1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Far Cry 2

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 22 jul 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het ziet er goed uit, maar komt nog steeds niet in de buurt van Crysis qua graphics
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maargoed ik weet hoe jij over deze game denkt, maar Crysis en Far Cry 2 komen er allerbei bij mij in. Ik wacht nog even op een ingame filmpje, want ik denk dat je je nog wel eens zou kunnen vergissen. ;)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Bij mij ook, hoor. Ik ben blij dat ik een nieuw systeempje heb met over een paar maanden een nieuwe videokaart. Het gaan goede tijden zijn voor pc gamers met oa: CoD 4, Crysis, Bioshock, Far Cry 2, Spore, Rage, Starcraft 2 etc etc :thumbs:

    En daarnaast, ik vind deze game gewoon een stukje minder realistisch ogen dan Crysis.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar hoe kan je nu al weten dat het minder realistisch is? Aangezien de engine (wat de makers in de diverse videoblogs vertellen) erg realistisch is, kwa planten, omgeving, vuur, takken kunnen afbreken. We moeten gewoon een filmpje afwachten, want om nu al zulke dingen te zeggen als minder realistisch is een beetje erg voorbarig.

    Daarnaast is Crysis al helemaal niet realistisch aangezien je daar die superkrachten hebt.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    We hebben het momenteel over de graphics. En daarin vind ik Far Cry 2 minder realistisch ogen.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nog wat nieuws van de GC2007!

    High Requirements
    CPU: E6600 Core 2 Duo
    Graphics: Nvidia 8800GTS
    RAM: 2GB

    Minimum Requirements
    CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
    Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0
    RAM: 1GB

    Recommended Requirements
    CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)
    Graphics: Nvidia 7800GT or ATI X1800XL Pro (SM 3.0)
    RAM: 1.5GB+

    Far Cry 2 on 360?
    Even though in the recent GameSpot video interview, they say that Far Cry 2 is being exclusively developed for the PC, GameSpot spotted (hehe) a listing on GameFly for an Xbox 360 version of Far Cry 2. Is this just a fluke or are the developers trying to keep something secret? We'll be sure to let you know when we find out.

    Interview
    http://www.gamespot.com/video/942192/6177476/far-cry-2-interview-1 (hoezo niet realistisch) :b:
     
  7. Redtigerxx

    Redtigerxx Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis en Far Cry 2 gaan beide zeer goede games worden.
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb de alpha demo gezien in Leipzig en het ziet er allemaal realistisch uit, grafisch minder dan Crysis maar aan de andere kant is deze game nog lang niet af. Het coole aan de game is het ingame healing systeem, je heb gelukkig geen healthpacks maar jhe moet jezelf healen op de rambo manier. Geraakt door een kogel? Mes erin en dichtbranden met aanstekers.

    Alles kan kapot, je kan de bomen in de fik zetten en zelfs het gras wat daarna door blijft branden. Je kan de vijanden in hun been snipen, wachten totdat de medic komt en die ook neerknallen. als je te lang blijft snipen op 1 plek dan zien de vijanden jou en komen ze met een jeep achter je aan. De hangglider zit ook weer in de game alleen kan je nu echt je eigen kant opvliegen. Het spel speelt zich af in Afrika en de dieren waren ook aanwezig maar zodra je te dichtbij komt rennen ze weg.

    De game zal totaal uit 50 vierkante km bestaan en is voorlopig PC only. De creeps uit deel 1 zullen er niet inzitten omdat er teveel op is geklaagd.
     
  9. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn specs: Intel Pentium Dualcore 940 3.2ghz, 2048MB Ram, Nvidia Club 3D Geforce 8800GTS 640MB, Hiper Power 580Watt

    Moet lukken dacht ik zo, alleen misschien keertje kijken voor een nieuw cpu, want dit ding zuigt tog best wel :)


    Edit: specs staan ook in me sig |:-
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klinkt allemaal erg mooi! :thumbs: Dus geen monsters meer, en al helemaal geen superkrachten (Crysis), niet dat het veel boeit want Crysis word ook tof. Maar ik kijk zelf meer uit naar Far Cry 2!

    GGL Wire sat down with Ubisoft to talk about their FPS game Far Cry 2, one of the more interesting games we have seen at Games Convention in Leipzig. Far Cry 2 is certainly the most beautiful one - and yes, we have seen Crysis too. Here is the interview (a write-up on the game will come too, eventually):

    LoL

    http://wire.ggl.com/2007/08/26/games-convention-2007-far-cry-2-interview/
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    wordt zeker weten weer een topper !
     
  12. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en geen monsters dus dit word de shit, Crysis niet maar Far Cry.

    Zie je wel het kwam gewoon door Crytek die monsters erin. ;)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Malariamutant?

    Excess-Denied heeft te vroeg gesproken.

    iig, ik hoop niet dat er echt van die mutanten in het spel voorkomen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :lol: Ik heb te vroeg gesproken? waar heb jij het over? Ik heb het nog altijd over de vijanden gehad dat je niet tegen die monsters hoeft te vechten. En daar is helemaal niks van aan de orde. ;)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, maar als je als speler al in een mutant zou kunnen veranderen neemt het al een stuk weg van het "realisme" en het voorspelt niet veel goeds voor vijanden.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    A wacht nu maar rustig af... we zien het wel wie er gelijk heeft! Ik ben blij dat het niet een soort van Crysis word. ;) En nee ik vond die game niet tegenvallen maar was ook niet helemaal mijn ding...
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [gt]29855[/gt]
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er mooi uit zeg, had ik nog niet gezien!
     

Deel Deze Pagina