Programma om Games over 2 schermen te laten komen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dave123, 17 aug 2007.

1. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een programma'tje bestaat die bijvoorbeeld WoW over 2 beeldschermen te laten spelen?
    Zoja graag een linkje. Ik zelf kan het niet vinden.

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... gewoon naar je configuratie scherm gaan en dan instellen dat je 2 beeldschermen naast elkaar wilt gebruiken?

3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope er moet echt software voor zijn.
    En ik heb wel al beeld op alletwee de schermen alleen zou ik dit ook graag willen in games. Als dat uberhaupt mogelijk is zonder een apparaat erbij te hoeven kopen.

Ow er scheen daarvan standaard ook een functie van te zitten in het Nvidia controlepaneel maar dat is in vista weggehaald :p

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
  5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke alleen is dat specifiek voor WoW ik zocht eerder een soort allround programma'tje.

En er staat geen info voor mij in hoor, want hun bedoelen het allemaal via het standaard nvidia paneeltje en dat werkt nou dus juist niet.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij kan het dus wel zonder zo een kastje te hoeven kopen. Want ik meen dat bij XP als je dan bij de Nvidia panel kijkt en dan bij die opties daar kijkt zou er een optie moeten bij staan die dat dus regelt. En dat is softwarematig dus ik denk dat het wel te doen moet zijn.
    En ja ik gebruik nu al de betaalde ultramon voor de taakbalk.

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je uitgerekt, of klonen zeg maar?

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    sommige games (zoals supreme commander ect.) ondersteunen dual monitor..

10. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dat supreme commander het officieel ondersteund en dat spel heb ik dan ook al gebruikt. En nou wil ik het dus ook bij WoW en ik weet dat het kan want ik heb screenshots ervan gezien.

@Xink Beetje uitgerekt en niet dmv windowed mode en dan verschuiven want dan ziet het er gruwelijk uit.
    IK dacht dat het zo kon:
    Op je main scherm alleen je character met je ''main'' spells en dan op je sidescreen zeg maar de rechterkant van wat je kan zien en spells en dergelijke die je weinig gebruikt.

Deel Deze Pagina