1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe kan ik opniew voor high-score gaan? Via de spiegel krijg ik namelijk geen burtal, carnage en frenzy's.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dan heb je waarschijnlijk cheats aan :thumbs:

    edit: had gekeken, je hebt cheats aan:)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  4. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hayabusa halo: bedankt voor de tips hoor, morgen probeer ik het met nieuwe verse moed nog een keer _O_
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb eergister ofzo het spel uitgespeeld, en ik moet zeggen, dat ie heel erg vet was, nou ben ik benieuwd, is er al iets bekend over een eventuele deel 2? ;)
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nee nog niet, rare heeft alleen viva piñata: PA aangekondigd. Misschien krijgen we het wel te horen bij X07. Maar misschien ook niet :)
     
  7. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ook pas Kameo uitgespeeld, Erg bruut spelletje, al was hij in 6/8 uur al voorbij. Ik kan niet wachten op Deel 2 en Banjo! :D
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan ook niet wachten op deel 2 \o/ iemand al enig idee wanneer die ONGEVEER released word?

    want andere adventure games als kameo zijn erniet echt he op de 360?
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is toch nog niks aangekondigd over kameo 2? :eek: Misschien komt hij helemaal niet eens.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Krijg Kameo binnenkort ook binnen, maar ben bang dat ie pas komt als ik op vakantie ben.. Kon dit pareltje natuurlijk niet laten liggen voor 10€ :+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Inderdaad ik ook, hopelijk volgende week ofzo. In ieder geval moeten we maar niet gaan zeuren over dat het zo lang duurt want voor die prijs is het heel erg lekker :)

    Ik kijk uit naar deze game, altijd al is willen spelen.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wees maar blij ;) Anders was je hele vakantie naar de knoppen. Als je eenmaal aan Kameo bent begonne, dan wil je niet meer stoppen ;) A-rankings halen is zo vet!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Net mailtje gehad dat ie is verzonden na 2 weken! Heb er zin in! :)
     
  14. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo kan iemand mij helpen met de power pack door tips te geven? Want de expert mode is bijna onmogelijk (Ik kom geeneens voor bij level 1 ) , of zou iemand mij online willen laten zien hoe moet?

    Alvast bedankt.
     
  15. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je het beste doen in online co-op. In singelplayer gaat het inderdaad heel moeilijk :9
     
  16. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    @SaM NL:
    Oké bedankt voor de tip, na even in je gamertag gecheckt te hebben zie ik dat jij de powerpack hebt. Zou je mij willen helpen? Alvast bedankt! :) Ik heb je toegevoegd om XBL, als je niet wilt, weiger het dan maar gewoon :)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vette game! Heb de 2e Elemental Warrior nu, de game doet me erg denken aan Banjo Kazooie, kom op Rare wanneer komt tie nou! In iedergeval ik zit nu vast, dat groene rondje op de kaart wijst naar een soort boom waar ik in kan maar ik kan er niet in omdat er een soort van boomstammen bij de ingang staan die niet kapot kunnen worden gemaakt ofzo.
     
  18. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die bomen, staat ergens op de grond een tekentje van een elemental warrior. Je moet in de Elemental Warrior veranderen en dan iets doen, sorry maar "wat" weet ik niet meer.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet in rumble veranderen en dan die steen explosie doen zodat die stenen in de mond komen van de bomen.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Jup had het gehaald, bedankt! Heb net die Boom verslagen en die gast bevrijd maar normaal hoor je daar een Achievment voor te krijgen volgens mij met 100 Punten, heb die niet gekregen. Alleen van die rode draak! Doe ik iets fout?
     

Deel Deze Pagina