Hallo ik ben Mark en zoals de titel al zegt, ik wil dus een xbox 360 van uit USA mee nemen. nu weet ik dat je met het voltage verschil zit, maar als ik nu in NL een andere "AC Adapter" zou kopen, 1tje die op 220 werkt zou ik dan wel gewoon mijn xbox kunnen laten werken, of zit er intern in de Xbox nog een voeding die niet op 220 zou kunnen werken ? spellen neem ik ook mee uit USA want in neem aan dat europeese spellen niet werken op een amerikaans systeem. (PAUL & NTSC ?) ik hoop dat iemand mij misschien wat meer hier over kan vertellen. Met Vriendelijke Groet, Mark
Een omvormer voor de stroom kun je altijd los erbij kopen. PAL spellen speelt een Amerikaanse (NTSC) xbox idd niet af. Weet je wel zeker of je tv ook NTSC ondersteunt?
jah een omvormer van Xbox zelf, dus de adapter die er bij zit. (voor de duidelijkheid dat grijzen kastje die vanaf de stroom vanuit de muur naar de x-box gaat) ?
Houd er dan rekening mee dat je Geen DVD's of Games in Nederland kan kopen en dat je mogelijk in Nederland Import belasting moet betalen!
je kan alsnog via play-asia de US versie laten importeren, ben je goedkoper uit, en kan je hem spelen, ( lijkt mij)
spellen en DVD's zullen niet zoon probleem worden, zoals (smart)ass al zei, is er altijd de mogelijkheid nog om via play-asia de US versies te verkrijgen. maar ik reis regelmatig naar de US, dus als ik er dan ben, neem ik meteen wat spellen mee. het gaat mij er om, dat ik de Xbox 360 uberhaupt wel gewoon kan gebruiken, als ik in NL de zogenaamde AC adapter (grijze kastje) haal, ik wil dus weten of dit de daadwerkelijke voeding is, of dat er nog een voeding in de xbox zelf zit, die niet op 220 werkt. en anders kan ik altijd nog een transformator kopen, maar ik wil natuurlijk liever het orginele spull gebruiken. Met vriendelijke Groet, economic
ow, dat is nieuw voor mij, of laat ik het zo zeggen daar ben in niet mee bekend, NTSC het staat wel op de spellen ja, maar ik dacht meer dat het met de code van de spel cd's temaken heeft, zou je me daar wat meer over kunnen vertellen fardo ?
NTSC is de amerikaanse tv standaard (volgens mij zit er ook een andere tv kabel in de doos). NTSC heeft minder beeldlijnen dan Pal. Sommige oude tv's kunnen dit niet verwerken en dan krijg je zwart wit beeld
Kun je met een NTSC bak wel op de Europese Xbox Live....?? Dat weet ik namelijk niet zeker en is misschien wel belangrijk om rekening mee te houden...
ik heb er geen kabel bij, jah de kabel van: -Geel = Video -Wit = Audio Links -Rood= Audio Rechts ik weet niet welke kabel jij bedoeld, of dat er eventueel een omzeter voor is
als je die kleuren van rood blauw en groen gebruikt dan kan je een amerikaanse xbox er op aan sluiten op je tv (HD)
en anders niet ?? want ik heb zoon aansluiting nog nooit gezien, misschien dat ik ouderwets ben ?? is er ook een mogelijkheid om te zien of je TV NTSC ondersteund, of is dat intern, en staat dat op een sticker (meestal achter aan de TV) Met Vriendelijke Groet, Economic
Heb jij al gekeken in je handleiding van je tv ? *)Staat meestal bij technische specificaties aangegeven wat voor systeem je tv ondersteund. Wat voor tv heb je ?
Met een HDTV, een VGA-aansluiting of een NTSC-compatibele SDTV (wat de meeste tv's van de laatste 10 jaar zijn) maakt dat allemaal niks uit. Het enige waar je tegenaan zult lopen is de regiocodering voor games op DVDs.