1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kan je eigenlijk ook in het echt op een grindbuis springen om zo verder te grinden?
     
  2. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo is best geinig. Je hebt, of ik heb beter gezegd :), bij de 'simpele' truuks al snel een "O YEAH I AM THE MAN!" gevoel :+. Beetje jammer van de tijdslimiet alleen.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dion dat nummer welke is dat van duvelduvel?

    laat maar heb hem al gevonden op Puur Kultuur ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jeuj ook salto lukt nu (dubbel grab) Na een paar keer flink op mijn kop te zijn geland.

    training :+
    [yt]3m-z8Z1e1xo[/yt]

    Hoe doe je die christ air? Tijdens de salto 1 grab los laten ofzo?

    @Dazlindragon

    Hoe kom je anders op de buis? :9
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Cool filmpje Dion!
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx ! en lange jan wahha die gaat hard op ze muil ik moet echt lache om die pleur animaties vooral op een buis :9
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kheb net anderhalf uur de demo gespeeld en ik ben helemaal overtuigd zeg. Alleen hoe doe je nou die back flip? Want ik deed hem per ongeluk en daarna lukte hij niet meer.

    En wanneer komt hij nou uit? Want dat ligt er dus aan of ik hem ga halen (ivm halo 3 ).
     
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een helden spel _O_

    Tony Hawk is deaud als het aan mij ligt. Na het spelen van de demo hoef ik niks anders meer!

    Te vette "realistische" tricks kan je maken, wanneer je het eenmaal onder de knie krijgt is die gruwelijk!

    Ga me hier een hele tijd meer vermaken \o/
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmmm 11 september dat is wel een beetje dicht bij 26 september... hm twijfel twijfel.

    BTW: Het is maar goed dat dit spel geen vliegtuigenspel is geworden :+ Heel amerika gek 8)
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu 1 filmpje geupload en 1 foto maar ik kan maar niet inloggen op die site. Iemand anders hier hetzelfde probleem? Echt heel irritant want vond het wel vet wat ik zelf deed.:+
    Vind het spel echt te gek en heb de demo nu al een stuk of 6 keer gespeeld volgens mij. Ga deze game dan ook zeker halen als die uitkomt.
     
  11. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo kan je maken en breken blijkt wel weer :)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja gelukkig wel want ik dacht echt dat dit een game voor mij zou zijn maar ik moet toch bij Tony Hawk blijven. Ik heb al een aantal anderen gesproken en die moesten ook afhaken door die besturing. Geef mij maar de simpele skatespellen waar je niet al te veel bij na hoeft te denken. Dit is meer voor de diehards denk ik :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    idd man, na 30 minuten kon ik er nog steeds geen fuk van. Mja als je zoiezo al niks van skaten en de technieken afweet word't toch niks denk.


    Lekker in de shop laten legge dus ;)
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik em wel haal maar als die wat goedkoper is.,
    vond de besaturing wel lachen maar je moet egt vaak die dingen ovrnieuw doen voordat je 't eindelijk heb.
    't enige minpuntje vond ik de camera die vind ik gewoon rot
     
  15. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een spel voor mensen die er wat tijd in willen steken, Tony Hawk is na 8 delen nog steeds simpel. Alleen "Nail the trick" was revolutionaire. Maar goed ben wel over al dat arcade gedoe heen. Combos van 10.000.000 punten vind ik gewoon belachelijk.

    Ik denk ook dat de vraag tegenwoordig meer de realistische kant op gaat bij alle games. Gewoon zo realistisch mogelijk proberen te maken en ook besturen. Skate doet dit heel erg goed, zeg maar de PES van de skate spellen.

    Tony Hawk zal vast nog wel blijven staan en dat voor de mensen die van onwerkelijke dingen houden en simpele besturing. Ik had de nieuwe Tony ook gekocht, maar nu ik weet dat er iets veel beters is laat ik hem zeker links liggen. De eerste Tony Hawk die ik niet koop (heb ze allemaal).

    Maar mensen je moet gewoon dit spel een paar keer doen en je wordt vanzelf echt wel goed. Ik was ook crap en kan nu te vette grinds doen en flip tricks :D
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met een lijst te maken met coole tricks voor het skate.ea.com forum, voor de mensen die die lijst willen checken.

    http://www.ieddy.nl/skate

    ben er nog wel even mee bezig
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iedereen heeft het over de camera. Ik heb helemaal nergens last van, ik vindt hem eigenlijk wel heel lekker werken. Grinden gaat doormiddel van de camera stand erg makkelijk.

    Verder vindt ik die demo heel tof. De besturing, camera werk, de geluiden van de skateboards:+ en de graphics zijn allemaal goed. Deze demo heeft mij overtuigd om de volledige game te gaan halen.

    Supergame:thumbs:
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook overtuigd, wat een meesterlijk spel _O__O_ Deze komt als een van de weinige racespellen zeker op mijn verlanglijst!
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    racespellen???
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk eerder dat ie dit bedoeld

    "Deze komt als een van de weinige niet racespellen zeker op mijn verlanglijst!"

    Klopt het dat http://skate.share.ea.com/ het niet doet, of ligt dat aan mij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina