Games recorden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon via een dvd-recorder en dan het kanaal waar je xbox op zit opnemen het dvdtje waar je het op hebt genomen in je pc en de film samenstellen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee een dvd recorder zal het beeld decryphten (beveiliging)

3. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bezig hetzelfde voor elkaar te krijgen. Volgens mij moet de setup op de vorige pagina werken. Ik zal even het even uitprinten en meenemen naar de Dynabyte in de buurt, kijken wat zij er van zeggen.

Sound

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf heb, is een dazzle 90 usb apparaatje (klik)
    Ik gebruik de standaard component kabel, en heb dus de gele rode en witte in dit apparaatje gedaan. De component kabels zitten gewoon nog in mn beamer.. Switch staat op TV, maar kennelijk stuurt de xbox het beeld toch nog x 2, namelijk via de gele draad EN via component ( welliswaar is het dan SDTV signaal ). Het geluid komt binnen op mijn computer, maar ik heb mijn computer gewoon op mijn versterker gegooid, dus zo kan ik gamen op mijn beamer en opnemen tegelijk :)...

Enige nadeel is dat dit apparaatje geen PAL-60 ondersteund volgendsmij, moet ik ff nakijken..

Edit: zie net dat je met een computer scherm wil werken... dan gaat deze oplossing niet werken... sorry =\

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  5. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk volgens mij moet dat inderdaad werken. Mooie beschrijving. :)

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop niet dat je het met dezelfde TV kaart als op dat plaatje wil doen, want dat gaat niet echt goed. Ik heb hem ook, maar door de ingebouwde MPEG decoder verschijnt het beeld 1/1,5 seconden later op het scherm. Niet echt praktisch om spellen te spelen zegmaar.

Of je moet software als DScaler gaan gebruiken ofzo.

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik zag vandaag een usb recorder liggen in een speciaalzaak. Je hoeft alleen je 3 tulpstekkers (rood, wit en geel) in het aparaatje doen dan de usb uitgang in je pc, programma te instaleren en je kunt opnemen. tenminste dat was het verhaaltje erbij. kost 55 eypo dus hopelijk werkt het ook. :eek:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    grote kans dat hij geen 60hz ondersteund

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik zal het eens navragen, gelukkig zijn ze behulpzaam dus als hij het niet doet mag je hem terugbrengen, maar eerst kijken of ik een Elite ga weten te bemachtigen. als ik dan geld overhou zal ik er eens over gaan denken. Hoe doe jij het nu fardo? misschien dat er een goedkopere oplossing is want ik heb nog een capture card liggen, alleen geen zin om in te bouwen. :eek:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Beetje laat maar toch... :+

Hij gebruikt toch een VGA-splitter?

Zit te denken om dit zelf ook te doen.

11. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je een converter hebben om van vga->component/s-video te maken, of kan ik gewoon de rode,gele en witte kabel in men tv-tuner kaart steken ?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan gewoon de rode,gele en witte kabel in de tv-tuner stoppen

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina