1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De reviews zeggen ook eigenlijk: Speel dit spel online. Offline valt er weinig te doen. Online is waar de kick in het spel zit.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah, ik heb de game gehaald gisteren. Na veel goeie dingne erover gehoord te hebben op de ign forums over hoe gaaf het online is. De custom mech optie is ook supervet zeg, damn!!! Maar ik wil eigenlijk zo snel mogelijk in een squad komen, kan ik ergens terecht? :)
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft een zwaar probleem.
    Hij heeft eergister een potje gewonnen en er veel geld mee gewonnen.

    Maar dus niet! hij heeft nu -99999999999 dus hij ka nooooooit meer iets kopen. iedereen die in die squat mee deet heeft het zelfden en die vertelde hem dat er een pacht kwam. Is dit waar?
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Het klopt idd dat Sega bezig is met een patch om deze problemen te vermijden aangezien de game aardig wat mankementen kent.Wanneer deze patch zal verschijnen is echter nog niet bekend, maar verwacht 'm zeer binnenkort.
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel ook 8)
    online is die echt kik-ass maar wil in een squad, heeft iemand plek?
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    zag dat er 10nieuwe onderdelen waren. Weet iemand ook of er screenshots van zijn net zoals met de eerste onderdelen van een paar week terug?
     
  7. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup 10 nieuwe onderdelen... per stuk te koop... voor eigenlijk veels te veel geld. Ik heb ze natuurlijk in m'n enthousiasme meteen gehaald, en bijzonder zijn ze niet. Maar ja je wilt natuurlijk de balans van het spel niet verzieken met downloadable parts. Als je wat centen overhebt is het misschien leuk, maar al te apart of nodig zijn de dingen niet. Eigenlijk had ik zelf in al de categorieen al wat beters in m'n arsenaal.
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk in een squad.. zo'n neromiouns war verdien je echt lekker mee :)
     
  9. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er een online clan voor mij ,krijg de game een dezer dagen , is het online echt zo slecht te spelen dan met die vertragingen?
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan deze game morgen te halen
    is dit de moeite waard zitten er veel bus of fouten in dit spel?
    want ik had ergest gelezen dat iemand zn 360 door dit spel kapot ging enz....
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    xbox kapot door een spel.. das dus dikke bullshit
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het ook niet maar is het de moeite waard
     
  13. kheb et spel ook gehaal moet alleen nog ff wennen aan dat online gebeuren :p kweet niet ofk met CPU of mens speel en wtf de bedoeling is ;) maarja heb toch vrij tot en met dinsdag

    (btw hebben jullie ook zoveel last van vastlopers bij het spel !!!!!???? meestal als ik dashboard open tijdens spelen)
     
  14. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    word dit nog veel online gespeeld????ik denk er over om hem binnenkort misschien te kopen, maar als je niemand meer online vind koop ik het toch maar niet :)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, denk weinig.
    Tijdje terug de demo gespeeld maar vond het maar niets.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het pas geleden gekocht. In single player toch nog wel leuker dan ik had verwacht, ben er nu bijna doorheen. Multiplayer wordt nog gespeeld zag ik, maar ik heb het nog niet gedaan.
     
  17. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt allebei, ik zie nog wel of ik hem koop :).
     
  18. DarkRealityNL

    DarkRealityNL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten er nog mensen zijn die dit willen spelen online, en nog anderen zoeken om mee te spelen, ik zoek ook nog zo veel mogelijk mensen, dus je kan me altijd een friend request sturen, dan regelen we op die manier wat om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen om de achievements te halen :)
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het zeker nog van plan ja, al is het best druk met games de laatste tijd.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Misschien ga ik deze game wel kopen. Het hele spel heeft me geboeid. Als ik het spel nu koop, is er nog geneoeg te doen?
     

Deel Deze Pagina