1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die lambo tourny vind ik anders best lastig. Ik rijd ongeveer 37,7 met mijn snelste rondjes, maar ik moet dan echt nog wel ergens ruim een halve seconde winnen.

    Vind die automatic gears ook zo vervelend, voordat je het weet gaat hij weer naar zijn 3, terwijl 4 veel relaxter is hier.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Op het einde ja, maar er valt best mee te leven :). heb zelf een 36.88 na een paar rondjes
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb nu een flink aantal races geprobeerd op hard (is goud toch), maar vergeet het maar even lekker dus....5e beter wordt het niet :+
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    IK moet nu nog 2 achievements behalen bij PGR3, de 2 moeilijkste, kwalificeren voor een toernooi en in online career op elke baan 1 keer winnen. Klopt het dat je bij het toernooi geen ghosts van andere spelers kunt downloaden? Dat maakt het een stuk makkelijker. Ik was gister wel gekwalificeerd, als 60e weliswaar, maar waarschijnlijk lig ik er nu al weer uit.

    Bij win op alle banen een online career race, zijn dat gewoon alle time trails banen? OF minder, of juist extra?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Streetraces finish je 5e? :eek: Misschien even F50 GT kopen, en daarmee de hele career doen?

    Bij tournaments kan je niet tegen ghosts rijden. Had het inderdaad een stuk makkelijker gemaakt.
    Online career zal wel echt om de online career gaan. Dus niet timetrials ofzo. En aangezien de online career vrij dood is, denk ik dat het lastig wordt om die achievement te halen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Verkeerde knop
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat gevoel heb ik nou ook altijd! :+
    Zij maar altijd roepen dat deze game zóó gemakkelijk is, terwijl ik iedere keer als laatste finish, de Hot Laps niet haal, en alleen maar cones omrij ipv er tussen door te rijden 8)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan moet je eens gaan rijden als je nuchter bent :cool:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Kan je die direct in het begin kiezen dan? Je hebt direct in het begin al redelijk wat geld, maar welke auto je het beste kan kiezen is me compleet onduidelijk.

    En het zijn idd streetraces. Ontzettend slecht I know, maar dat is ook een soort van kwaliteit....eehh uuuh toch? :9
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je bezit inderdaad een skill die niet veel mensen hebben ;)
    Ik weet nog wel dat ik de F50 GT als 4e auto heb gekocht, en daarmee het grootste deel van de career heb gespeeld. Dus (voor mij) was ie redelijk snel beschikbaar.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kijk dat is handige info. Gaan we eens in de gaten houden wanneer die beschikbaar is.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind die F50 GT slecht advies. Als slechte racer kun je juist beter een auto uit een lagere klasse nemen en dan bij voorkeur de snelste in zijn klasse. De tegenstanders in street races komen toch altijd uit de zelfde klasse.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    TVR Sagaris ftw. Daar kan je alles mee halen :9

    F50GT was ook mijn 4de auto...
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die F50 GT is wel een auto waarin je moet leren rijden he. Dat is niet net als een E-klasse. ;) Niet dat ik nou zo bar goed rijd, maar ik weet toch hoé ik moet rijden in de verschillende auto's. Beter wacht je tot je de F40 kan kopen, eveneens Ferrari. Dat is (een van) de beste in de klasse, als 't niet de beste is. Die auto heeft snelheid, wegligging en rijd gewoon enorm lekker weg. Vind ik dan. En je kan er makkelijk alle Challenges mee halen. ;)

    Ik heb BTW ook een vraagje, hoe haal je die Cone Challenges? Ik probeer nu alles op Hard te halen, maar die Cone Challenges lukken maar niet. Ipv. 600 K op Medium moet je opeens 3500K halen. :confused: En dat gaat niet zo lekker bij mij. ^^
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sagaris is goede cone-challenge / ander kudo's auto :) Streetraces en al die andere shit mooi met de F50 GT gedaan.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb gisteren ook al even gekeken, maar waar zie ik de klasses staan en wat is de logica achter het vrijspelen van auto's? Ga dus maar eens even wat proberen met die Sagaris :thumbs:
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ^ Bump:)

    Speel zelf nu ook PGR3 en merk dat het kopen van auto's wel heel erg gemakkelijk gaat. Op het moment heb ik de volgende auto's in mijn garage staan:

    - Nissan Skyline
    - Ferarri Enzo
    - Ferrari F50 GT
    - Lambo Gallardo
    - TVR Sagaris

    Ik speel het spel bijna groot en deels vanuit de in car view, maakt het toch iets moeilijker.

    Welke auto's raden jullie mij nog aan?
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ferrari F40
    Nissan Concept Car uit de E klasse
    Ferrari F355

    Na een tijdje kun je toch alles kopen dus eigenlijk maakt het niet zo gek veel uit. Ik zelf speelde ook vaak genoeg met slechtere auto's altijd de snelste auto hebben is ook niet leuk.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ferrarri F355 F1 is ook een aanrader van mijn kant. Ik zelf vind de Ferrarri Challenge Stradale ook een fijne wagen en uit de A-klasse de Aston Martin DBR9.
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon heel de Career in de F50GT rijden, heb je Platina zo binnen.\o/

    Jongens, zin in een PGR3 reunie een keertje?:D Heb zowaar een lekker rustige periode, dus wat gamen in het weekend zit er wel in:). Dus als iemand wil, zelfs de DRC-VERRADERS mogen meedoen8).
     

Deel Deze Pagina