Sinds mijn vakatie heb ik een verbingsprobleem, echter is deze op mijn vista ultimate pc opgelost, maar blijft nu dat de xbox 360 test aangeeft disconnected bij ip/network. Als ik op mijn zyxel router (2602HW-61) kijk knipperd wel het lampje van mijn xbox verbinding, deze is middels utp gekoppeld. De kabel is goed. Ik heb geprobeerd om via auto zowel als via een vast ip de xbox te connecten niks lukt meer, hij heeft dit zeker een half jaar wel goed gedaan/. Mijn router heb ik middels het kleine gaatje terug gezet naar fabrieks instellingen werkt ook niet. Ik heb oude drivers voor mijn realtek 10/100 netwerkkaart terug gezet miks helpt. IK heb wel een wireless verbindg met een vista laptop die doet het goed, maar mijn vaste met utp xp machine doet het weer niet in het netwerk. Port forwarding is gedaan, inclusief die van de mediacenter mogelijkheden. heeft iemand een idee?
dat licht aan derouter, zyxel ondersteund xboxlive bijna niet, je kan beter een xbox-ondersteunende router kopen. Heb ik ook moeten doen ik had ook eerst een zyxelrouter, deze maakte de verbinding zo sloom dat er nog maar 20% van de snelheid van ons internet overbleef. idee: koop nieuwe router
Het beste kan je je vraag hier stellen:Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen? Start post even lezen en zoveel mogelijk info posten. Dan kan ik je beter helpen