1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je krijgt hem voor 40,- als je een zender pakket pakt
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat ligt er maar net aan. Ik kocht destijds mn xbox360 met alles erop en eraan en die prijs was bij de launch natuurlijk overal gelijk.
    Bovendien was die nergens te krijgen toen, maar ik had m de volgende dag in huis met 10% korting, scheelde me ruim €50,-. (overigens doet die xbox360 t al die tijd fantastisch, geen enkel probleem met n gemiddeld gebruik van 2-3 uur per dag en hij is ook nog behoorlijk stil. :)
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    LG 32LC2R voor nu maar 539 euro bij de wehkamp :)

    Ik zit nu te twijfelen tussen de LE26S81, want een aantal mensen hebben die tv. Het enige nadeel is dus de kijkhoek? Hoe veel lager moet je zitten om te merken dat de kwaliteit minder wordt? Ik vind het namelijk wel een erg mooie TV en Samsung vind ik een heel goed merk.
    Andere mogelijkheid is de LG 32LC2R voor 539 of de 26 inch versie voor 455 euro. Als laatste heb ik dan nog de 26LC51 (499 euro). Wat zijn hier de plus en minpunten van? De Lg's hebben volgens mij wel een groter audio vermogen en dat is ook wel fijn :) Maar ik zie door de bomen het bos even niet meer.. :p
     
  4. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen !@#$ van..

    Mijn TV..KDL-32U2000.. geeft wazig beeld als ik naar analoge TV kijk. Het is gewoon niet scherp en een beetje blurred. Mijn oude Tv was een erg oude kast van 6 jaar oud, maar die geeft beter beeld! Waarom is dit?

    Ik heb een antenneversterker!
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat deze een hogere resolutie heeft en dus het tv beeld uitrekt.
     
  6. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu de beste resolutie om games op te spelen 720p of 1080i
    Zal mij niet verwonderen dat die vraag al veel gesteld is maar heb geen goesting om all 70 pagina door te lezen. LCD sherm 3 dagen in bezit.
    Ik speel xbox360 via component.
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    720p, omdat het dan scherper is. (zie de begin post met de plaatjes tussen i en p :))
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het enorme nadeel van lcd tv's. Die kunnen gewoon geen analoog tv-signaal weergeven. Heeft trouwens niks met de res te maken, mijn hd plasma geeft een perfect beeld op analoog signaal (in zoverre analoge tv perfect kan zijn).
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb mijn lcd tv (hd-ready) verkocht aangezien ik HDMI poorten erop wou hebben. Nu zit ik een beetje rond te kijken en heb wel wat leuke HD-Ready modellen gezien van 32 inch. Nu had ik al een 32 inch staan maar vraag mij nu af of het niet slimmer/verstandiger is om nu meteen een HDTV te nemen i.p.v. een HD-Ready of maakt dat weinig uit?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bedoel je nou 720p en 1080p?

    Waarom wil je trouwens persé hdmi poorten?
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nouja, wat is nu het "grote" verschil van HDTV en HD-Ready? Na mijn weten toch alleen dat je op 1080p kan spelen?


    Omdat ik aan 1 component ingang niet genoeg heb straks :)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn daar geen verdeelblokjes voor?

    wat betreft de termen: ik vind ze vrij verwarrend. 720p en 1080p zeggen me iets meer ;)

    1080p schijn je alleen te zien van minder dan 1,5 meter afstand en dat is erg dichtbij. Daarnaast is er gewoon nog erg weinig 1080p beeldmateriaal. Ik vind het het geld iig niet waard.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is juist het probleem wat niet veel mensen weten. Door de resolutie is tv kijken via alleen de coax (dus geen dgitale televisie) echt lelijk en onzuiver.

    Als je een beetje redelijk beeld wil zul je digitale tv aan moeten schaffen...
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komt door de techniek, niet door de res. Mijn hd plasma geeft analoge tv prima weer :)
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zal wel kunnen kevf,
    Maar om alles te verdelen vind ik knudde,
    Heb je straks 3 apparaten op een aansluiting.

    Geef mij maar een tv waarbij alles in een keer aangesloten kan worden zonder poes pas. Tevens wilde ik ook een hogere contrast ratio. Deze was bij mijn tv nogal laag.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan ik inkomen, minder kabels en niet steeds dingen te hoeven verwisselen is een relaxte luxe.
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet dat dat een probleem is, maar heb echt al meer als 100 kabels in me kamer liggen, tevens moet het dan ook nog is goed weggewerkt worden. :+
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Combinatie van.....

    Als de techniek niet goed is (in dit geval LCD) wordt juist door de hogere resolutie het beeld unzuiver weergegeven.
     
  19. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de oplossing voor dit probleem is digitale TV?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb alleen de optische-kabels wel netjes een kabelgootje lopen , de rest ligt als spaghetti los achter het meubel.

    Heb hier maar 2 aparaten (HD-decoder en PS3 ) waar maar 3 kabels vanaf komen ( Spanning , Optisch en HDMI).
    Geen irritante voedingsblokken zoals bij de Xbox360 en Wii.

    Met de komst van de PS3 heb ik meteen 3 spelers kunen vervangen (PS2 , DVD-speler en SACD-speler).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina