[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan muziek en foto's streamen, maar de filmpjes herkent ie niet... xbox blijft een scherm tonen dat de geselecteerde directory geen videobestanden bevat :mad: ik heb formaten AVI WMV en MPG geprobeerd, mijn eerste suggestie was dat het daarmee te maken had, maarruhm... I'm out of clues nu dus :mad:

2. Thampon

Thampon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de volgende mappen onder "My Documents" staan !
    "My Music", "My Pictures", "My Videos" (in het engels in mijn geval)
    En je video bestanden in de desbetreffende map staan ?

Open dan WMP11 en ga in Library en kies Video (als je ze daar niet ziet, dan ziet de Xbox ze ook niet) Dus bekijk dat 1st eens.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even zitten kijken of het sharen werkt. Niet dus.
    360 vind mijn PC en zelfs een afspeellijst, alleen geen nummers. :confused:
    Vind WMP en Library ook maar kut werken.

Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    in je windows media player ... moet je je folders nog aangeven welke je wilt delen (zie post 1)

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Staat ingesteld. Hij vind nou ook mn playlists niet meer (waar ie anders toch ook niets in vond.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hij pakt nu ineens wel wat nummers. :confused:
    Wel irritant zo zeg. Ben je uren aan het scrollen, staat alles door elkaar. Waarom moet alles zo omslachtig werken de laatste tijd. Al die mp3-spelers en media-apparaten hebben zo een irritante weergavestructuur, waarbij je uren aan het scrollen en zoeken bent. Ben je 10x aan het knoppen drukken voordat iets afgespeeld wordt. Bij video's lijkt ie nou wel gewoon met mappen te werken.

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  7. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet ik nu die poort open van panda?

8. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je een filmpje ook gewoon op een usb stick zetten om het op de xbox te zien ?
    en welke bestand moet het dan zijn?

9. McDaddy

McDaddy Team sYg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen filmpjes kijken op mn Xbox want hij zegt dat ie em niet support. Ik stream ze met TVersity maar eerst deed ie het wel :mad:

10. XSilverlink

XSilverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    0
    Hey fardo silverlink weer :D

Hey ik heb ditmaal problemen met het sharing gedeelte in Windows Vista.

Ik heb alles 1x werkend gehad en daarna wilt hij gewoon niet mijn computer meer herkennen (en andersom ook al niet)

Er zijn geen nieuwe updates geinstalleerd in de tijd tussen dat het wel werkt en niet werkt. Enigste wat er bij is gekomen zijn een aantal software pakketen die niets met de instellingen doen met het internet

mvg

Silverlink

11. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koppelde mijn Ipod Mini 4 gb vaak via usb aan mijn xbox 360 (omdat ik speakers met aardig geluid heb aangesloten op mijn xbox 360). Maar nu is mijn Ipod gister overleden (snik snik) en ik wil eeen Creative Zen 30 GB halen alleen wil ik wel cker weten dat ik deze ook kan koppelen aan mijn xbox 360 via usb.

Weet iemand dat? (Ik kan die comp. lijst niet vinden op xbox.com)

12. BlackTooth

BlackTooth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie kan mij helpen?:

Sinds vrijdag heb ik een xbox360 elite. Nou wil dat media sharing i.c.m. mijn pc niet werken...

Ik heb een legale Windows XP SP2 installatie, voorzien van Windows Media Player 11. Volgens deze handleiding: www.xbox.com/pcsetup heb ik in WMP11 mijn media gedeeld. De xbox werd hierbij keurig gevonden en ik heb de xbox in WMP11 succesvol toegang gegeven tot gedeelde media (groen vinkje bij xbox). Vervolgens moet je dus op je xbox je pc kunnen vinden. Maar daar gaat het mis, mijn pc vindt hij niet.

Het vreemde is, dat het geen firewall probleem is. Ook al zet ik de firewall op mijn pc (windows firewall) helemaal uit, nog is mijn pc onzichtbaar vanaf de xbox. Probeer ik hetzelfde met de pc van mijn huisgenote (ook XP SP2 met WMP11) en doe ik exact hetzelfde... dan werkt het wel. De xbox kan haar pc wél vinden maar de mijne niet.

Ik heb al een half uur met de xbox helpdesk aan de lijn gehangen, maar die hebben me tot nu toe niet kunnen helpen (word nog terug gebeld). Ik hoop dus dat hier iemand mij kan helpen om de media-sharing op mijn pc werkend te krijgen.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Na een hoop frustratie toch maar besloten hier mijn vraag te stellen:

Het media delen via mijn 360 gaat maar half. Ik vind een klein gedeelte op mijn 360 terug, namelijk 386 artiesten, 100nogwat albums etc. Maar de library van mijn Mediaplayer is veel en veel groter. Nu lijkt het erop dat mijn 360 alleen de muziek die op de hardeschijf van mijn eigen pc staat ziet. Dat terwijl het grootste gedeelte op de pc van mijn vader staat, alle mappen zijn netjes gedeeld etc. Dus ik erger me kapot aan het feit dat mijn 360 ze niet wil weergeven. Heeft iemand een oplossing?

14. BlackTooth

BlackTooth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok: De pc van je vader disconnecten in de system blade van je xbox en vervolgens connectie maken met je eigen pc.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan weet je dus dat het probleem bij je pc ligt.. Moet ergens dus toch iets geblokkeert worden.

Als een zen gewoon als usb drive op de pc wordt herkend met mappen enzo, zal hij zeker op de 360 werken.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft verbinding met mijn pc en alles staat netjes in mijn mediabibliotheek, het lijkt wel alsof de xbox niet verder wil kijken dan het spul op mijn eigen pc.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Pimmy je hebt pech de xbox 360 kan niet verder kijken dan zijn neus lang is... dus alleen jouw pc of die van je vader (hij kan geen netwerk schijven zien) ... dit komt door media player. Je kan het beste tvesity of een ander media deel prog proberen of alles op 1 machine zetten(bijv je vaders pc en die delen :))

18. BlackTooth

BlackTooth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad... maar wat? Ik kom er echt niet uit. Firewall en virusscanner staan (tijdelijk uiteraard) helemaal uit en nog vindt dat ding mijn pc niet. Twee keer een half uur met één of andere Engelse helpdesk-medewerker heeft ook niet geholpen.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dankjewel, ik laat het maar even voor wat het is. Ik hang wel mijn MP3 speler eraan en wacht tot ik een mediacenter PC klaar heb staan.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ey,

Ik heb Xp weer op mijn computer geinstalleerd en moest mijn 360 weer reconnecten met de PC. Het is gelukt alleen moet ik iets weten, in welke map moet de muziek staan om het te gebruiken op mijn 360 tijdens het spelen? Of hoe verander ik de map?

Deel Deze Pagina