[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even het aantal punten geven dat in mijn GowGuide staat:

    Suicide -5
    Causing Damage 1 to 5
    Reviving Teammate 10
    Curb Stomb 10
    Knockdown 10
    Execution 10
    Standard Kill 20
    Leader Assassination 20

    Dus je krijgt de meeste punten door je tegenstander op te blazen, aan stukken te zagen of aan flarden te schieten met de Gnasher. Of de leader te killen in Assassination. ;)
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    en headshot valt onder standaard kill ?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht van niet. En wtf is een Gnasher? :+
     
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat apparaatje met de chainsaw eraan :9

    edit// het is de shotgun

    Gnasher Shotgun
    [​IMG]
    The Gnasher is the Gears’ natural “up-close-and-personal” weapon, and just about the only weapon in the game that rivals the Lancer’s chainsaw bayonet up-close. Even without pressing your left trigger to aim, the Gnasher’s a formidable close-range weapon that’ll blow your opponent into chunky little pieces if you get the shot right.

    Aiming with this weapon at the right range gives you the chance to take their head clean off and score an instant kill. Upper-body shots are almost as useful, inflicting a fair bit of damage and splattering your opponent’s screen with blood.

    Blind-firing with the Gnasher from behind cover has also become a favorite way of eliminating advancing enemies, particularly in tight corridors like those found in the “Mausoleum” multiplayer map. In a similar way, popping out from behind cover just long enough to aim and unload a Gnasher round in an enemy’s face is a pretty decent way of scoring a takedown from behind any sort of cover.

    Use: Close-range against just about anything. Beware of melee attacks if you get too close.
    Don’t Use: Mid-to-long range. You’ll get pasted.

    linkje naar wapensite GOW
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, now i understand. Ik had alleen nog nooit iemand horen zeggen online; Taste my Gnasher of wat dan ook. xD
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, heb nu even wat info toegevoegd, google is je beste vriend :cool:
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen sinds mijn nieuwe scherm, speel ik alleen maar gow :) Iemand nog zin in een potje online moet je mij even toevoegen,

    Nog een vraagje over die sniper ik zie sommige gasten veel headshots maken en ook redelijk lastige is het gewoon oefenen of zit er nog een trucje bij ? :)
     
  8. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0

    Die mensen laten de vijand in hun vizier lopen heb een heel snel reactie vermogen. Je moet niet met de sniper naar de tegenstander bewegen, maar juist andersom.

    Ook oefenen zij veel op de standaard bewegingen:
    • Van een muurtje afspringen.
    • Een wapen oppakken.
    • Een muurtje op klimmen.
    • Springen.
    • Rennen (roadie run).

    Dan moet je inplaats van Execution Warzone spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  9. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het inderdaad gewoone hct oefenen, maar een headshot is niet essentieel, schiet eers op een willekeurige vijand die loopt ofzo (Heb alvast een vijand achter de hand die stilzit). Zorg dan voor een Active Reload en met één schot op welk lichaamsdeel dan ook is je vijand al gevloerd. :cool:
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Gewoon veel oefenen ja, net zolang tot het een reflex wordt. Want na een tijdje schiet je ze gewoon zonder er bij na te denken.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik ook lomp vind is dat je soms iemands kop eraf knalt als je er totaal niet op richt en als je er wel op richt gaat ie er nooit af? Waar ligt dat aan dan?

    EDIT: Met shotgun he.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schiet niet altijd op dezelfde plek, als ie al erg gewond is knalt zn kop sneller. Zo is het niet zo 1 shot met pistol = headshot, maar je moet hem eerst paar keer raken en uiteindlijk knalt zn kop eraf.

    Handige sniper tip voor Canals:
    Als jij op 'jouw' sniper bridge, en de andere sniper op de andere bridge zit..
    Moet je aan de verkeerde kant van jou brug gaan zitten.
    Vanaf hier kan hij jou NIET raken/zien, en jij hem wel!
    Als je Ltrigger ingedrukt houdt, en dan op zijn hoofd mikt en schiet > Headshot!
    Alleen kan je NIET INZOOMEN. Dus gewoon met Ltrigger.. Dan schiet jou sniper zegmaar door het bovenste stukje van de brug..

    Let op: Werkt niet als de enemy op de middelste brug zit, nja je schiet er wel doorheen.. Maar je kan zelf ook geraakt worden!

    Tekeningetje als voorbeeld:
    [​IMG]
    Rood moet je zitte

    Kvind Canals wel kutmap, zelf hou ik meer van Gridlock.
    Goede move daar: Ga naar de boomer, ga achter de auto zitten.. Niet geheel aan het randje, schuif iets terug richting sniper (schaduw ;) ).
    Blijf hier gewoon lekker zitten, let alleen wel op dat je niet geflankt wordt.
    Wat hier belangrijk is: Laat je NIET TE VROEG zien!
    Wacht totdat zij de boomer oppakken, begin dan pas met lanceren.. Dan heb je hem altijd down=Kill erbij.
    Je moet absoluut niet te vroeg opstaan, gewoon wachten tot de animatie-wapen-oppakken begint!
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook in gridlock, aan de kant van het witte busje, of de witte pickup, bij de boomshooter tegen de muur aan gaan zitten, zodat je de boomshooter kan zien, maar hun jou net niet, als iemand de boomshooter wilt pakken, kom je tevoorschijn,

    hij kan nix doen want z'n wapen zit ie te switche, en jij schiet hem met een shottie door z'n kop:p

    werkt echt 3 van de 5 x, wel aand e goede kant gaan staan, anders zien ze je schaduw
     
  14. [Xd]Gam3r[Xd]

    [Xd]Gam3r[Xd] Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een vette game!!!maar was die dag mn xbox kwijt voor een maaand en had nog ni eens gespeeld!!!!!
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar vind mijn manier altijd wat saver. Als jij hem net mist met je shotty knalt ie snel een boomshot op de grond> Allebei dood, jij geen kill.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die truc van de sniper naar iemand toebewegen zodat ie de straal in loopt werkt echt lekker. Het levert wel mooie kills op als je van 100m iemand door zijn kop knalt in gridlock.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de sniper geeft nog de grootste kick vind ik, als je iemand headshot, van een afstand...

    vooral als het grotendeels geluk isXD
     
  18. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn vriend hebben wat leuke Versus spellen bedagt. Verveel je je ook wel eens omdat er maar 2 mensen in de map spelen? (Local Versus)

    Troika Running:
    Dit spel kan alleen in de map War Machine. Een van de 2 spelers gaat op de Troika (Machine gun) zitten en de ander gaat helemaal aan het einde van de map staan. (De plek waar de sniper ligt) Nu mag de Troika gebruiker proberen de tegenstander af te schieten terwijl de de ander probeert achter de Troika te komen en de ander te killen. Er zijn wel wat regeltjes aan verbonden, degene op de Troika moet ten alle tijden op de Troika blijven zitten, zelfs als zijn tegenstander het heeft gehaald en achter hem staat. Degene die niet op de Troika zit mag niet op zijn tegenstander schieten, hij mag daarintegen wel gebruik maken van de Smoke Grenade om veilig aan de overkant te kunnen komen. Er is ook de optie om niet midden in het veld van de Troika te lopen maar eromheen. (Daar kun je ook nog wel geraakt worden) Spreek voor je begint af of je langs de buitenkant mag of niet.

    [​IMG]

    Eigen mening:
    Zelf vind ik dit spel leuk om te doen, vooral als je het haalt en dan op verschillende gave manieren je tegenstander afmaken! :cool:

    All Abourd:
    Dit is ook een leuk spelletje om te doen. Het moet worden gespeelt in de map Tyro Station. Eerst spreek je af welk wapen je beiden gebruikt, het is de bedoeling dat je kiest uit de standaardwapens, maar als je ook nog andere wil gebruiken moet je dat zelf weten. Maargoed, wij kiezen vaak voor de Snub Pistol. De posities van de twee rivalen zijn aan beide kanten van de spoorrails. De Locust Player aan zijn eigen spawn kant en de Cog Player aan de zijne. Je moet elkaar wel kunnen zien. Nu komt het spelen van het spel, iedereen weet dat er door deze map om de 15 seconden een trein voorbij raast. Van die trein maak je gebruik! Als de trein voorbij is gereden spring je beiden op het spoor en begint elkaar af te schieten, maar pas op! Als je niet snel genoeg weer op de kant klimt of via de trap onder het spoor jezelf weer in veiligheid brengt word je geschept door de trein! Dat is wat het spel leuk maakt, wat zal ik doen, nog langer op hem schieten of toch maar snel op de rand klimmen. :)

    [​IMG]

    Eigen mening:
    Ik vind dit spel erg komisch, bijvoorbeeld dat je je vijand down hebt en je hem net wil executeren en dan die trein voorbij komt of als je op de kant wil klimmen en dan de zandzakken ervoor zitten.

    Ik heb wat kaarten toegevoegd om mijn tekst wat duidelijker te maken. :)
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk bedacht ! :D
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon door die zandzakken heen klimmen hoor... ik ga niet zeggen hoe :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina