1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    71,3%
  2. CoD4 beta

    28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegt:D
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    even wat lui uit mijn friend list knikkeren :+ volgens mij raakt hij zo vol :9
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker eerst SP lannen met vrienden (wat echt gaar klinkt maar goed :9)
    En het weekend na de release heb ik al een LAN voor H3 dus dan zal ik genoeg MP spelen.

    Ik kan niet wachten nog 5 weken
     
  4. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    die hp bar in het midden is egt kut spele lijkt mij...
     
  5. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat kut spelen dan?
    Je hoort vanzelf wanneer je geen health meer hebt :thumbs:
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dan lig je al op de grond :+ maarja, moest eerst ook wennen aan het systeem ala cod 2, als je vaak achter elkaar geraakt was ging je dood anders niet. vind dat nu ook fijn :eek:
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Je begint de eerste levels in ieder geval op aarde jah.
    Hoe alles wordt opgelost weet niemand, maar inderdaad zijn de Halo's een bedreiging zolang de Ark er is -of iemand die een losse Halo activeert-. Dat moet worden opgelost. Als de Flood van Delta Halo ontsnapt is er een groot probleem, iig is er levende Flood nu op Delta Halo dus dat moet sowieso opgelost worden. De Covenant die de Prophet of Truth volgen (Prophet of Regret en Prophet of Mercy zijn in Halo 2 door respectievelijk de MC en door Truth vermoord) zijn uit op het activeren van de Halo's en het vernietigen van de mensen die 'heiligschennis' in hun ogen hebben gepleegd.
    Samenvattend, jah.

    Een Halo is niet zozeer een planeet, maar een kunstmatig gebouwde ring. Een ringwereld dus.
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie samenvatting :thumbs: Ik zou wel weer willen weten over Onyx. Is daar wat meer bekend over? Zal neem ik aan wel een rol spelen in Halo 3.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    [​IMG]

    deze dus... ;)
     
  10. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    De Halo novels spelen zich voor de games af
    Dus het zal wel niet.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je ook toegevoegd :)
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dankje, ben best tevreden...was lang typen maar ik heb het in één keer eruitgeramd :). Misschien een idee om een linkje naar die post te doen in de openingspost zodat later andere geïnteresseerden het ook snel kunnen vinden?

    Over Onyx...
    Wikipedia zijn samenvatting Onyx is een planeet die niet gekoloniseerd is door de UNSC. Er is wel een outpost en traininggrounds. Na mysterieuze activiteiten is een deel van de planeet afgezet (Zone 67). Uiteindelijk ontdekt een groepje Spartan IIs en Spartan IIIs dat er binnenin de planeet een Forerunnerstad is. Hierbij ondervinden ze zwaar verzet van Sentinels, de wachtrobots van de Forerunner. In de Forerunner stad vinden ze een gigantische Sentinel Fabriek en een Slip space rift, een poort naar een Dyson Sphere. In het nauw gedreven gaan de overlevenden naar binnen, het blijkt een grote schuilkelder te zijn in een andere dimensie! Alleen hebben ze geen idee hoe ze eruit moeten komen. De Covenant die ook zijn komen kijken kunnen door de opoffering van lt.Cdr. Ambrose worden gestopt: hij laat 2 Kernbommen ontploffen terwijl de rest al veilig in de Dyson Sphere zit (ingewikkelde natuurkunde daar, ín de Dyson Sphere heb je helemaal niets te maken met de tijd-ruimte daarbuiten. Het beschermt dus bij een Halo activatie). Verder blijkt Onyx volledig uit Sentinels bestaan, de hele planeet is eigenlijk een gigantische armada sentinels die allemaal de Dyson Sphere beschermen! De Sentinels vernietigen de Covenant en UNSC vloot ter plaatse, een ONI stealth schip ontsnapt en kan verslag doen.
    In de Dyson Sphere ziet het eruit al de aarde, maar is er voor de rest niets te beleven, de paar SPARTANS zitten hier vast.
    Belang voor Halo 3: Komen deze SPARTANS eruit? Of moeten wij hier een veilig heenkomen zoeken mochten de Halo's moeten worden geactiveerd?
    @Berend, de Novels spelen zich tijdens, voor en na de games af...er zit heel veel in, en ik denk ook dat er wel wat terug van gaan zien...de Shield world Onyx en de Ark zijn gewoon superbelangrijke plaatsen in het Halo universum. De gebeurtenissen in Halo 2 worden al voorspeld in de loop van First Strike...
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah, Installation 05. Volgende keer gebruik ik ook wel plaatjes, man ik ben lang uit de running geweest.

    Welkom terug Elite :D
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    heb hem bij de startpost toegevoegd. :)
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is dus een interessant stukje,nu vraag ik mij het volgende af...
    Dus die spartans zitten op onyx opgesloten in de dyson sphere in een andere tijd en ruimte.En terug kunnen ze niet aangezien die twee atoombommen niet alleen de sentinels maar ook de poort vernietigd hebben waardoor ze vastzitten .maar de installatie op de ark geeft ook een doorgang naar deze dyson sphere voor bescherming tegen een detonatie van de halo-ringen.alleen het poort-adres is hier anders.Dus diegene die de ark in handen krijgt en de doorgang opent bevrijdt dan tegelijkertijd deze spartans uit hun gevangenschap...Dat is misschien een der verrassingen die halo inhoudt als je diep in de ark tegen een covenantovermacht vecht, en in laatste nood de poort opent om te vluchten je opeens hulp krijgt uit een erg onverwachte hoek en alzo het zwaartepunt in de strijd kan verleggen naar de covenant toe, en hun zo in de verdediging kan krijgen.en je tegelijkertijd de ark effectief kan beschermen...
    Het is maar een hypothese hoor....
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben serieus benieuwd naar Halo 3 echt waar deze game zal de nodige skills hebben
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    "maar de installatie op de ark geeft ook een doorgang naar deze dyson sphere voor bescherming tegen een detonatie van de halo-ringen"

    Ho, dat is nergens gezegd. Zover is alleen bekend dat de Ark een remote detonation is voor alle Halo installaties. Of er ook een veilige toevlucht naar die sphere in slipstream is, is een conclusie die veel mensen trekken uit het woord "Ark".
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor de mensen die niet weten wat ze moeten doen de komende maand. Speel halo 2 en maak een filmpie :D : Klik
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar dat zou wel een logische conclusie kunnen zijn aangezien die spartans op onyx niet meer terug kunnen.
    Stel dat diep in de ark een beveiligde ruimte is waar je beschermd wordt voor de gevolgen van de detonatie van de halo-ringen.Het hele universum wordt dus vernietigd en bijgevolg kan je niet meer terug van waar je vandaan kwam...dus moeten er andere uitgangen zijn aangezien je anders voor eeuwig gedoemd wordt om opgesloten te zitten in de ark....Laat nu stellen dat die dyson-sphere meerdere beveiligde in en uitgangen heeft en jij opent van uit de ark er één van en die spartans komen eruit gesneld om je te ontzetten tot grote verrassing van de covenant .Dat is een mooie plotwending en houdt de deur open dat je snel naar andere onbekende werelden kan uitwijken vermits je maar over de juiste poortadressen beschikt.
    Dit is echt maar een hypothese, de waarheid zal vast wat anders wezen,maar een beetje fantasie is nooit ver weg....
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar het enige wat we weten van de Sphere is dat er een grote wereld is aan de binnenkant van een bol (en de horizon zichtbaar omhoog krult). Meer wordt er niet gezegd en de Spartans moeten het nog verkennen. Wie weet wat ze tegenkomen? Uitgangen, kennis, Forerunner? Je noemt het zelf al een hypothese, maar het kan nog zo veel kanten op. Misschien zitten de Spartans helemaal niet vast en hebben zij juist de controle over wat er buiten de sphere afspeelt en niet andersom. Wie weet...
    Ik ben iig benieuwd. Tot nu toe stonden de boeken erg los van het spel. Ik hoop stiekem dat Ghosts of Onyx wel een rol gaat spelen in Halo 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina