1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom TH spelen voor een achievement ga gewoon game ,je bent vaneigens Elite.
     
  2. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang ben jij bezig om Elite te worden?
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Volgens mij niet. Avengtar, Nemysis en ik voltooide Dante's in anderhalve minuut op Realistic met het maximale aantal terroristen.
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet ?..

    ik hoef nog maar 2 streepjes,
    maar heb ook nooit geen Punten glitch gedaan of hoe ze het ook noemen.

    ik speel gewoon defend, wat ik leuker vind.
    toen je de oude rainbow six had, speelde je toch ook niet perseƩ TH,

    ik vind dat allemaal maar raar. speel gewoon normaal boeid toch niet welk team je zit ofzo. gewoon TSS of A&D. kom je der ook hoor.
     
  5. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    maar duurt wel langer:p

    en als ik eenmaal elite ben, dan kan ik gewoon alles wat ik wil gaan doen.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er bijna 4 maanden mee bezig geweest en dat was heel veel spelen.....
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine hulp nodig bij voorlaatste missie van Hoover Dam.
    Ik speel wel op Realistic dus is het redelijk pittig. Zit in die depot waar er een computer moet gehacked worden alvorens ik Irena moet gaan neerknallen, natuurlijk komen er veel tangos op jouw af.
    Enige mogelijke oplossing die ik gevonden heb is gebruik maken van smoke grenades in dit kleine ruimte en ze allemaal afknallen als ze op u afkomen. Maar dit lukt niet en zit daar vast al sinds een tijdje nu. Iemand andere tips?
     
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je teammate de computer hacken, veel rook gooien en alles afknallen wat er op te af komt. Uiteindelijk zijn de tango's op. Ga dan alleen (!) de trap op, daar staan nog een paar tango's. Knal deze af en ga naar de deur. Je teammates openen nu de deur vanaf beneden. Wacht tot je teammates bij je zijn en ga door de deur.

    Moet lukken. Succes.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    wel pas naar boven gaan als je daar opdracht toe krijgt van de hacker....

    laat je teammaat achter de krat staan die tegen over het ingangetje staat van de computerruimte en richt je op 1 kant van de ruimte , je teammaat pakt dan de andere kant.....
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx guys. Is mij ondertussen gelukt. Ben tot het einde geraakt.
    En weeral geen achievement voor het spel op realistic te hebben uitgespeeld.
    Is nu al de 2de keer dat ik dit meemaak. Eerste keer was door die bug van reload of continue checkpoint. Had ik tijdens game niet opgemerkt dat deze terug op normal was. Nu heb ik zeker elke keer opgelet of ik nog op realistic stond. Nu kom ik tot het einde en weeral geen achievement.

    Ze mogen mijn kl*ten kussen bij Ubisoft met hun bugs. Is dus al 2 keer zeg, waarom dan moeite doen.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's balen!
    Moet zelf alleen nog het gedeelte bij de dam op realistic. Nu maar hopen dat ik niet dezelfde "fout" heb gemaakt.
    Is wel weer even wennen trouwens, heb 6 weken niet kunnen spelen omdat mijn console in Duitsland was. Vanavond maar weer eens proberen.
     
  12. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,,

    Bij TH in LVU; gebruik de Breaching Charge Truc, stukken sneller:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je maar net geluk hebben hoeveel mensen erkomen
    soms heb je er 5 maar soms heb je er ook maar 1
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een website met bv handige strategische tips t.b.v wapens kleding ect...

    Ook is het zo dat ik mannetjes zie lopen in de raarste vreemdste felgekleurde pakjes, ik zie zelf echter geen optie omdat bij mij aan te passen.


    O ja, ik ben een nieuwbee :b:
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in rank stijgt, dan krijg je ook meer opties om je eigen mannetje aan te passen
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Die pakjes kun je als Elite zijnde maken. Met een lagere rang kan je dus geen eigen pakjes creƫren.
     
  17. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben bijna Luitenant (3 gouden streepjes), tenminste, dat ga ik vanavond realiseren :thumbs:
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het bent duurt het weer zo fucking lang voordat je bij de volgende rang bent....
     
  19. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ja dat stinkt echt want ik heb namelijk niet zo veel tijd om te gamen dus ik speel zo nu en dan. Het duurt dan dus nog eens extra lang.
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Drie gouden streepjes?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina