1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spellen Ruilen....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jeroen18, 15 jan 2003.

  1. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is bij de meeste winkels om een spel dat je hebt gekocht en niet bevalt om te ruilen.. Dit viel me namelijk op dat veel mensen hebben gedaan hier..
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm een papa naar jouw zeggen(tenminste in r,dam voor insiders)
    Spellen kun je over het algemeen binnen 24 uur na aanschaf 1 malig ruilen tegen een andere game.
    Mediamarkt is een uitzondering die er nog al eens moeilijk over wil doen.
     
  3. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan
     
  4. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welke mediamarkt dat is dan, maar de mediamarkt waar ik heen ga altijd is degene met de beste ruilvoorwaarden van allemaal!!

    geen gezeik gewoon je geld terug
     
  5. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Digifan in Haarlem mag je een game binnen 3 dagen ruilen, eventueel tegen een waardebon. Da's wel relaxed.
     
  6. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Bart Smit kun je binnen 24 uur ruilen
     
  7. Bij de free record shop in leiden kan je hem gewoon binnen 2 weken ruilen. Dat is helemaal relaxed. Volgens mij kan dit bij alle free record shops.
     
  8. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dat is bij alle FRS filialen.
    Wel heel erg ruim trouwens, die 2 weken. Heb je alle tijd om het spel uit te spelen en weer terug te brengen :+
     
  9. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    bij intertoy kan je ook nog zeggen dat heteen kadootje is en dan vraagen of hij waar je het kadotje aan geeft hem na zijn verjaardag nog kan ruilen dan zetten ze iets op het bonnetje en het kan
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent toch bereden politie? Gewoon in uniform met paard gaan ruilen...zeggen ze vast geen neej tegen je.:+
     
  11. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha goed bedacht maar helaas ben ik zelf geen bereden politie.. hans teeuwen inspireerde me :D

    maaruhm.. de verpakking van het spel hoeft dus niet verzegeld te zijn ofzo wil je het kunnen omruilen? Das wel mooi, dan hoef je een slechte aankoop iig niet te houden..
     
  12. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    koop je spellen gewoon voortaan bij mediamarkt tenzij je ZEKER WEET dat je een leuk spel koopt ;)
    en korte spellen moet je ook kopen bij mediamarkt en dan omruilen als je het hebt uitgespeeld :D heb ik al zo vaak gedaan, en die geruilde games ruil ik ook weer tig keer om :D goedkoop gamen zo
    en zie je nix leuks meer dan krijg je zonder probs je geld terug 8)

    *fan van mediamarkt zijn*
     
  13. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt r00ls :) ik kocht daar RSC en ik vond het saai. Dus omgeruild, 30 euro bij gelegd en toen maar Dead or Alive 3 gehaald :)
     
  14. NiNo

    NiNo Guest

    [offtopic]Ik wilde naar de bereden politie kijken, ik wilde naar de bereden politie goan :+ erg kewl is dat[/offtopic]
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    voordat je een game koopt weet je toch wat het is?
    je weet toch welke games/genres je top vind?
    ik koop alleen games die me top lijken,speel ze 9 van de 10 keer eerst in de store.....dan weet je meteen hoe of wat.....ruilen hoeft dan niet.


    Tja,als je ze telkens gaat ruilen...lijkt me dat je dan toch een x dezelfde medewerker tegenkomt.....kun je niet oneindig blijven doen...als het je al 3 x zal lukken....maar goed,de wonderen zijn de wereld niet uit....
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh mediamarkt bij alexandrium zijn echt zeikerds, altijd moeilijk doen.
    Media in het centrun r'dam doen weer niet moeilijk.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dixons heeft ook een ruilpolicy van 24 uur op software. De meeste filialen doen niet moeilijk met ruilen als het spel er nog netjes uitziet.
     
  18. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    raar dat het verschilt per mediamarkt filiaal
    Bij mij in de Bogaard (den haag) loop je gewoon naar binnen in die service kamertje, je zegt dat het spel je tegen viel, hij kijkt naar krassen en bonnetje en geeft je een bonnetje zodat je je ged terug kan halen of kunt omruilen voor een nieuwe game
    geen enkel probleem :)
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mediamarkt Alexandrium mag je alleen ruilen als je hem bij de verkoop hebt laten sealen en deze seal niet verbroken is.
    M.A.W je kunt thuis naar het gesealde doosje kijken en je afvragen of je nu wel of niet echt wilt kopen.
    :confused: beetje vreemd en daarom koop ik er nooit software.
     
  20. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon van tevoren eventjes vragen dus als ik een spel koop... :)
     

Deel Deze Pagina