1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de gordijnen dicht maar het is hier dan nog gewoon licht......... :mad:
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat kan idd een stukje verderop, ik heb alle Little Sisters gespaard en dan krijg je een leuk cadeau in een teddybeer, waaronder een plasmid waarmee je Big Daddies kan hypnotiseren zodat ze denken dat je een Little Sister bent en ze je beschermen, en bij die machine kan je nieuwe slots kopen voor 100 adam per stuk en je kan er ook veel andere upgrades en plasmids kopen.
     
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Wow vet, ik heb ze namelijk afgeslacht en heb alleen maar meer adam gekregen. Kan ik juist die andere upgrades kopen.. volgende game dan maar ze allemaal saven
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:Ik heb nu bioshock voor de PC,alles doet het prima,behalve dat ik geen geluid heb???Wie iemand de oplossing
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    de echte versie kopen...
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik heb wel wat minder Adam, maar ik heb toch aardig wat handige upgrades erbij gekocht zoals hogere maximum health, betere bescherming, 2 nieuwe slots etc. Ik heb nu 4 plasmids die ik kan gebruiken en 1 in de Gene Bank. Frost Plasmid, Hypnotize Big Daddy plasmid, Incinerate en Telekinesis heb ik bij me en Electric Bolt in de Gene bank. Die Telekinesis plasmid is vet, vooral als iemand bommetjes naar je gooit, kun je ze teruggooien :p Iemand bevriezen en dan versplinteren door op hem te schieten is ook vet, maar nadeel is dat je dan geen spullen meer van diegene kan afpakken.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Misschien dit op een PC forum te vragen en niet op een Xbox forum waar iedereen de Xbox versie heeft of gaat krijgen?

    Xboxhome heeft mijn versie op de post gedaan. Mogguh lekker gamen!! :D
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb nu: Electro Bolt, Telekinese, Winter Blast, Incinerate, Enrage, Target Dummy en degene dat je de camera in de maling neemt. En m'n pistool is net volledig geupgrade

    Gaat lekker zo.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En dat is de 360 versie. :cool:

    EDIT: Bol.com eindelijk bestelstatus "verzonden". Begon al bijna te piepen hier. ;)
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ongeveer, en waar, kan je je wapens upgrade? niet specifiek vertellen:p maar na ongeveer hoeveel big daddys?:p
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    is er toevallig nog iemand die de CE bij free record shop besteld heeft op internet, en zo ja is die al verzonden bij jullie?
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg toevallig net een mailtje van de FRS dat ie is verzonden. Dus ik ga hem morgen ophalen in het plaatselijke filiaal.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ie is verzonden, hoef je hem toch niet op te halen?
    Ook mailtje van Bol gehad. Alleen kut dat postbode hier pas eind van de middag komt. :mad:
    Wil Little Sister pesten en Big Daddy beuken.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Emailtje gekregen Bioshock is onderweg! Ikke morgen kunnen spelen!! Had hem toch liever gister als verjaardag kado gehad....naja morgen dan maar op mijn feesie :p
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg de post altijd rond 1 uur, nja ff tnmt afmaken dan :)
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem bij het filiaal af laten leveren zodat ik niet 6 euro verzendkosten heb :eek:.
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ook mail gehad van FRS dat mijn CE is verzonden :D. Morgenvroeg dan wel een 360 aanschaffen ( dit was voor mijn samen met gta 4 en halo 3 de reden voor een 360 ) en dan met de middag spelen.
     
  18. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog steeds geen mailtje van FRS gehad, dus zal hem wel niet meer worden, dan maar hopen dat ze de CE morgen in de winkel hebben.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Morgen komt de game toch uit? Vanmiddag was ik even in Heiloo en daar stonden de Collecters edition en gewone versie gewoon al in het schap. Toch heb ik hem laten staan, 64.95 vindt ik wel erg veel voor een game.
     
  20. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook gepre-ordered bij de FRS. Alleen toen ik vandaag de plaatselijke FRS belde kreeg ik te horen dat hij hem al in de winkel had. Toen heb ik hem gelijk gekocht.

    De Pre-order die ik morgen binnenkrijg stuur ik dan wel retour afzender.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina