Ik wil graag een xbox 360 kopen. Nu zie ik op diverse sites mensen hun 360 verkopen omdat ze een elite willen halen. Ik heb alleen op een site gelezen dat als je een xbox 2de hands koopt dat de garantie vervalt. Weet iemand hier meer van? Heeft iemand een keer een 2de handse Xbox 360 gekocht en daarna toch onder garantie reparatie gekregen?
Klopt, als de vorige eigenaar hem heeft geregistreerd heb je geen garantie meer. Alleen de 1e eigenaar heeft dat bij de 360.
En wanneer ben je geregistreerd? Is dat als je xbox live op gaat? of als je een formulier/papiertje invult?
Mijn xbox heb ik 2dehands gehaald en was geregistreerd... en ging na een paar maanden kapot. Garantie was geen probleem, moest alleen wel aantonen dat ik hem gekocht had, en niet gejat. Toen ik naam + adres van de eerste eigenaar had opgegeven kon ik hem opsturen (en kreeg ik een nieuwe die nog steeds prima werkt).
Het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4 als je xbox niet is open gemaakt heb je gewoon garantie