1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel voor de xbox op de 360 mercenaries.
    en bij me vriendin speel ik op de xbox gladius.(gladius ben ik verslaafd aan)
    om en om dus.

    soms speel ik nog kotor en bijna alle andere spellen van star wars, maar commandos vind ik niks meer aan. (helaas was wel vet)

    op de pc speel ik de Nomad soul.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik speel nog wel eens San Andreas. Maar nu ik een hdtv gekocht heb ziet het er in 1 keer supervernaait uit. Eerst op mijn brakke crt was dat helemaal niet. Iemand een oplossing?

    En laatst hebben we met 4 vrienden halo 2 zitten spelen, 2 vs. 2. Dat was echt supervet.
     
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dese vakantie een paar ouwe xbox games uitgespeeld:
    Project zero 2
    GTA San andreas
    Panzer dragoon orta
    Max panyane 2
    The warriors
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Op je 360 draaien via component of VGA? Mooier wordt het niet.

    Heb het zelfde op de PS2. Ik gooide laatst MGS3 er weer eens in maar dat was echt niet om aan te zien. Om diezelfde reden ga ik ook een componentje voor m'n Wii halen, want dat is ook afzichtelijk gewoon... =(

    Anders een PS3 (als je op de PS2 speelt) kopen, dan scalet 'ie 'm up.

    Ik speel overigens zelf nog regelmatig CoD1 op de PC online. Ik kan veel nieuwere spellen spelen maar heb amper spellen en vind het gewoon heerlijk om af en toe effe te rifelen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over Doom 3

    Je hebt Doom 3 en Doom 3: Resurrection of Evil.

    Ik heb Doom 3 bijna uitgespeeld,maar dat was op de pc. Ik vond de game vet. Is Doom 3: Resurrection of Evil volledig spel?
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Review op Xboxworld even lezen, misschien helpt dat bij je keuze. Succes;)
     
  7. Interpol

    Interpol Guest

    The Simpsons: Hit & Run, uit verveling, had de xbox meegenomen op vakantie. Toch wel de leukste Simpsons game tot nu toe.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    GTA san andreas en fifa 2006 tot de xbox 360 kwam.
     
  9. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2: Point of Impact.

    Blijft voor mij nog steeds de lekkerste racer die er is :D. Het is vermakend en uitdagend om met een ander elkaars record steeds te verbreken in verschillende categorieën. En die soundtrack, fantastisch!
     
  10. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik san andreas om in te vliegen met zo'n rustler, stuurt echt lekker en de tijd vliegt als je ergens op moet wachten.
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is geen goede game moet ik je zegge maaarrr... als je een echte doom fan bent ken je er wel meej vermaken.
    Een vriend van mij vond het namelijk onterecht dat xbw een onvoldoende gaf hij vond em harstikke vet.
     
  12. The Zone NL

    The Zone NL Fulltime Ajacied

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel af en toe nog wel eens mario party of super mario 64 op de Nintendo 64
    op de Ds speelde ik Warioland 4 van de gb advance
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zit nou weer helemaal in San Andreas :D Die blijft gewoon niet vervelen :+
     
  14. th3 du7ch devil

    th3 du7ch devil New Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog BANJO KAZOOIE o de n64 en banjo tootie n64 en golden eye 64 mario 64 ocrina of time!
     
  15. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een tweedehands exemplaar van de collectors edition van Halo 2 op de kop getikt. Aan dat spel ga ik dus binnenkort beginnen. Verder speel ik zo nu en dan nog wel eens NES games.
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik speel alleen oudere games op de PC.
    ik speel nog wel is Dune 2000 en Dune 2.
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 06:cool: Was eerst in seizoen 09/10 met AS Roma, maar ben sinds paar maanden opnieuw begonnen. Eerst 1 seizoen Juventus, daar werd ik ontslagen omdat ik in de min stond=( Verder stond ik 1e in de competitie, stond in de finale van Champions Leageu (was nog niet gespeeld), 1e en 2e in toscorerlijst en had de nationale beker gewonnen, en mn team moreel was 89. Mja al sta je in de min word je dus ontslagen :confused:

    Nu ben ik voor het 3e seizoen bezig bij Hercules Alicante (spaanse 2e divisie) tot nu toe:
    - Kampioen 2e divisie.
    - Kampioen Primera Divisie.
    - Copa Del Rey 2x.
    - EFA cup.
    - Supper copa 2x.

    :cool: Dit is echt de enige game die ik nog speel.. de rest ligt al een hele tijd onder het stof.
     
  18. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles verkocht van men oude xbox :) behalve GTA double pack, GTA San Andreas en Return to castle wolfenstein.. om nog af en toe eens te spelen op de 360.

    De GTA's omdat die gewoon klassiekers zijn die je moét houden ;) En Wolfenstein omdat ik mij die nog herinner van bij de launch op PS: was toen subliem, een revelatie en zeer hoge score! Ik vind het verhaal nog steeds goed en de missies subliem. Vandaar dat ik ook ferm uitkijk naar WOLFENSTEIN next gen, maar daar horen we helaas niet veel van :mad: zou ergens in 2008 uitkomen.. \o/
     
  19. Near

    Near L's opvolger.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oude spellen

    Ik speel Fable nog wel eens op de 360.
    En op de playstation nog wel eens FF7 en 1000 arms.
    Die rpg's blijven leuk.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Laatst nog een aankoop gedaan van diversen X Box games, bij Game Mania, waaronder ook 2 James Bond games Everything ore nothing en From Russia with love, Soul Caliber 2Jade empire, en Alias die wel wat tegenvalt. De Bond games zijn erg cool, en verder PGR 2 weer grijs aan spelen, deze blijft gewoon tof. De eerste Forza heb ik wel moeite mee zeg, wat een lelijke game om nu te zien zoals de Nurburgring eruitziet lol:p
     

Deel Deze Pagina