1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond die bijen wel vet had ze op level 3 :D (max dus) ook ziek hoe ze dan over je handen gingen alsof je handen een bijenkorf was echt vet _O_.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens. Die hordes slicers heb je na 100x ook wel gezien 8)

    Gelukkig kan je ook een big daddy als slaafje maken :9

    en er zelf één worden natuurlijk...
     
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Scorp2111
    Zit een beetje vast.. moet foto's maken van 3 slicers of hoe heten die dingen.. Heb er nu 2 maar de 3e zit ergens in dat stuk van warfmaster oid.. Hoe kom ik daar want dat hek zit op slot! Zag wel dat er boven een gat in een ruit zit en dat ik er op zich wel heen zou kunnen klimmen misschien maar dat is tot nu toe nog niet echt gelukt..



    Kan iemand ons hiermee verder helpen?
    Alvast bedankt.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe wordt je dat dan?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt vanzelf wel is deel van de main-story line ;).
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Bedankt jongens. Het aantal spoilers dat hier niet is afgedekt is echt ontzettend hoog. Ik blijf komende maand eff uit deze topic weg denk ik.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De helft moet eigenlijk in een hulptopic voor bioshock.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond heb ik de demo met 5.1 surround en HDTV met het licht uit gespeeld en was erg onder de indruk. Ik schrok me de pleuris toen er een tweetal gasten vanuit het niets op me afsprongen. Je hoort continu geluid om je heen en het ziet er goed en sfeervol uit.

    Maar toch wacht ik nog even met de aankoop. Voor een single player only game heb ik geen 50-65 euro over. :)
     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je zeggen die 50 euro is het zeker dik waard.Doordat er RPG elementen erin zitten,en je wapens,je karakter continu kan aanpassen,voelt het aan als een RPG shooters,dus veel herspeelbaarheid.Ik zou zeggen KOOP deze game Direct_O__O_\o/
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    geloof ons het is elke cent waard..
    De eerste half life had ook een crappy mulitplayer..
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    niet te vergeten dat wij vroeger gewoon games speelden zonder internet verbinding.

    alle consoles van atari tot playstation hadden geen online, en toen betaalde je meer voor nieuwe games omdat online shops er nog niet waren

    super mario 3 kostte bijvoorbeeld 149 gulden.

    dat is omgerekend ook 68 euro ongeveer
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het is opvallend dat spellen zonder MP een stuk leuker zijn. Alle aandacht is gericht op de SP waardoor het vaak subliem te noemen is. Zodra er ook een MP bij komt moet de aandacht van de ontwikkelaars verdeeld worden. Zo krijg je een halfgare SP met een net zo'n gare MP.

    Mario was vroegah leuk :D
    Weet niet waar jij je games kocht, maar voor mij was hij gewoon 40gulden hoor. Nieuw bij Intertoys.

    Amiga en Comodore games daar en tegen waren absurd duur. Maar dat was ook omdat het nog allemaal nieuw was en nog niet echt massaproduktie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2007
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als SKATE echt vertraagd is naar 11 oktober dan koop ik waarschijnlik ook Bioshock. Ben alleen nog steeds niet overtuigd dat dit mijn game is..

    Hoe diep gaat het aanpassen van je personage eigenlijk?
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    In RPG termen? Zo goed als niet. Je begint met standaard personage van de game.

    In de loop der tijd krijg je Plasmids en tonics verdeeld in verscheidene catagorien zoals Combat, Hack/Engineer en Physical...plus de plasmids natuurlijk. Je kunt door Adam te spenderen meer slots vrij spelen waardoor je meer tonics tegelijk kunt activeren. En elke tonic heeft zijn eigen effect zoals meer damage met de wrench, betere hacken etc. En op die manier kun je enorm veel combinaties maken en aanpassen. En zodoende kun je een eigen speelstijl ontwikkelen.

    En daar houdt het zo'n beetje op.
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel zojuist uitgespeeld op hard (dik 20 uur over gedaan), erg vette game. Nu ga ik voor de resterende achievements, heb er 44 van de 50.
     
  16. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je heel snel gedaan, aangezien je eerst normal moet uitspelen om vervolgens hardmode te unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben ook gewoon gelijk op Hard begonnen hoor? :eek:
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar. Je kan gelijk hard kiezen.
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is appels met peren vergelijken. Je gaat de prestaties van de nieuwe Formule 1 auto's toch ook niet vergelijken met de Formule 1 auto's uit 96-97? De techniek gaat vooruit dus dat staat niet met elkaar in verhouding.

    We leven in 2007 waar MP zo'n beetje standaard in iedere game zit wat ongelofelijk veel replay waarde levert aan een game. Dit geldt natuurlijk alleen als de MP goed is uitgewerkt uiteraard. Zie bijvoorbeeld Gears of War: de SP is geweldig de eerste keer dat je het speelt, maar zonder de MP had ik de game al lang niet meer gespeeld. Daarom is MP voor mij belangrijk hoe goed de SP ook is en wacht ik met de aankoop. Al was het maar een cooperative mode...
     
  20. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Serieus? Ik kon het namelijk niet :eek: Damn, zal ik wel weer verkeerd hebben gekeken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina