1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

laptop geformatteerd

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tronky, 16 aug 2007.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren m'n acer 5024 geformatteerd, maar nu doet hij toch redelijk vreemd.
    Kleuren niet zo scherp, internet werkt niet, ...
    Komt dit omdat ik nog gn drivers heb geïnstalleerd? Ik heb al zitten zoeken nr een driver pack, maar nx gevonden...
    Alvast bedankt.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens even.
    Ja, het komt door de drivers, je moet gewoon alles installeren wat kan (zeker video driver, audio driver en launchmanager.
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt!
    1 van die drivers was een bad file & voor 4 andere had ik een paswoord nodig...
    Je weet soms toevallig niet welk paswoord dat is?
    Zal nog wat googlen...
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    hm ik vind precies geen paswoord.
    iemand die het wel weet?

    Edit: ik heb winrar gedownload met m'n andere pc en daarmee kan ik die zips wel openen. Mucho bizario!
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  5. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alleen je C schrijf geformateerd of heb je de harddisk partitions verwijderd en opnieuw aangemaakt?
    Heb je alleen de C schrijf geformateerd dan zit er als het goed is een recovery partitie (hidden) op de laptop harddisk.
    Deze kan je laten werken door bij het opstarten op alt f2 geloof ik te drukken.
    Dan installeert ie je laptop weer naar orginele status.
    Anders moet je een dvd hebben gemaakt toen je de laptop voor het eerst gebruikte..die kan je dan opnieuw installeren.
    Mocht je dit niet hebben dan moet je er 1 kopen bij ACER.
     

Deel Deze Pagina