Beterz Spawn ownt gewoon echt. Hopelijk maken er een goeie game van (gameplay moet top zijn) want Spawn is echt strak. En je kan em ook nog selecteren bij Soul Calibur 2 .. Spawn ownt
Dit zijn shots uit Soul caliber II... spawn is cool maar ik vindt zijn bijl niet zo, die had veel bruter gemogen
Zeker cool.. Jammer alleen dat het niet echt midevil spawn is maar meer de "gewone" ach wat dat betreft blijft er altijd wel wat om te zeuren.. cool in ieder geval dat ie erin zit.. Beter als Link of Heihachi
mischien ben ik de enige hier die een dreamcast heeft gehad (welke IK meereken met de next gen consoles, geef toe, toen dat ding uitkwam was dat wel een stukkie beter dan de PSx ) maar weten jullie nog dat spawn spel daarvoor? dat was zo ******wreed, ik begon meteen weer die amerikaanse strips bijmekaar te zoeken. Ik vind dat de normale spawn het vetst is (met cape dan he) maar een wreder wapen had wel gemogen, het ziet er nl. erg lomp uit zo'n bijl in één hand, ik had hem het darkages spawn zwaard gegeven.
Voor iedere console heeft Soul Calibur II een ander special character. Soul Calibur II, Game Cube editie : Link Soul Calibur II, Playstation 2 editie : Heihachi Mishima Soul Calibur II, Xbox editie : Spawn
Je bedoelt die 3rd person shooter??? Die was idd echt wel vet!! Echt een Fragfeestje was dat ja... ook zeer goed te multiplayeren...