Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wanneer je bv bij Bol.com iets besteld moet je er gewoon rekening mee houden dat 't spel wat later binnen is. Soms heb je geluk en soms moet je even iets langer wachten. Maar dat risico blijf je altijd houden bij een online shop. Een shop als Gcshop is voornamelijk gericht op games dus die doen misschien iets meer hun best om 't spel snel op je deur mat te krijgen, maar een shop als Bol.com verwerkt gewoon de bestelling en let voor de rest weinig op de release datum e.d.

    46,95 euro vond ik een scherpe prijs bij Bol.com, dus dan maar even wat langer wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  2. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu na zo'n 7 à 8 uur spelen (rustig, alles onderzoeken) op medium in de levels met de Gardens. Weet iemand hoeveel er nog te gaan zijn? Ik heb de indruk dat het spel niet heel erg lang is inderdaad. Wel ontzettend briljant!
     
  3. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het een non-argument is maar: "de rest doet het ook niet". Als het één dag is zou het nog niet zo erg zijn, maar er zijn mensen die al sinds dinsdag zitten te spelen. Da's morgen dus al drie dagen.

    Inderdaad, je hebt helemaal gelijk dat Bol vermeld '24 augustus'; maar ja... dat is nou het spel: het is maar afwachten of je ze in de winkel zou kunnen krijgen, vanaf wanneer en voor welke prijs.

    We weten allemaal dat die regels niets voorstellen. Bol had van mij best wat meer initiatief mogen tonen. De concurrentie is stevig in de gamesbranche; juist door vroege levering zul je meer klanten winnen. Voor een gamer maakt die 3, 5 of zelfs 10 Euro niet zoveel uit -- maar die drie dagen des te meer. Daarom zie je hier ook zoveel mensen die gewoon 65 Euro betalen om hem *nu* te hebben.

    Als ik nu geen CE kan vinden laat ik Bol gewoon bezorgen. Anders is het helaas pindakaas voor het blauwe mannetje -- ik ga echt niet eindeloos zitten wachten, ook niet voor die 15 Euro. Zo is het spel.
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok bol.com Heb Bioshock op 25 juli besteld en nu staat er opeens...'in bestelling bij leverancier ' :mad:
    Meteen geannuleerd.....
     
  5. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb grenade launcher gevonden, woohoo bon appetit!

    Ik heb echt geen idee hoe ver ik nu ben, maar je moet gewoon elke kleine kamertje afgaan ;)
     
  6. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je dat dan staan? Bij zowel de 360 versie als de PC versie staat nog steeds "(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 24.08.2007"?

    Bestelstatus zegt: "Verwachte levertijd: Gereserveerde titel" ; dus niets over een leverancier.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  7. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Big Daddy hunt spoiler:
    In combinatie met proximity mines een perfect wapen tegen big daddy's! Een rijtje neerleggen, shocken met je plasmid, schieten met je machine gun en hij is zo kapot, leuk joh!!!
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn bestelstatus op de site van FreeRecordShop staat ook nog steeds "In behandeling". Hopen dat ik hem morgen wel krijg, anders gaan de klinkers door de ramen.
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat bij bol.com al een tijdje bij mijn bestelstatus: in behandeling
    Ik hoop dat ik hem morgen binnen krijg maar ik ga vanmiddag ook de stad in dus als ik hem daar zie liggen ben ik bang dat ik hem mee neem:p
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    frs mag em vanaf morgen verkopen ;)
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: er staat bij mij op bol.com nu bij mijn bestelstatus: Wordt verwerkt

    Wat houdt dat in?
    Dat hij opgestuurd wordt?
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond bij mij gisteren ook bij die status. Gewoon effe afwachten. Laatst ook iets bij Bol.com besteld en toen stond er dat de bestelling was geplaatst bij de leverancier, dus verwachte ik het niet snel binnen, maar een dag later was het al binnen. Ik verwacht zelf het spel zaterdag.
     
  13. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    'Wordt verwerkt' kan vanalles betekenen. Als hij verstuurd is krijg je een bevestiging per mail en staat daar 'verzonden'. Ze zouden hem nu kunnen inpakken, maar het kan ook zijn dat hij nog niet eens in Bol's magazijn ligt. We weten het niet.
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    In mijn besteloverzicht staat:

    Ik ga er voorlopig gewoon van uit dat ze hem vandaag versturen en ik hem dus morgen heb... Denk dat er later vandaag zal staan "Verzonden"...
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu staat er weer 'wordt verwerkt':confused:
    Iemand bij Bol zit te slapen dunkt me.
    Ik wil hem perse spelen dus helaas. Kost extra..
     
  16. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je hem refresht komt er telkens weer wat anders.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb hem, Tin Case 65 euro. Ik ga gamen doei! :)
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    wow 65 euri, ik voor 52 haha
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Achja, daar kom ik wel overheen. Zo'n groot probleem is het niet :)

    Ga hem pas rond 1 uur spelen, dan sluit ik m'n 360 maar aan in de huiskamer op de HD TV, dat word smullen <3
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    heb m ook binnen en via e plaza besteld voor die 52 euris dus, yeah gameeee bioshockk te vet gewoon!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina