Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Maar je kan in een level toch altijd terug gaan naar waar je eerder was?

Zoiets heb ik ook gehad. Alleen ik kreeg 'r wel te pakken. Toen had ik opeens 4 uit 4 LS (terwijl ik eerst 3 uit 3 had). En het gekke was dat toen ik het level verliet, ik de mededeling kreeg dat ik niet alle LS had. Dus het aantal LS als je op start drukt klopt volgens mij niet altijd.

2. jamesdelft86

jamesdelft86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in dat gedeelte waar je wat "benodigdheden" moet zoeken voor die vrouw. Steeds word ik dat gedeelte met die lieve bijtjes in gestuurd. Weet iemand wat ik hier verder moet doen want ik loop hier een beetje vast.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Voor de bijtjes heb je nog 2 apparaten staan voor het raam. Deze moet je activeren. Het spuit een goedje waardoor de bijen in hun beehives gaan. Dan moet je snel alle beehives nalopen om genoeg spul te verzamelen. Maar je krijgt ook nog te maken met Splicers.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Elke LS heeft een BD. Als jij op start drukt en je ziet 1 LS zonder BD, dan houdt dat in dat je al een LS gered hebt. :thumbs:

5. jamesdelft86

jamesdelft86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Ashavan :b:
    ik ben al een stuk verder nu.
    kan het spel goed waarderen, zit heel goed in elkaar.
    alleen wat zijn die big daddys soms verdomd lastig :p

6. Ashavan

Ashavan Guest

Zit nu op dat stuk waar ik in het appartement van ene Paparazzi in zijn dagboek een code moet vinden zodat de lift naar Fontayne geactiveerd wordt. Ik mag Atlas niet, mocht hem al niet, maar nu al helemaal niet meer :p

7. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat dat die logboeken en die atlas enzo niet engels ondertiteld worden want soms is het gewoon niet te volgen door de chaos om je heen.

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ondertiteling ken je gewoon aan zetten hoor, ook van atlas en de logboeken!

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja godverdomme wat is dit nou weer!

Pre-Order ik die game meer dan een maand geleden, de Limited Edition met Miniatuur Big Daddy bij GcShop.
    Krijg ik een week geleden dat die op is, okee, MAAR ik krijg wel een Limited Edition Steelcase.
    Wat krijg ik vandaag op de deurmat, gewoon een groene plastic doos! :mad:

Nou kan ik hem nog niet spelen omdat ik het weer moet retourneren! En ik WIL echt zo'n steelcase!
    Ik zal hem nog eens een maand van te voren pre-orderen! Zal je zien dat die steelcases nu op zijn...

Sjonge jonge...

10. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna hetzelfde...... bij Bol.com een steelcase besteld en een gewone groene doos gekregen. Kan ik retourneren, maar doe het niet. Moet eerst weer naar een winkel om een DVD enveloppe te kopen en dat terwijl ik gemiddeld tot 17:30 uur moet werken. Ik ben maandag en dinsdag naar een aantal winkels geweest en.... ze hadden ze niet (meer.) Daarnaast volgende week met vakantie.... dus uiteindelijk teveel gedoe en heb er ook geen zin meer in.

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik hoop niet dat dat met mijn Collector's Edition van Two Worlds ook gebeurd. Ik heb die game al 3 maanden van tevoren besteld. ;):)

Ik snap btw ook niet wat sommige mensen zo moeilijk vinden aan die Big Daddy's. In het begin is het misschien lastig, maar als je het nu nog niet door hebt weet ik het ook niet meer. Je moet gewoon met het zwaarste geschut wat je hebt op ze knallen en dan gaat de rest vanzelf. Met een kruisboog of grenade launcher later in het spel zijn ze zo dood. Schiet maar eens een paar keer met een gewone revolver met kogels die door die pantsers gaan, dan zijn ze ook zo dood. Ik vind ze helemaal niet zo moeilijk. Ik heb ook wel eens gelezen dat er ook momenten waren waarop je er twee tegelijk tegen zou kunnen komen, daar heb ik ook nog geen last van gehad. ;):9

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    idd 3x met de nade launcher en ze zijn plat :9

13. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Electrische kogels in je shotgun doen ook wonderen tegen BD's.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Helemaal als je de shotgun ook nog volledig upgrade.

15. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik gister voor het eerst keuze kreeg om de kleine zuster te harvesten of sparen
    dat was echt een " heart breaking " moment voor mij
    alleen al toen ze naar achteren ging kruipen toen ik haar richting kwam aan lopen
    was al zo een huil moment
    en dat ze ging smeken maakte het hele gevoel compleet
    heb echt met heel veel moeite toch maar gekilled
    ik bleef maar tegen mij zelf zeggen dat het een spel is en dat ze niet echt is
    mjah ik hoop dat ik zulke nooit hoef meer te maken =(=(=(=(

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp wat je bedoelt , die LS zijn ook zo mooi en echt getekent.....

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kunnen mij die paar pixels verrekken, die 100 extra GS echter wel, dus ik red ze allemaal :+

18. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ben je van steen ?? :'-(

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van staal, zie je toch? :+

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok me helemaal dood. In ene viel er zo'n Eve hypo voor me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina