Weet er iemand of er binnenkort nog een Rpg komt alleen dan met wat meer puzzelen dus niet echt Morrowind maar meer Lufia, Secret of Mana-achtig
Aankomende rpg's die ik heb kunnen vinden Infiltrator: Shadow Wars The Lost Star Wars: Knights of the old Republic Legend of the Sun Gladius Dungeon Lords Fate Sea Dogs II Gaia Blade Dungeons & Dragons Heroes Sudeki Shenmue II Baldur's Gate: Dark Alliance Om meer info over die te hebben klik op volgende link en ga naar dat spel en klik erop Klik hierop
jongens.. hij zei binnenkort dus niet ergens in december.. maar ik zie dat er al heel wat genoemd zijn
Weet iemand of Baldur's Gate een goed spel is want ik denk dat ik me die wil gaan halen als hij uit is!!!
Waneer hij er is lees revieuws dan,en kijk in de reply die ik gaf eerder staat een site link klik ff op die naam krijg je meer info greetz
Baldur's Gate gaat zeker een goede game worden. Ik heb al screens gezien en filmpjes ervan en dat ziet er zeker goed uit. Kijk anders ff op de officiele site van bg, weet de link ff niet meer.
Dat zijn allemaal geen echte RPG's Zijn allemaal Action/adventure games. Echte RPG's zijn BV Final Fantasy en Breath of Fire. Baldurs Gate komt denk ik wel het dichtste in de buurt.
Omdat ze onder het genra Action en Adventure vallen. Vroeger was er een betere deling voor RPG tegenvoordig noemen ze alles RPG (Enclave) RPG = Role Playin Game. Een game waarin je een rol speelt. Je levleled dus op na meer ervaring, je wordt sterker,sneller etc. Niet alleen sterker door betere wapens en armour natuurlijk. Verder hebben je beslissingen invloed op het verloop van het spel. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. De meeste spellen uit de lijst hebben dat niet en zijn dus cker geen RPG.
Sorry dat ik het zeg,maar volgens mij is sudeki dungeon and dragon's shenmueII toch rasechte rpg's ik ken de rest niet zo,maar ze zijn wel rpg's en geef maar is argumenten van 1 van die spellen dat het geen rpg is
omdat Fate een MMORPG is edit: Gforce, je hebt enigzins wel gelijk maar geef zelf toe.. de meeste zijn gewoon '' echte '' RPG's ik wist niet dat ze enclave ook als rpg beschouwen maar dat is die totaal niet :{