1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben volgens mij al redelijk ver, bang dat ik hem al bijna heb uitgespeeld?

    heb nu net Cohan of Cohen hoe die ook heet dood gemaakt, en ben nu opweg naar andrew ryan is dit al bijna het einde of wat ?
     
  2. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, wat ziet alles er toch bloedje mooi uit in deze game. Zelfs zoiets simpels als water wordt prachtig vormgegeven, alles draagt bij aan het sfeertje en je hebt echt het gevoel omgeven te zijn door....water. Wat ik bedoel is dat de game de suggestie moet wekken dat je ook echt in een onderwaterstad rondloopt en wat mij betreft mission accomplished.

    Aangezien doodgaan in deze game niet direct load game hoeft te betekenen zou je kunnen zeggen dat het in BioShock niet zozeer om je skills gaat. Theoretisch is het namelijk mogelijk een Big Daddy dood te knuppelen met je Wrench, mits je het geduld ervoor hebt en het niet erg vind om tig keer dood te gaan. Maar juist omdat de skillfactor een mindere rol speelt heb je, ook als minder begaafde FPS fan, een game waarin van alles te ontdekken is en van alles aan jezelf aan te passen is. De graphics, de SFEER....Gears of War is ook prachtig maar dan op een totaal andere manier. Wat mij betreft is BioShock een uitstekend voorbeeld van wat er naast een blockbuster als Gears of War nog meer mogelijk is op de Unreal 3 Engine. En persoonlijk denk dat ik nu bezig ben met wat voor mij de nummer 1 game van 2007 is : BioShock _O_
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    PC of 360??

    Ik ben nu net voorbij het eerste level en heb mn eerste BD's verslagen na wat moeite en onhandig weggejump ;)

    Het zal pas zondagavond zijn dat ik weer een poging kan wagen... Zodadelijk visite, morgen ff wat zon pakken en zondag de Champ Car grand prix in België !!\o/\o/
    Leuk maar anders ;)

    Have fun!
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC versie, maar afgezien van een potentieel hogere resolutie afhankelijk van je setup, zit er volgens mij grafisch niet veel verschil tussen beide versies.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je bent ongeveer net zover als mij dus nee nog lang niet bij het eind. Eerder op 17-20% van het spel.

    BD's heb ik nog niet echt moeite mee gehad. Lekker met de shotgun welk ik meer snelheid heb gegeven zodat het extra goed werkt tegen BD's :D
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, was bang dat ik hem bijna had uitgespeeld, Bioshock is echt te vet
     
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiehoeeeeeeew kheb m ook :D

    Ik heb de LE ook bij FR kunne krijgen! Stonden er nog 2.

    Ik wou foto`s maken maar me batt van me camera was leeg!
     
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Na deze Thread gelezen te hebben en echt helemaal opgelekkerd te zijn heb ik de game Vanmiddag ook gehaald, heb hem nu 1 uurtje gespeeld en...Oh..mijn...god!

    Het begin dat ie een sigaret in zijn handen houd..ik moest gewoon even in mn ogen wrijven over hoe mooi het er wel niet uitziet, en dan lig je daar ineens in het water en ik maar wachten waarom die nou niks meer doet, blijkt het dat ik al ingame zit!

    Heb er nu 1 uur opzitten en ik heb er één woord over: Fantastisch! _O_
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    IEEREEN!! :thumbs::thumbs::lol::lol::lol:

    Heel veel plezier!! ;)
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een steeds vetter spel worden,na mate je verder komt in het spel.Heb nu de pc versie,die ziet er super strak uit :)
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    in de bart smit in gouda stonden er nog genoeg gisteren..... :) ik hoor zoveel goeds over dit spel dat iok hem eigenlijk wel moet kopen als FPS liefhebber, ofniet???
    Wie haalt me over?? :p
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik... KOPEH!!!

    hoever ben je als je die plantjes hebt gered?
     
  14. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik bijna :)

    moet eerst die ingredienten er voor nog
     
  15. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF 20%?

    Voor mn gevoel heb ik er al een hele trip opzitten. Ik ben dat gebied net binnengekomen:

    en OMG wat een vette omgeving is dat zeg. Dacht dat ik al heel wat moois had gezien zoals Arcadia, maar dat theater is echt heel sfeervol en verassend. Ik dacht voordat ik erin kwam dat ik met Andre Ryan te maken kreeg, omdat Atlas zei dat Ryan zich achter de deur voor mij bevond. maakte mezelf al helemaal klaar met extra ammo en EVE. Was dus nergens voor nodig.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lol het filmpje als je in het main menu niks doet is ook wel gruwelijk 8) Met die 2 big daddy's :D
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vond het begin nogal zwak. Een vliegtuig wat crashed en toevallig bij een geheimzinne toren midden op zee neer stort met de deur en lampen die spontaan bewegen. Het begin was brak, maar gelukkig is de rest wel beter.

    Qua verhaal tipt het nog steeds niet aan een adventure/rpg, maar het is goed te doen.

    Denk dat we nu ook wel kunnen kappen met die spoilers en gewoon vragen stellen als er wat is :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2007
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ben nu op zoek naar die Camera, al 2 Big Daddy's gekilled, bruuut! Zag er nog een maar had ff geen zin en te weinig ammo. In ieder geval word de game nu wel steeds moeilijker vind ik, ben nu ergens met 3 turrets die op elke hoek staan en overal camera's!

    Ik dacht, ik spoiler het maar ook al is het niks bijzonders. :)
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat 20 % wel erg positief geschat is. Denk dat je daar tussen de 50 en 60 % zit.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    in tijden niet zo'n verslavend spel gespeeld. Alleen zit even beetje te zoeken. In ben in het gedeelte waar je de 2e kaart krijgt en er zouden 3 little sisters moeten zijn.

    Ik vond de 3e maar ging toen dood en kan die nu even niet meer vinden. Ik ind wel BD's zonder little sister.

    dus ben even door gaan spelen. Nu ben ik in het 3e gedeelte van het spel en heb gesaved. Ga zo werken en morgen met frisse zin zeker ook die andere little sister even zoeken.

    Voor mensen die willen weten of ze die meisjes moeten redden of leegzuigen hier de reden


    Als je de meerderheid (weet niet hoeveel ik red ze allemaal) red krijg je een ander einde schijnt dan wanneer je ze opzuigt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina