1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De BladeRunner Ultimate Collection 5 disc set op HD DVD
    In de pre order, release is pas 18 december :cry:

    [​IMG]
     
  2. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dat over die film blade runner met H. Ford? Hoe kunnen ze dan van één enkele film een uitgave van 5 hd dvd's maken? Of is dit iets anders?
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Yup. Dat is hem.
    Heel, heel, heel veel extra's en verschillende versies van de film.
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    werkt een hd-dvd speler uit amerika ook op een 360 uit nederland?

    Ik kan namelijk voor mijzelf, zo'n speler, met 5 hd-dvd's mee laten nemen, maar dan wil ik wel zeker weten dat ie ook werkt.

    Dus:
    1: werkt een amerikaanse hd-dvd speler op een nederlandse xbox360
    2: zit er nog een apparte stekker aan, of krijgt de speler stroom via de usb-aansluiting
    3: hd-dvd's zijn naar mijn weten regio-vrij, dus dat zal geen probleem opleveren, maar betekent dit dan dat ik geen gewone dvd's kan bekijken, omdat die wel een pal-codering hebben?

    alvast bedankt
     
  5. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Ik denk het wel. Niet 100% zeker
    2: Ja er zit een aparte stekker bij.
    3: Inderdaad je kunt dan geen dvd's van onze regio kijken. Maar daarvoor heb je je xbox 360 nog. Wel een voordeel, je kunt amerikaanse dvd's kijken.
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm vooral van die stekker wordt lastig, aangezien ze in USA op een andere spanning zitten, dus dan moet je weer ergens nog alleen een nederlandse stekker zien te vinden, en dat wordt wat lastiger.

    Denk dat ik dan toch nog maar even afwacht, en hoop dat die actie ook in NL komt...
     
  7. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt daar wel gemakkelijk iets voorkopen omdat om te zetten. Of die actie hier komt? Misschien voor de kerst periode. Maar hd dvd wordt hier toch nog niet zo goed gepromoot. Op amazone zie je hem al voor 160 euro staan, wel geen 5 films ...
     
  8. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon een omzetter kopen die zorgt dat de stroomtoevoer verandert van Amerikaanse naar Europeese waarden? Andersom heb je dat in ieder geval wel, heb dat zelf ook als ik naar USA op vakantie ga..

    Verder betwijfel ik of deze actie naar Europa komt als je kijkt naar de hoeveelheid acties die overwaaien van US naar Europa :mad:
     
  9. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorig jaar december mijn HDDVD Drive uit USA geimporteerd.

    -Hij werkt probleemloos op de NLse xbox360. (die heb ik ook namelijk)
    -En probleemloos op de nederlandse stroomnet. Er zit een zelfde soort voeding bij als bij een laptop (kan ook op 220v). Je moet dus alleen een nederlandse stekker kopen bij de pczaak of kabelboer. Zie plaatje hieronder wat je nodig hebt:

    [​IMG]
     
  10. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, ik heb nu mijn add-on op de 360 aangesloten, maar ik ben nu bezig een HTPC samen te stellen. Met deze wil ik ook HD materiaal naar mijn LCD sturen. Ik heb dan ook een videokaart met HDMI en HDPC uitgezocht die 1080p aan kan. Nu vroeg ik mij af als ik de add-on op mijn pc aansluit, kan ik dan ook 1080p en DTS-HD/dolby-trueHD krijgen? Of kan de Add-on dit gewoon niet aan, dacht namelijk dat dit aan de 360 lag ipv de add-on!?

    Hopelijk weet iemand dit :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  11. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft in principe niks met de addon te maken. Die kan in pricipe alle formaten. Je sluit hem op je xbox aan de xbox regelt alle het softwarematige decodeer werk: hij heeft codecs aan boord voor video: vc1 en avc en voor geluid dolby+, dts-hd etc. wat hij jammer genoeg naar dolbydigital of dts omzet (ligt dus aan de xbox ja)

    Hang je hem aan de pc dan geld hetzelfde, maar dan moet je pc al het decodeer werk doen. Je moet dus software hebben (nieuwste powerdvd ofzo) die vc1, dolby+ etc. kan decoderen de videokaart zal het via HDMI door moeten kunnen sturen naar je geluidsset.

    Het enige wat die addon doet is het schijfje herkennen en inlezen.
    Je pc en de xbox doen al het decoder werk.

    Zelfde dus als met normale dvd's. Software nodig om het af te draaien.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  12. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks!
    Ben nu dus bezig met HTPC samen te stellen, dus daar hield ik al rekening mee ivm videokaart/geluidskaart. Dan dus ook nog opzoek naar goede software, maar dat is voor latere zorg:thumbs:
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb je hem besteld? Want amazon.com verstuurt het ding niet internationaal geloof ik.
     
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb vorige week the prestige en Batman the beginning gekocht! Op HD

    Allebij gewoon super!
     
  15. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem toen destijd via ebay gekocht van iemand die internationaal verzond. Was toen inclusief de verzendkosten 180 euries. (220 dollar)
     
  16. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel interessant voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de nieuwe elite:
    aanbieding:
    http://www.amazon.com/gp/feature.html/?docId=1000121271

    inclusief dus: een afstandsbediening, twee goede hd dvd's, 5 extra hd dvd's en de hdmi kabel.
    Mooi wel ... maar of zo'n acties op onze amazone komt? Misschien bij de release van de elite in europa ...
     
  17. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    ...en die in amerika wonen...
     
  18. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    paramount pictures is vanaf nu afaan HDDVD exclusive.er zal geen transformers komen op blu ray disc whahahah.

    en dreamwork pictures is van paramount en hun films komen ook exclusive op hddvd
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Leest niemand de volledige persberichten?
    Steven Spielberg's geregiseerde films komen op beide formaten!!!.
    (Transformers is alleen geproduceerd door hem dus die is HD-DVD Exclusive) En al riep eerst Michael Bay eerst dat hij geen Transformers2 ging doen, dat heeft hij 1 dag erna al weer teruggedraaid, was vanwege emoties bij een diner met 3 blu-ray speler eigenaren, hij was na het praten met Paramount en het zien van 300 op HD-DVD overtuigd van de kwaliteit en staat dus weer op de lijst als regiseur voor het vervolg van Transformers2 :).
     
  20. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met 1920 x 1080P @ 24Hz en de xbox360 + HD-DVD?

    De PS3 heeft deze mogelijkheid met BluRay en mijn Samsung LCD (LE40M86BD) ondersteunt het ook.

    Op dit moment heb ik de xbox360 via component aangesloten (VGA 1920 x 1080 werkt (nog) niet vanwege 'oude' firmware in Samsung LCD) betekent dat bij HD-DVD deze terugschakelt naar 1920 x 1080i.

    Heeft de xbox 360 Elite wel de mogelijkheid van 1920 x 1080P @ 24Hz of is dit iets van PS3 + BluRay?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina