leuke kartfunny race/shootergame

Discussie in 'Algemeen' gestart door darkdodo, 15 jan 2003.

1. darkdodo

darkdodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

Ik heb een vraagje:

Komt er binnenkort een leuke soort van funny race game die niet te serieus is uit voor de xbox zoals de oude mario kart/ diddy kong racing voor de snes/N64
    want volgens mij is er nu alleen simpsons road rage en daar heb ik een aantal dingen over gelezen dat dat spel dus echt zuigt...
    maar ik vond de funny race games zoals mario kart en diddy kong racing toch altijd leuke spellen ook al nemen ze het racen zelf niet zo super serieus....

iemand enig idee of dat er een spel zoals dit in de maak is want in dat genre om het zo te noemen is het aanbod zeer magertjes met alleen het zeer magere simpsons roadrage (heb alleen verhalen gehoord, nooit zelf gespeeld; als iemand goede ervaringen met dit spel heeft zet het dan in een reply aub) want ik zou toch graag een vette funny race/kartgame op de xbox hebben :cool:

ik hoor het wel

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    van xboxworld:

Furious Karting is een vrijwel onbekende game. De eerste kart game voor de Xbox heeft niet zo heel veel in de spot lights gestaan, en zal dan ook waarschijnlijk aan veel mensen voorbij gaan. De game is gericht op het rijden met kleine karts. Verschillende maffe karakters van verschillende nationaliteiten nemen het tegen elkaar op in een aantal circuits. De game is niet realistisch en is dus vooral bedoeld als een game waar je makkelijk in kunt komen en gewoon mee kunt wegrijden. Met maximaal 11 andere karts kun je tegen elkaar rijden en met de 4 player split screen zijn ook je vrienden van harte uitgenodigd.

[​IMG] [​IMG]

3. darkdodo

darkdodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo bedankt,

issie ook al te koop in nederland...
    hebt hem namelijk niet bij e-plaza en bart smit gezien :confused:
    in ieder geval bedankt voor snelle reply

edit: ok blond heb nu verder gekeken op games paginaTitel: Furious Karting
    Wordt verwacht: 28 maart 2003
    Developer: Babylon Software
    Publisher: Infogrames
    Previews: Er zijn geen previews geschreven over Furious Karting
    Reviews: Er zijn geen reviews geschreven over Furious Karting
    Media: Er is geen media beschikbaar voor Furious Karting
    Cheats: Er zijn geen cheats voor Furious Karting

Laatst bewerkt: 15 jan 2003
  4. Gameslave

Gameslave Guest

Had Crash Bandicoot ook niet zo een game voor de xbox, op psx is ie er wel, en naast de wraak van cotex (platform game dacht ik) is er ook een race deel. Kan het fout hebben. En wat dacht je anders van Cell Damage.

Maaru, waarom op de xbox terwijl er goede van zijn op n64 en psx enzo? Ik heb er het geld niet voor over voor zo een spel wat qua gfx toch ook niet zegt van: wow, xbox gfx. Maar dat moet je zelf weten, smaken verschillen net als meningen.

5. darkdodo

darkdodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog n64 met die spellen, en op gamecube zijn er ook nog geen funny racegames uit en voor de rest hoef ik zo'n ding nu ook niet.... dus ook daar wacht ik op dat soort games voordat ik daar veel geld in wil steken.... koop ik nu liever wat meer games voor xbox want voor de rest vind ik xbox gewoon SUPER.... crazy taxi 3 is ook soort funny racegame maar heeft alleen maar 1 player optie en voor de rest niet teveel opties... dus ook alleen voor de mensen die van dat soort racegames houden is ie super! voor de andere mensen zekers een huuraanrader.

conclusie xbox super!!
    zou graag mario kart achtig spel hebben op xbox of danwel gamecube maar ze zijn er nog niet.... jammer maar nog veel meer leuke spellen voor xbox gelukkig!!!:p thanks

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Furious Karting kan je nu al proberen door OXM nummer 11 te kopen, hier ziet namelijk een gratis demo voor 1 (of 2) speler(s) bij.
    Mij beviel die demo wel, het was meer dan ik verwacht had, het spel gaat er eigelijk om veel stunts te maken, je racematen te slaan en verschillende items te verzamelen zoals een kip die je kunt neergooien, bommetjes, olie op de weg te gooien, etc.
    Het racen is wel lekker makkelijk, gewoon LinksTrigger = Remmer, RechtsTrigger = Acceleratie, D-pad = Sturen, maar wel grappig en beetje verslavend in Multiplayer

7. darkdodo

darkdodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he dank je ik zal eens kijken :D

ja dat is ook waarom ik die games leuk vind kun je met aantal mensen tegelijk lachen... vooral als je wat gedronken hebt (lees bezopen bent) zijn dat soort games super :D

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van die KIP wordt je wel zwaar melig (vooral als je er niet uitkomt of het nou een Gans of een Kip is!)

9. Gameslave

Gameslave Guest

en Fusion Frenzy, Rayman M, Monkeyball? is dat soms nix voor je, zijn dacht ik ook dat soort spellen, vind ik dan. En melig en lol zijn ze zeker ja:D:D Wat ook lol is als je bezopen bent: gta2 heb ik een tijdje geleden ook zo gespeeld en was echt tof:D

Deel Deze Pagina