ps3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xforce, 13 jan 2003.

1. Xforce

Xforce xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de kosten van de ps3 er vanaf hangen van wanneer deze uitkomt als die binnekort uitkomt dan zal die denk ik dezelfde prijs als de ps2 hebben. maar als die over 2 a 3 jaar uitkomt dan kan sony er veel meer voor vragen want dan gaat het waarschijnlijk al wel weer wat beter met de nederlandse economie........|:-

:+

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    In 't begin zijn consoles altijd duur, na een tijdje worden ze goedkoper, is altijd zo geweest, en dus denk ik dat het met de PS3 ook zo zal zijn.. Dus ik denk dat ie in 't begin een euro of 500 gaat kosten en na een paar maanden een euro of 300, en zo telt ie verder af.

3. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik vind duizend gulden gewoon te duur. (Dat heeft niks met NL economie te maken maar met het feit dat het een console is. ). Voor een Homecomputer is het nog een normale prijs, maar dan moet er wel een HD, Toetsenbord,etc bij zitten.

(Dit gold trouwens ook voor de Saturn. Die was in NL ook stinkend duur. Dat terwijl hij in de USA en Japan 200 gulden goedkoper was (op zijn minst.).

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan duizend gulden wel te duur vinden (vind ik ook hoor) maar je bent niet verplicht om 'm aan te schaffen.. Het is gewoon al een lange tijd zo dat als er een nieuwe console komt dat ie best prijzig is, maar zoals ik al zei na een paar maanden dalen ze stevig in de prijs. Ik heb me Xbox ook niet voor de volle mep gekocht, heb gewacht tot ie 299,- was.. en kon beter nog ff een paar weken wachten want dan zou ik er nog 2 spellen bij krijgen. Maja, ik kan niet alles hebben.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren zijn bij sony specs over de PS3 uitgelekt:
    Processor: 4 Ghz!
    En hij word de eerste 256 bit console.

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Jup maar ook als Launch prijs is het te duur. Er zijn maar een paar consoles die dat hebben gehaald (ok op de 2 Next Gen generatie consoles na (PS 2 en XBOX).) Verder waren de meeste redelijk goedkoper, scheelde al gauw 100 tot 200 gulden.

(Dreamcast launch prijs 699 Gulden, en dat was toen al een van de duursten. Saturn werd belachelijke gemaakt om een launch prijs waar de PS 2 in het begin voor verkocht werd. Het blijven wel consoles hoor ;) .) Maar goed ik koop hem dan toch niet (geld ook voor de Xbox 2 mocht hij zo duur worden (1000+ gulden). Dan wacht ik wel op iets anders. Of dat ze goedkoper worden.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ik wacht ook altijd tot ze goedkoper worden .

Deel Deze Pagina