Even een leuk verhaal hoe ik toch mijn gamertag email heb kunnen veranderen! Misschien dat sommige hier wat mee kunnen.
Toen wij nog bij onze internet provider Planet Internet zaten had ik een gamertag aangemaakt met een emailadres van @planet.nl
Een aantal weken geleden zijn wij van Planet Internet naar XS4ALL gegaan. Helaas werden onze email accounts van Planet internet meteen verwijderd. Gevolg: Een gamertag met een emailadres wat niet meer werkt. Ik naar Xbox Support gebeld en kreeg als antwoord dat het niet mogelijk was dit mailadres te wijzigen. Helaas pindakaas! Een nieuw account aamaken is de enige optie om dit adres te wijzigen werd mij gezegd.
Tot ik mij met mijn oude planet emailadres ging aanmelden op "www.passport.net". Ik kwam daar al mijn gegevens weer tegen die ik had ingevoerd toen der tijd op mijn Xbox 360.
Nu was ik op die site even aan het rondsnuffelen en kwam er achter dat ik bij instellingen mijn mailadres kon wijzigen! Perfect! Ik het adres gewijzigd naar een nieuw @hotmail account. (@ live was niet mogelijk en ik ging nu niet het emailadres gebruiken van mijn nieuwe provider! Dit aangezien ik geen zin had in dat gezeur als we om een of andere reden toch weer naar een andere provider moesten overstappen) En het werkte!
Bij accountmanagement op mijn 360 staat het nieuwe @hotmail adres! Inloggen gaat ook goed. Inloggen met het oude mailadres van Planet werkt niet meer. Eveneens op Xbox.com.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat toen ik op www.passport.net zat er bij mij de melding stond dat ik mijn @planet adres nog moest activeren. Dit had ik dus nooit gedaan. Ik weet dus niet of mensen die hun email wel geactiveerd hebben dit ook kunnen doen. Tevens nu ik een hotmailadres heb, is het niet meer mogelijk mijn mailadres te wijzigen!
Laatst bewerkt: 14 aug 2007