Mijn vader wilt graag nieuw internet+telefonie+tv pakket. Wij hebben dan nu 2 jaar casema met alleen maar problemen gehad. Nu zouden wij graag een provider willen hebben die een goede klantenservice maar met vooral een snelle internetverbinding zodat ik snel films in huis kan halen. Ik dacht zelf wel een beetje aan 10 mb of hoger of is dat niet nodig? Alvast bedankt, janter \o/
XMS Alles via glasvezel, en dus het snelste! Hele goede klantenservice, en geen 0900 helpdesk (waar al die grote providers je de poot mee uitdraaien) maar 0800. Maar dan moet het wel mogelijk zijn bij jou in de straat, ik heb zelf XMS en het is de beste provider die ik heb gehad. Ik heb een tijd terug Wanadoo gehad, en dat is toch wel de meest slechte provider die er is, en vooral in verhuizen. Geen KPN meer nodig, geen casema meer nodig alles in 1!
ahh jammer dat het niet in veenendaal kan of kan dat wel. Zie ik het verkeerd . Ik zou zelf voor die tele2 gold gaan. Dat komt omdat een gozer die downloade gewoon films en sorry (games) super snel. Moest ff zeggen dat hij ook supersnel spellen download. Is dat goed eigenlijk?
Ik heb hier gelukkig een hele stabiele verbinding met @Home en heb daarom zelden problemen met Digitale TV + Internet + Telefoon. De laaste keer dat ik met de helpdesk hoefde te bellen was voor een abonnement op Film1. Maar dat was binnen een paar minuten geregeld. Mijn buurjongen heeft nu een abo op Tele2 (internet + Telefoon). Omdat we behoorlijk ver van de telfooncentrale zitten , kan hij niet optimaal genieten van zijn 20Mb/s. Hij heeft een hele instabiele verbinding.
Je kan ook tiscali nemen..ben zelf overgestapt van casema naar tiscali..ben tot nu toe erg tevreden..klantenservice is goed..snelheden zijn altijd goed..uptime is bij mij per jaar dnek 99% en die 1% is van te voren aan gegeven..en je betaald er ook niet super veel voor in vergelijking met de duurdere providers zoals xs4all (die ik ook heb gehad en nog steeds de best is naar mijn mening..maarja daar betaal je ook flink voor) minpuntje van tiscali is alleen dat ze slechte modem/routers hebben..wireless vallen ze de hele tijd weg of hebben ze te weinig bereik voor in heel je huis.
Ik heb zelf de combi van multikabel, ik heb de laagste snelheid voor internet die er is. Maar als ik online speel heb ik nooit vertraging ofzo. Werkt perfect bij mij, alleen arcadegames downloaden duurt wat langer en demo's kan je helemaal we vergeten.