1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over mijn xbox.

    Als ik een spel speel en ik wil terug naar het dashbord (guide + y) krijg ik een raar geluidje aan het eind als de disc stopt met draaien. Het geluid lijkt wel alsof de xbox mijn spel bekrast maar dat is dus niet zo.

    Is dit een ernstig probleem denken jullie of moet ik me geen zorgen maken.

    Wat me we is opgevallen is dat als ik de xbox meteen uitzet vanaf het spel dus(guide inhouden en dan turn off..) ik geen raar geluidje krijg.

    heel vaag dus.

    Wat denken jullie?
     
  2. xI Br33z0r Ix

    xI Br33z0r Ix Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kan iemand me mss helpen want ik heb een probleem met me xbox als ik demo's of cotents voor games download en vervolgens wil spelen zegt ie disc unreadable maar je hebt er helemaal geen disc voor nodig weet iemand wat ik moet doen?

    alvast bedankt
     
  3. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Opsturen naar microsoft. Er is kennelijk iets mis met je xbox, dus dan stuur je hem op.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang je box geen krassen veroorzaakt is het geen probleem om je zorgen over te maken , hou wel je game discs goed in de gaten....
     
  5. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij maakt geen krassen op mijn game discs. Maar kan ik hem dan het beste opsturen voor de zekerheid? Hoe lang duurt het gemiddeld dat de xbox wegblijft heb net xbox live gekocht voor 3 maanden.
     
  6. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij het voor de rest nog goed doet en dit gebeurd alleen af en toe kan je het ook gewoon even aanzien. (Mits je nog lang genoeg garantie hebt).

    Mijn xbox begon ook eerst met disc unreadable, you have to clean the disc (of zoiets).

    Een tijdje later begon hij met vastlopen in spellen. En weer een tijdje later kreeg ik drie rode lampen. (af en toe startte hij nog gewoon op). En vervolgens alleen nog maar 3 rode lampen.

    Daar zat al met al zo'n week à anderhalve week tussen.

    Afgelopen maandag heb ik hem opgestuurd en de gemiddelde reparatie tijd ligt zo op de 20 werkdagen. Volgens mij krijg je live gewoon vergoed als je hem opstuurt maar overleg dat meteen even met de medewerker die je aan de telefoon hebt. Neem het gesprek ook op (op de meeste mobiele telefoons zit die functie). Heb ik ook gedaan (heb het wel vooraf medegedeeld aan de medewerker aan de andere kant van de lijn).
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hoop dat hij morgen terug is anders gaat er een belletje naar MS.

    Donderdag MS gebeld gehad, om te vragen waar m'n xbox bleef.
    Als antwoordt, die moet al bij mij thuis afgeleverd of onderweg zijn. Tot heden niets ontvangen en de UPS trackingdata zegt vanaf 3 augustus sinds hij in Germany is aangekomen al niets meer.

    :mad:
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gister mijn Xbox360 weer aansloot op mijn tv had ik geen beeld of geluid. De Xbox was eergister nog bij mijn ouders aangesloten op de tv waar die het deed, na vervoer in de auto deed ie het niet meer, maar dat moet toch niks uitgemaakt hebben!?

    Alle stekkers waren ingeplugd, de tv stond in zijn TV/AV mode maar er kwam gewoon helemaal geen beeld (en geluid). Er was verder ook helemaal niks vreemds aan de gang, er brande geen Ring of Death oid!
    Ik heb de kabel via de scart en via de voorkant van de tv ingeplugd.

    Iemand dit vaker gehad?
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 21/08/2007 10:27 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    21/08/2007 7:00 's morgens WORDT AFGELEVERD

    Ik snap 't niet echt ? Hoe kan hij nu al retour naar zender zijn terwijl hij de week ervoor was opgehaald ? En als hij de 21ste retour naar zender is ? Waar is hij dan al 4 dagen ? Vreemd allemaal...
     
  10. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Als alles goed is aangesloten denk ik dat toch die videochip oververhit is. Op een gegeven moment krijg de de ring of death.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je rgb kabel kan op HD zijn gezet. dit kun je met dat schuifknopje veranderen achter op je kabel
     
  12. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is bij mij ook het probleem, mijn geluid is opeens weg.
    Had vrijdag een nieuwe lcd tv gekockt een Philips 32PF9641D en had hem ff onder uitgeprobeert en toen deed het geluid en het beeld het nog.
    Toen had ik hem boven op mijn slaapkamer gezet en toen ik hem opstartte was het geluid weg.
    Heb de kabel er nog uit gehaald en er weer ingedaan, het ding staat op HDTV.
    Kan iemand mij helpen?
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat mijn 360 enorm warm wordt. Als je aan de achterkant voelt komt hier echt warme lucht uit terwijl de 360 dan maar net een kwartier aanstaat. Het lijkt wel een kachel! Is dit normaal?
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    vast wel. als hij niet stuk gaat of vastloopt wordt ie niet te warm.
     
  15. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, dat klopt. Het is één van de duurdere modellen föhns op de markt.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Status: Teruggezonden naar verzender
    staat er hoe lang duurt het dan ong nog ?
     
  17. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag....

    Werkt dat repair center ook in het weekend ?
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker snel toch :9
     
  20. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, alleen maandag tot vrijdag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina