Jow luitjes... Zijn er hier ook lui die van het RPG genre houden? Ik vind het super cool!! Ik heb laatst bij een maat Final Fantasy X gespeelt en ik vond het super cool, alleen nu DE vraag.. Komen er ook coole RPG gamez uit op de Xbox? ik heb gehoord dat morrowind wel een goede was... k'Hoop dat jullie me kunnen helpen Greatz Pudding3d
J0 gozer doe is ff de zoekfunctie ofzo... of check (op dit moment) slechts 10 threads naar beneden... :{
inderdaad, kijk ff bij RPG??? daar staan de komende rpg's voor de xbox en er zijn ook al genoeg threads over morrowind, als je een rpg freak bent mag je deze game niet missen! En ja er komen dus zeker nog wel zat rpg's voor xbox. heb ik je nog geholpen ook!
Nee, bij lange na niet. :{ Het is een totaal ander genre, en hopeloos teleurstellend voor een Final Fantasy fan.
het is zowiezo terleurstellend... het spel zit vol bugs en laadtijden om ziek van te worden dan heb ik nog niet eens gesproken over het battle systeem.. links laten liggen die hap
nee man jongens ik vind morrowind tig keer beter dan FF. bij FF moet je een strikt voorgeschreven verhaal volgen. je speelt eigenlijk gewoon een film. bij morrowind heb je vrijheid to the limit, en probably een langere tijdsduur.
Ik sluit mij volledig bij jou aan. Het is een totaal ander genre maar FF is gewoon veel té kunstmatig!!! Morrowind is stukken beter!
Final Fantasy is een game waar je niet rondheen kunt,het verhaal is zo pr8ig en de tussenfilmpje's helemaal,ook veel uitgebreide optie's,zoals met EQ etc.Bij morrowind is het een doolhof maar dit ligt aan de smaak denk ik.FF turn based,Morrow real time
tja bij FF zijn de combat animaties wel stukke mooier. maar et is turn/based dus maakt het mij niks meer uit. Et vetste en mooiste combat-systeem wat ik ooit heb gezien en mogen spelen in een rpg/adventure is het combat systeem van Severance: Blade of Darkness op de pc. dat was echt de bom je had echt het gevoel dat je een zwaard in handen had (als je goed raakte hoofd eraf enzo ledematen waren ook afhakbaar) er kwam ook tactiek bij spelen blablaba bij morrowind lijkt et net alsof je met een houten stok zit te meppen
Morrowind is heel erug uitgebreid maar paar dingen teveel om te lezen mischien TE uitgebreid battle system... is bar slecht om het zachtjes te zeggen en de bewegingen zijn houterig en als je begint word je er zo ingegooit....,niet echt een tutorial voor zo'n groot spel,ik speel dan nog liever de turn based FF
Morrowind is voor de wat intelligentere mensen.. met een goed geheugen... Klinkt misschien grof, maar het is wel zo... Ik heb het ook aan vrienden laten zien, waaronder ook zeer intelligente, maar waarvan sommige gewoon een beetje 'langzaam' zijn, en die worden gewoon helemaal gek van het spel die snappen er nix van, en weten niet waar ze naartoe moeten, en die onthouden ook niet waar ze naartoe moeten. Mensen die nog steeds het boek 'Dusk still Dawn' inzien, na 20x. Hoe frustrerend om daar naar te kijken...
Nee nee ik snapte heel het spel heb dan ook alles netjes gelezen paar opdr8en vervuld maar nadat ik had gevochten kwam ik toch tot de conclusie dat het battle systeem zuigde(voor mij dan) en dat ik toch liever Final Fantasy soort had,maar smaak is smaak en over smaak valt niet te twistenalhoewel