1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Games for Windows & Live Anywhere

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 9 aug 2006.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja :b:
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool :cool: Heb je misschien een bron ? Want dan voeg ik hem gelijk toe aan de startpost :)

    Niet dat ik je niet op je woord wil geloven ofzo....maar just in case :+ :b:
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Insidegamer.nl

    Volledige preview van het spel

    U vraagt, wij draaien :+
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Top, bedankt man :thumbs:

    *Voegt Huxley toe aan startpost :)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    No problem :b: Maar wat ik van Alan Wake voorstellen(online) ? O-)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eerlijk gezegd, heb die titel zelf ook nog niet echt onder de loep genomen hehe :+
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja het is een thriller game met wat elementen uit The X-Files/Condemned. Ja het gaat een vette game worden daar niet van, maar ik zou niet weten wat we online kunnen verwachten. Ach joh we zien wel :b:
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sinds gister heb ik Windows Vista....en kan ik nu dus ook Achievements halen op de PC, tegen 360 spelers spelen, berichten sturen etc. Speel nu Halo 2 en Shadowrun, onder dezelfde gamertag als op de 360 (hou je muis maar boven mijn gamertag, zie je het Halo 2 en Shadowrun icoontje). Leuk hoor, zo worden PC en 360 eigenlijk een grote community :)

    Weet iemand (Fardo ?) misschien wanneer die draadloze USB-ontvanger uitkomt voor de PC ? Want dan kan ik mijn wireless 360 controller en wireless headsetje ook gebruiken op de PC.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is al een tijdje uit, de wireless gaming receiver (voor 20 euro ofzo).
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dat wist ik niet. Gewoon bij PC winkels te krijgen, of heb je een betrouwbaar online adresje voor me ?

    EDIT : Laat maar, ik Google wel ff :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  11. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe doe j dt live anywhere eigenlijk ik heb home premium maar zie nergens wat van live ofso of moet je dan eerst zon spel kope b.v. halo2 voordat j het krijgt te zien ?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Games die via Live gespeeld kunnen worden hebben die functie gewoon standaard ingebouwd zitten. Je zit dus pas op Live als je een dergelijke game opstart en dan op Live inlogt, de Guide Button op je 360 controller is vervangen door de Home-toets op je keyboard. Uiteraard werkt iedere game ook met de 360 controller en headset. Je kunt de eerste keer dat je een Windows Live spel opstart wel kiezen dat je daarna bij het opstarten van dat spel elke keer automatisch inlogt, net als op je 360 dus, maar het is volgens mij niet zo dat je via Windows zelf op Live kunt komen. Beetje overbodig ook als je het mij vraagt, want in Windows gebruikt 99% gewoon MSN lijkt me. Windows Live games zijn allemaal te herkennen aan het Games for Windows-logo en net als bij een 360 hoesje staat het Live logo er ook op afgebeeld. Zie startpost voor een voorbeeldje :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hehe ik zag dat je online was @ live, en er stond joinable (@ halo2), dus ik proberen, zegt ie dat ik de halo 2 (PC) dvd in de drive moet doen :9

    Helaas

    //edit ik zat dus op de 360
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, helaas hebben ze de cross-platform functie eruit geschrapt bij Halo 2. Ik kan dus alleen online tegen andere PC spelers Halo 2 spelen. Niet dat het een ramp is, genoeg volk te vinden nog voor Halo 2 op de PC :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Klein kickje

    Zou een mod de threadtitel willen aanpassen naar "Games for Windows & Live Anywhere". Ben van plan de startpost binnenkort uit te breiden met o.a. meer info over de Games for Windows campagne van Microsoft, vandaar dat een wat duidelijke threadtitel nodig is :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aangepast :)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u & startpost wat uitgebreid :)
     
  18. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:Ik heb nu bioshock voor de PC,alles doet het prima,behalve dat ik geen geluid heb???Wie iemand de oplossing
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal geen ingame geluid ? Draai je Vista ? Want hier werkt alles perfect :eek:

    Ben trouwens benieuwd wanneer Gears of War voor de PC uit moet komen hier....nu ik weet hoe BioShock draait denk ik dat ik Gears ook wel ga halen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Klein kickje

    Developer Walkthrough van Gears of War voor de PC

    Wat me vooral opviel is dat de game geen Vista Only game wordt. Draai je echter wel Vista, dan heb je dus Live ondersteuning. En omdat de game niet cross-platform gaat, krijgt de PC versie zijn eigen losstaande lijst Achievements waarbij in totaal weer 1000 GS te verdienen is.

    Dit was echtwel een van mijn favoriete 360 games van vorig jaar, speel um nu nog regelmatig. Heb deze ook maar vast gepre-ordered :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007

Deel Deze Pagina