1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels maar op de pc gespeeld.Moet zeggen dat het er wel aardig uitziet.Ook redelijk lang.Je moet 3 checkpoints halen.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Take a Jump into Combat with Medal of Honor Airborne Demo August 27

    Published August 22, 2007

    Get ready to get airborne! Parachute into combat with the new demo for Medal of Honor Airborne™ for Xbox 360™ and available on Xbox LIVE® Marketplace.

    [​IMG]
    Ready to jump, soldier?

    For the first time in a first-person shooter, players can airdrop into combat and land anywhere on an active battlefield. The Medal of Honor series is renowned for fast-paced World War Two first-person combat action, and this new installment in the serieswill give players a taste of airborne combat operations.

    [​IMG]
    Be careful where you land.

    Demo Mission: Operation Husky
    A joint allied operation into the island of Sicily, Operation Husky follows Boyd Travers and the 82nd Airborne on their first combat jump on July 11, 1943. After securing and sabotaging four anti-aircraft guns, Boyd is sent to rendezvous with a group of paratroopers at the edge of the village. Here, they run into the German Heer army, who is attempting to recapture the village. Boyd must push to the end of this small hamlet, eliminating Germans along the way, then find a sniper rifle and eliminate the German commander. He's successful, but not before the commander has successfully called in reinforcements.
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n pc heeft moeite met de demo dus dat wordt op de 360 halen :D
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo staat online. :+
    Ben hem alvast aan het downloaden om vanavond te doen. :)
    De naam van de demo is wel een beetje raar, nog niet ingevuld. :confused:
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, <Name> :p

    zit hem ook te downloaden, alleen gaat niet echt snel, naja:p
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo nu op de pc en ik moet zeggen:ZEER indrukwekkend mooi.De Gameplay is wat ik vaker heb gezien.Maar de graphics geven het nieuwe dimensie.Ga ik zeker halen voor de Pc over 2 Weken.
     
  7. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    shit wat duurt dat lang met downloaden op je 360
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hele mooie en goede demo. De AI van de Duitsers is zeer goed gedaan, alleen snap ik niet waarom de Duitsers Italiaans spreken ipv Duits.
    Zeker 1 om te halen !!
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh... omdat het Italianen zijn? ;)
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    misschien omdat het geen duitsers zijn:cool: het is op Sicilië en dat is echt Italië
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo 2 x gespeeld, en ik vind het echt vet gedaan, je hebt echt het gevoel dat het gevecht doorgaat, ook al ben je er niet bij, 2de x lande ik op het gemeente huis, ik zat te schieten voor me leven, en me teammaten kwamen me helpen, en landen ook met hun parachute op het dak, ziet er echt vet uit!,

    ook dat leanen vind ik goed werken,

    btw, ik zag zo'n itiliaan, vlak voor me, dus uit paniek pakte ik me nade, en gooide ik hem tegen z'n kop aan, er kwam bloed uit z'n kop, en toen viel ie 3 meter naar achteren XD

    of het was een kogel van een maat, maar dat lijkt me te toevallig:p
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo ook wel tof, alleen soms heb ik het idee dat ik wel degelijk raak schiet, maar ik met losse flodders schiet.
    Ook gaaf hoe je beter kan worden met een wapen, had met de M1 Garand 2 verbeteringen vrijgespeeld en je merkt toch wel wat verschil. :thumbs:

    Het is inderdaad elke keer anders, je kan huis voor huis door of recht op je doel af etc. _O_
     
  13. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een leuke demo, zeker weten. Je kunt je niet zomaar op een plek landen waar veel tegenstanders staan. De AI vind ik wel slecht. En het spel voelt erg arcade aan. Beetje jammer zulke spellen moeten het van de tactiek hebbe.
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand problemen met downloaden?
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    trager dan normaal, maar verder niet, en over de a.i.,

    die vind ik echt heel goed,

    want je teammaten, en ook de vijand zoekt slim dekking achter van alles, maakt gebruik van eventuele machine guns, ik gooide een x "perongeluk" een nade in een kamer, met allemaal allies, en die renden heel slim en snel de deur uit,

    niet zoals sommige spellen, waar ze of nix doen, of te laat, of tegen een muru aan gaan lopen....

    dus nix mis met de a.i.

    btw, zulkke games moeten het van taktiek hebben? de hele moh serie, en cod serie, heb je geen taktiek nodig, het is basically, rennen en schieten,

    dus dat zulke games het van hun taktiek moet hebben slaat nergens op, alleen brother in arms is een tactical based ww2 shooter,

    alleen ik denk toch niet dat ik hem gelijk bij laucnch ga kopen:p
     
  16. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit vast op 71%
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de demo supersnel binnen op me japanse acount :)

    Maar coole demo hoor!

    Vond alleen die slowmo's lelijk gemaakt 8)
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jezus ik had het niet zo tof verwacht.. ik ben meer van de CoD (na MoHAA kwam er niks speciaals meer) maar dit is er tof gedaan.
     
  19. Interpol

    Interpol Guest

    Is dit ook leuk als je helemaal spuugzat bent van WOII games
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de demo in iedergeval wel, is weer heel anders dan call of duty,


    niet full-price waard imo, wacht wel ff tot volgend jaar
     

Deel Deze Pagina