Hallo iedereen, Ik heb deze vakantie het domste gedaan wat een gamer oowk maar kan doen.... ik heb afgelopen weken een geweldige vakantie in Amerika gehad(Disneyworld), en daar was ook een gigantische Mediawinkel ("Virgin"megastore). Ik dus alles checke, en op eens zag ik em daar staan, in de etalage!\o/ Forza motorsport 2! voor maar 55 ballen! ik die meuk dus gekocht, kom thuis, (gelukkig geen invoerbelasting ofzo) en wat blijkt? yep, de game is natuurlijk beveiligd met het NTSC regiomerk.... ik flink balen en dan is mijn vraag: Is er een manier om een NTSC game te spelen op een PAL console?:{ of om hem op een één of andere manier in te ruilen? want ik vind het echt zonde om zo iets in de kast te laten liggen!: laters!, J-maine
Daar let je tog op als je hem koopt of niet soms , ik zou niet weten of je hem om kunt ruilen misschien even naar microsoft bellen of ze je kunnen helpen ofzo.
welkom op het forum. Het beste kan je dit soort korte vraag hier stellen: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4 Helaas is het niet mogelijk deze te ruilen of je 360 om te zetten naar NTSC.