Het kan MIJ wel schelen, ik wil het toernooi heel graag spelen. Ik wil mijn clan Sector 9 bekend maken, daar gaat het om qG en SG hebben al een paar toernooien meegemaakt, mogen er geen nieuwe clans ook geen nieuwe toernooi spelen ? Ga shaduwrennen _0/ in plaats van zeuren
Dan is dit dus niet de manier waarop jou clan een grote naam zal krijgen ooit speel gewoon via consolegaming en gamebattles en daag goede grote clans uit dan word je zelf bekent. Kortom maak een indruk
Ja wat priest net zij.. doe gewoon een battle vs nok ice en nok fire dan krijg je een goed naam. (WelWinnenNatuurlijk)check thise out http://forums.gamebattles.com/showthread.php?t=1025789
Ja, ik wil alleen de clan Sector 9 voorstellen omdat ze zo nieuw zijn. Ik en mijn clanmembers vonden het leuk om even meedoen met deze toernooi. We zijn geen SG of qG maar een stelletje halve pro gamers die voor de fun willen spelen. Over een paar maanden ga ik geen GoW meer spelen, laat staan Consolegaming / gamebattles. CoD 4, Halo 3 en MoH Airborne zijn mijn toekomstplannen. In deze games wil ik echt uitblinken vanaf de release date, zodat ik een paar noobs kan ownen Ik kom hier voor de fun omdat ik heb op me werk eigenlijk niets te doen, zeg het niet tegen me baasje . *stiekem surfen* Anders zien jullie mij hier niet meer _0/
idd medal of honor en CoD 4 worden zeker vet.. dus mensen richt daar je blik ook eens op naast halo 3:b:
Halo 3 is denk alleen als hij net uit is en dan 2/3 weken daarna een echt eye catcher als de niet pro gamers dan de single player hebben uitgespeelt en het nodige aantal mulitplayer potjes hebben gespeelt. Zulle ze denk al een beetje opzoek gaan naar iets anders. (Ik ga dan alleen af op de multiplayer beta he van Halo 3 die was vet maar men raakte eral snel op uitgekeken) Achja we zullen zien.Maar aangezien airborne een krappe maand voor halo 3 uitkomt en cod 4 2 maandjes later zie ik niet wat het probleem is
Tja ik ga HALO, UT en CoD4 spelen maar uiteindelijk ligt het er tog aan waar de meeste toernooien voor zijn en wat er op het WCG komt...!
ik ben uit alpha gestapt vandaar geen info ik neem aan dat het toernooi wel doorgaat. reflex is namelijk 24 aug terug die zal er weer mee verder gaan laterzz en excuses ik zie jullie welweer in de clan wereld op console ofzo mzzl
Ik kan het niet door laten gaan, door de kritiek voel ik er weinig meer voor, en Alpha Gsus, Alpha Creator en Alpha Pysco en Kmidden zijn weg, dus ik zie geen optie om het door te laten gaan! Dus sluit deze topic maar