Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    euh... Ik denk dat je geluidsinstallatie niet goed zijn werk doet, dolby digital 5.1 op de Xbox is duidelijk superieur aan de kwaliteit van de gamecube.. MAAR je moet natuurlijk wel een game pakken die digital 5.1 ondersteund, maar gelukkig is dat de laatste tijd geen enkel probleem meer...

2. Kibowie

Kibowie Guest

bill zijn strategie

Bill is best een slim mannetje omdat hij punt 1 lef heeft door eerst af te wachten wat voor consoles hij als concurrentie heeft en dan pas slaat hij toe door de hardware zodanig beter te laten zijn dat die kleine achterstand dik ingehaald wordt door de tragere afschrijving van de hardware specs die natuurlijk veeeeeeel hoger liggen dan de ps2 en gaycube.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Re: bill zijn strategie

Bill is niet alleen slim, Bill is ook erruug rijk.... :)

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat mij betreft is de Cube de perfecte console om erbij te hebben...
    Klinkt erg, maar zo zie ik het wel...
    Het aanbod is gewoon niet breed genoeg om altijd te boeien...
    Iedereen wacht op de Nintendo klassiekers, maar verder is het maar matig... Zeker als je zoals mij van fps en racers hou....
    Eigenlijk kocht ik 'm alleen om spellen met m'n vriendin te spelen (aangezien er weinig "leuke" spellen op de Xbox zijn....)

Dus ik vind het ding zelf echt goed; klein design, lekkere controller, snelle laadtijden en scherp beeld....
    Maar de games...:mad:

De controller discussie vind ik trouwens zwaar overdreven....
    Ik heb namelijk alle 3 de consoles en bij geen van de 3 krijg ik kramp of blaren. EN ik vind ze allemaal even lekker spelen...

5. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik hem komend schooljaar ga halen als de games goedkoper zijn.

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox games kan je ook tegenwoordig ook voor dezelfde prijs krijgen als Gamecube games. Hangt nogal van de Winkel af. (Niet naar free recordshop gaan die is gewoon duur.)

Bill Gates leidt het bedrijf ook al lang niet meer. Hij is zich weer op het programeren gaan richten. Steve Balmer leidt het bedrijf nu (Een oude vriend van Gates). Ik mag Balmer op zich niet zo, hij is diegene die all dat Illigal gedoe zo kei en Kei hard aanpakt. Bill Gates wist gewoon, net als de oude leiders van Word Perfect, dat als de mensen een kopie thuis hebben draaien van jou software zie die meeste kans op het werk ook willen. Dus hij kon er niet voor zijn, maar tegen klein gebruik deed hij niet zo veel. (spelletjes is een ander verhaal natuurlijk. Ik doel meer op OS's en kantoor software als Word).

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel: alle bedrijven stappen over op freeware als StarOffice

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    hehehe
    Zo erg is het dus nou ook weer niet...

9. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Die kans zit erin ja. Maar goed daar maken de Software bedrijven dan ook zelf na. Moeten ze de normale consument maar normale prijzen gaan rekenen of niet meer lastig vallen met kopieer beveiligingen zoals die in de Windows XP service pack. (Je weet wel met die key check).

10. bij kazaa kan je ALLE spellen gratis downloaden, dus microsoft poept over jouw gamecube
    }:] }:] }:] }:] }:] }:] }:] }:]

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hout och eens op met deze onzin, ok ik geef toe dat de d-pad niet echt een hele goede is (soms idd moeilijk bij DOA3 snelle moves te maken) maar voor de rest is ie relaxed... Het probleem is je hebt gewoon f*cking kleine handen

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom ok daar gaan we dan
    +bij eerste van aanschaf hij's gereeds klaar voor internet
    +microsoft zal heus niet failliet gaan
    +over de controller zou je kunnen zeiken maar er is ook een kleinere versie
    +we kunnen er DVD op kijken we hebben een harde schijf en kunne eigen liedje's spelen terwijl we spelen.
    +Door de harde schijf kunnen we laterop xbox live lvl's downen
    +De xbox is volwassener
    +het heeft nu een goed spel asortement en het word veel beter
    +de graphics zijn bijna altijd beter,de specs zijn veel hoger
    +omdat de specs hoger zijn gaan er ook steeds meer naar de Xbox
    +we hebben best veel toppers,paar orginele idee'en
    +al bij al zijn we goed koper uit xbox+controller+2spelen+kasje+hardeschijf erin+cd speler+dvd speler=260 euro

het enigste voordeel dat ik bij jullie zie is dat de games altijd 60 euro zijn

dat was men mening met argumenten dan,probeer ze maar de grond in te boren

13. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes dan met downloaden, aangzezien de DVD van de xbox 8 gig is en ik weet zeker dat bepaalde spelllen wel meer dan 1 gig kunnen zijn. Of je moet T1 of T3 connectie hebben. Niemand is zo geduldig om zoveel te downloaden vanaf internet. En dat betekent er ook nog dat het niet perse hoef te doen of een leuk virusje :D. En Destrukt. Allemaal leuke feiten en meningen, maar ik kan er ook een paar noemen van de cube.

-Nintendo staat bekend om kwaliteit( feit)
    -Ik zelf vind kwaliteit beter dan kwantiteit (mening)
    -Veel franchises van nintendo hou ik van dus daarom heb ik een cube- (mening)
    - Ik heb geen DVD nodig. Ik speel alleen maar spellen op een console en daar zijn consoles (altijd al geweest) voor gemaakt dus DVD hebben is gewoon een hebbetje (mening)
    - Cube is qwa specs niet al te minder dan de xbox (feit) als je kijkt naar rogue leader 2 en heel veel xboxspellen.
    - Nintendo gaat ook niet snel failliet . Ze hebben nog behoorlijk veel support van de GBA en rage pokemon. (feit)
    - Veel mensen ( die niet vak achter de computer zitten) zullen sneller gaan voor nintendo spellen dan voor een spel dat een onbekende namen hebben zoals Fable. Noem maar op. Veel mensen gaan dan wel liever voor Mario, Zelda. Noem maar op. (feit).
    - Vind controller cube veel fijner dan de xbox S zelfs. Bij de cube kom je sneller bij de knoppen ( mening)

Kortom: Mijn lijste met feiten en meningen.
    Moraal: HEt maakt niet uit wat anderen zeggen. Doe waar je het meeste lol in hebt. :D

-

14. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste games zijn niet eens 1gig man :D haha maar ja daar mogen we niet over praten. En indeed kazaa is poep daar heb je betere meuk voor. Niet dat ik het doe. Want modden van me box doe ik niet.

Ik koop die games gewoon.

P.s. je vergeet wel een berg feiten he :confused:
    en de meeste in jouw voordeel :D

Maar het is inderdaad zo dat je een console kiest wat bij je smaak past. Eigenlijk zou ik zo gewoon alle 3 willen hebben

Laatst bewerkt: 16 jan 2003
  15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    correctie:
    Kazaa poept op gamecube en microsoft..

dit is best een voordeel als je kijkt naar hoeveel je kan uitsparen..

gamecube:
    -leukere games (mening)

mijn lijstje van feiten en meningen..

16. kazzaa is op computer

computer is microsoft

microsoft is xbox...

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat heeft er achter de pc zitten ermee te maken? En trouwens het gaat om je zelf en niet om wat de meeste mensen kopen. Wie gamesbladen leest of gamessites bezoekt weet ook van "onbekende" nieuwe games of ze goed zijn. En als ze echt goed zijn zullen ze niet onbekend verschijnen.

De cube heeft me eigenlijk teleurgesteld. De meeste games zij niet zo goed als ik verwachtte (mening). Alleen van Metroid valt mijn mond open en loopt al het water eruit.

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de domste post die ik al op dit forum heb gelezen.. aan dingen als dit erger ik me veel erger dan aan fanboys die komen roepen [consolenaam] keihard roelt en dat [andere consolenaam] keihard zuigt..

je zegt dus dat je kazaa op de xbox kan draaien? dat vind ik knap.. leg dat eens uit?

ook zeg je dat kazaa van microsoft is. Dat vind ik knap, ik alsmaar denken dat het van Sherman Networks was.. WAT ZAT IK ER NAAST! ;)

ook zeg je dat computer microsoft is.. Dat is knap! en ik maar denken dat microsoft software maakte! WAT ZAT IK ER NAAST!

ook zeg je dat als je xboxspellen van kazaa download, microsoft er voor betaald krijgt! DAT IS KNAP! IK HEB NOOIT VOOR KAZAA BETAALT! HOE KUNNEN ZE DAN MICROSOFT BETALEN? o, nee, wacht, dat doen de geldkaboutertjes in de pc wel.. ze hebben een drukkerij in mijn pc zitten waarvan ze door de kabel met piepkleine kruiwagentjes bankbiljetjes voor me naar microsoft brengen.. NU snap ik het..

Laatst bewerkt: 20 jan 2003
  19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nu je het zo allemaal uitlegt klinkt het eigenlijk best wel logisch... :)

20. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een gelukkig iemand ik bezit ze alle drie (en nog wat meer :D ) en ik merk dat er bij mij iets grappigs aan de gang is.

PS2: heb ik alleen voor Vice City gekocht, maar die kl*te videotheek van mij verhuurt alleen maar PS2 games :mad: , dus dat is de console als ik geen geld heb voor een nieuwe game maar wel wat nieuws wil proberen.

Gamecube: de multiplayer party machine, niets is leuker dan met vrienden te golfen ofzo in Super Monkey Ball

Xbox: de meest gebruikte maar vooral om solo mee te spelen en om te genieten van toffe graphics en binnenkort Xbox live

Laatst bewerkt: 7 feb 2003

Deel Deze Pagina