aan. Ik vond het goed te doen. Had zelf meer moeite met dat stukje bij die ovens waar jij ook vastzat.

    P.S....enemy's die oneindig respawnen zijn niet leuk.=(
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  18. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    zo het lijkt wel of RVDV zich aangevallen voelt, wat niet zo is. einde discussie.



    generaal r, dat stukje is te doen, maar als je bij je andere teammates komt waar 1 gewond is begint de volgende checkpoint.

    en hier begint de elende, die checkpoint is echt heel lang, en dat maakt het misschien een beetje moeilijk. maar succes!
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :thumbs::thumbs:_O_:thumbs::thumbs:
     
  20. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht als dit nog verder gaat, wordt het nog een ruzie waar ik totaal geen zin in heb:p
     

Deel Deze Pagina