1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    \wat een sjipszooi!

    Vanavond lekker PES aan het spelen, begint eerst de framerate terug te lopen en daarna.....

    Kwadranten 1,3 en 4 lekker rood aan het knipperen, zal morgen die helpdesk eens bellen.
    Iemand ervaring met deze melding, ik krijg niet eens meer een opstartscherm.

    Als je hem opstuurt is het denk ik wel verstandig om je HD eraf te halen, of niet?
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jop, die hebben ze niet nodig. Ze zeggen het ook nog wel via de telefoon dat ie er af moet.
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Even iets anders:

    Toen ik mijn 360 kreeg probeerde ik hem te registreren via internet, dit was echter niet mogelijk, via de helpdesk heb ik hem toen telefonisch alsnog kunnen registreren.

    Als ik echter inlog op de Xbox-site om mijn gegevens te bekijken is mijn serienummer niet zichtbaar, hebben jullie dit ook?
     
  4. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook. Krijg de gegevens ook niet op www.xbox.nl

    Bij de service pagina is mijn live-id wel gekoppeld aan het serienummer van mijn console. (voor reparatie dus)
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij vroeg aan mij of de graphics van je 360 ook minder kunnen worden naarmate je vaak speelt, hij vond ze iets minder scherp ofzo bij die tabbladen(marketplace, xbox live etc.)

    Wie ken me hier antwoord op geven want ik ben ook wel benieuwd eigenlijk?
     
  6. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij een Xbox 360 die voor 2007 is gemaakt? Dan zou het kunnen dat de kleuren en de scherpte minder worden, omdat de GPU chip te warm wordt en daardoor eigenlijk aan het kapot gaan is. De Xbox 360 units die gemaakt zijn vanaf juni 2007 hebben een ander moederbord en bevatten andere fans en een extra heatsink.
     
  7. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is onzin!! als het al ergens aan ligt zijn het zijn ogen of wordt zijn tv slechter.
     
  8. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij las ik tijdje geleden nieuws bericht dat Xbox 360 units van de eerste generatie op den duur een GPU zullen krijgen die minder begint te functioneren door de warmte, waardoor het beeld minder wordt enzo.
     
  9. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat sinds vrijdagavond eindelijk no pending repair en een ander serienummer ben benieuwd wanneer die hier is
     
  10. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan je overige gegevens er wel gewoon goed ? Adresgegevens etc..

    Eerst stond er bij mij namelijk ook NO PENDING REPAIR en voor de rest helemaal niets. Nu staat er weer : Device received at service center.

    Ik hoop voor jou in elk geval dat hij weer snel terug is.

    EDIT : Ja, je hebt ook een ander serienummer..... Te snel gereageerd !
    Hoelang was hij weg ?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan nooit lang duren dan , hou nu UPS site weer in de gaten.....
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat al bijna 5 dagen 'No Pending Repair' sinds toen hou ik elke dag de UPS site bij met me trackingnummer of hoe je dat noemt, maar volgens hun is me Xbox 360 nog steeds in Duitsland.
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij microsoft gaat er 2 x per week een zending retour naar klant , weet alleen niet welke dagen , ik kreeg de mijne op een vrijdag terug , die was donderdag ingescand als zijnde vertrekkende bij microsoft....
     
  14. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de mijne was 8 augustus op het repair centre (heb wel versneld project i.v.m mijn vorige reperatieduur 8 weken was en erna hij alweer na 1 week kapot was dus...) Ik heb geen e-mails van microsoft dit proces gekrege dus ook geen nieuwe tracking number dus ik zie um dan wel een van deze dagen verschijnen en het is te hopen dan het nu wel een is die langer meegaat dan 1 f*cking weekje
     
  15. xamirz

    xamirz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt t trouwens dat versneld process.. want die kut dingg van mij is al voor de 3e keer kapott en hij heeft elke keer geen 2 uur vol gehouden.. nou is die weer kapot gegaan en die gast van microsoft stuurde mij geen ups ticketts, hij zei dat ik gebeld wordt en ze gaan t zo snel mogelijk fixen..
    weet iemand hier meer over
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd dat wel.Maar het kan zijn dat de videokaart kapot is(of gaat).Net als in een pc,zit er ook in de 360 veel onderdelen,die allemaal kapot kunnen gaan.|:-
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zijn xbox 360 in februari 2007 gekocht geloof ik.
    Maar hij wordt niet heel warm, van buiten af voel je het een klein beetje.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  18. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dagen geleden kreeg ik problemen met mijn xbox 360! Hij geeft de foutmelding E74 aan (System Error, please contact xbox costumer support).

    Nou, dat leek met dus duidelijk, ik neem contact op met de xbox klantenservice! Ik krijg (na 20 minuten wachten) een vriendelijke mevrouw aan de lijn die zegt dat ik alles even opnieuw moet loskoppelen en weer moet aansluiten! Dat doe ik, maar helaas zonder succes Dus ik licht geirriteerd opgebeld naar de klantenservice dat Microsoft mijn xbox moet repareren, want zo kom ik geen steek verder. Het volgende kwam aan bod:

    Ik heb 1 1/2 jaar geleden mijn xbox voor het volle bedrag van €400,- overgekocht (de xbox was nog schaars). Ik kreeg van deze vriendelijke man een garantie formulier mee waarop 2 jaar garantie, plus één extra jaar garantie op stond. Toen begon het gezeur, nu anderhalf jaar later wou ik mijn xbox registreren op xbox.nl voor de garantie! Echter had deze man alles al geregistreerd met serial number e.d. dus kon ik hem NIET op mijn naam overzetten

    Ik probeer contact met hem te zoeken, maar meneer is verhuisd, heeft zijn mobiele nummer veranderd en is dus ONVINDBAAR!! Wanneer ik contact opneem met xbox (en via de dixons waar de xbox vandaan komt) zeggen ze mij dat ze geen persoonsgegevens mogen doorgeven i.v.m. de Wet Bescherming Persoongegevens. Maar nu komt het leuke, OMDAT IK MIJN XBOX HEB OVERGEKOCHT VAN IEMAND, MAAKT MIJ DAT DE 2E EIGENAAR, DUS VERVALT DE GARANTIE. Als ik xbox moet geloven???

    Mijn vraag was nu, hoe moet ik dit gaan spelen? Ik wil geen €125/€150 gaan betalen om m te repareren met de kans dat ie over 2 weken bij wijs van spreken weer kapot kan zijn. En hoe krijg ik Microsoft zo ver mijn xbox gratis te repareren? Of is foutmelding E74 makkelijk te verhelpen??

    Laat het me weten..

    Mijn dank is groot
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    Ik zou dus even je kabel checken :)
     
  20. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik al verwisseld! Werkt nog steeds niet:) Maar het is ook een 'system error' die hij aangeeft..
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina