Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ****** microsoft
    ten eerste ik heb mijn xbox 14 juni opgestuurd en na dikke 2 maanden wachten kreeg ik hem terug.het was gewoon mijn eigen xbox terug dus ik dacht ze hebben hem gewoon gemaakt.ik blij gelijk twee nieuwe spellen gekocht(shadowrun en lost planet ) na een half uurtje spelen (alle twee trouwens ) krijg ik een melding dat ie de cd niet meer kan lezen terwijl ze splinter nieuw zijn.dus wat ik denk dat ze shit hebben gedaan aan mijn xbox het heeft gewoon ergens in een hoek gestaan twee maanden lang daar in duitsland.maar ik heb genoeg met die shit wacht gewoon tot dat deze mij de rod geeft en dan naar ps3 overschakelen.

    /Mod Let op je taal gebruik ... je komt er nu van af met een waarschuwning
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot die laatste zin kon ik nog wel begrip opbrengen voor je situatie, maar dat soort dingen hoef je niet te roepen.

    En waarom wachten op 3 rode lampjes? gewoon weer opsturen.
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet dat mensen zich zokwaad dara in kunnen maken. Het leven heeft meer te bieden dan op je xbox 360 te gamen. Ga met maten zolang u amuseren of zo. Of game op iets anders. Genoeg andere dingen te doen. Het is niet leuk dat die vaak kapot gaat maar stuur het gewoon op. Microsoft scheurt er toch zijn broek aan :)
     
  4. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig genoeg (leuke) andere dingen te doen alleen de vaste vrijdagnacht met maten van mij online oorlog voeren, mis ik wel een beetje. Ik heb zo'n beetje alle gameconsoles (behalve PS3 ) thuis staan maar om nu terug te vallen op de PS2 met al zijn draden en het (n)online netwerk is net zoiets als terugvallen van mijn racemotor naar m'n oude Puch Rider Macho ;).
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm raar ik heb wel bericht gekregen van MS dat ze hem komen halen ( moest uiteindelijk nog zelf bellen naar UPS ) en sindsdien niks meer gehoord, denk dat ik zometeen toch nog maar ff bel . want bij m,n status staat nu al dik 2 dagen No Pending Repair en heb hem nog steeds niet ,en bij UPS staat ook niks .
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb om 4 uur smiddags de towel fix gedaan :9 hij doet het nu nog steeds:9
     
  7. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon heel wijs Xbox 1 weer aangeschaft. Voordat dat ding van mij terug is ben ik alweer een paar weken verder dus ik dacht, waarom niet? Mocht de 360 het straks weer begeven dan heb ik nog een back-up, hehe.

    Kan ik eindelijk Unreal Championship 2 weer spelen. Geweldige online game! Hopen dat het nog gespeeld wordt...
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel fix heb ik ook gedaan, heeft een paar dagen geholpen en toen was het definitief over en uit. Het is dus helaas slechts uitstel van executie ben ik bang.
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu doet ie het nietmeer bij mij.. maar hij geeft nu weer gewoon de 3 lichtjes aan
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie eenmaal begint met problemen kun je beter gewoon gelijk gaan bellen....towel fix en dergelijke zijn leuk maar bieden geen permanente oplossingen.....
     
  11. s-j

    s-j Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-hallo iedereen ik kende deze site al maar nooit geregistreerd sorry _0/
    oke mijn xbox was 4 dagen terug overleden tijdens een potje pgr3 met mijn vader
    hij bleef hangen dat is niet apart (voor de 100ste keer):x
    dus jongens en meisjes ik restart de console en jahoor ik ben in schock
    red rings of death dus ik wanhopig op internet struimen naar de oplossing.
    towel trick werkt maar tijdelijk maar ik vond wel iets!
    hidden error codes (kent iedereen denk ik wel:+)
    dus ik sync en dvd tray ga maar door krijg ik de cody in rode ringen:
    0102
    dus ik zoeken en ik zie:
    0102 GPU Error, this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard
    dat is dus vette shit :'-(

    dus ik met mijn vader (ben maar 12 dus lekker kletsen met bill gates mag niet8))
    m$ gebeld
    kunnen ze niet bij de klanten gegevens komen |:- bel vanmiddag nog eens..
    later die ochtend weer niet :mad:
    pas einde van de middag kregen we een engelsman aan de telefoon
    dus moesten we alles spellen (dat pakt misschien niet goed uit =()
    oke dan krijgen we een label van de ups dat is mijn vraag :p
    ik heb hem nu nog niet na een paar uur
    misschien ben ik te hyper maar oke
    krijg je hem via de post of via email? en hoeland duurde het?
    dankje:):

    zo krijg ik nu een achievment voor langste post?:+
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Welkom op dit forum!
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
     
  14. s-j

    s-j Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die is wel grappig maa rkan ik ook antwoord krijgen op mijn vraag :p
    [​IMG]
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS labels krijg je per mail , in de regel de zelfde dag maar het kan max 72 uur duren......
     
  16. s-j

    s-j Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dankje ik wacht rustig af ;)
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net naar de Klantenservice gebeld , en hij is al vanaf woensdag uit hun systeem dus das goed :D en hij zou vandaag aankomen d8 ik , ik kreeg alleen een nieuw tracking nummer , daarom zie je dus niet wanneer ie terugkomt, maar de code is al verkeerd , maja boeie, als ei maar komt :D mensen bedankt voor de goeie antwoorden op dit forum , en hoop dat ik hier nooit meer iets rots hoef te posten ;) Diejuh !

    Dus 26-07-07 las hij geen Cd,s meer
    27-07-07 gebeld naar klantenservice
    01-08-07 UPS is hem komen halen
    17-08-07 vandaag zou hij moeten terugkomen , al met al dus 2.5 week :D das te doen *)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  18. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
    alsof ms je een permanente oplossing geeft.
    ze sturen je een xbox die tog na 3 maanden kapot ga
     
  19. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    oww ja en sorry guys van die bericht van toen net ben gewoon een beetje te ver gegaan met schelden.ik kan gewoon niet begrijpen dat zon rijke (de rijkste)bedrijf zo hard mensen flashed.ze zijn rijker dan sony en sony maakt goeie consoles en geen rubish shit.
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ToxicVenom, laten we hopen dat M$ van de fouten geleerd heeft en geen verrotte consoles meer terugstuurt. Uiteindelijk is het een kwestie van centjes: als ze zo doorgaan als ze het laatste jaar hebben gedaan dan wordt het ook voor Bill wel erg duur. Ik ga ervan uit dat de consoles nu gewoon goed worden gerepareerd. Mijn 4e werkt al 3 dagen correct dus dat geeft hoop. Toch? _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina