Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik in die sinclair's spirits kom. In het atrium level. Heb al vanalles geprobeerd, maar niets lukt. Ik trek het slecht om een gebied niet onderzocht te hebben

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Harvesten = dood maken. Rescue-en is niet doodmaken. Dus dan doe je het toch goed?:confused:

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn punt was meer dat het mij weinig kan schelen of ik ze nou moet afmaken of redden, echter dat die 100GS mij wel kan schelen en dat hetgene is wat me doet beslissen om ze (in dit geval) te redden ;)

4. Ashavan

Ashavan Guest

:lol:

Enige reden waarom ik besloot die LSén te redden is omdat graag een handicap heb (minder ADAM zou mij minder snel laten ontwikkelen) en benieuwd was naar wat de balanserende rewards zouden zijn. Tja en als je om de 3-4 LSén alsnog cadeau's krijg met daarbij 200-400 ADAM lig ik niet wakker of ik ze red of harvest. Je krijgt bijna net zoveel ADAM als dat je ze harvest + je krijgt nog meer goodies. De achievement had ik nog niet eens aan gedacht.

Zo emotioneel is het ook niet. Zat meer van: "kut kind loop toch niet weg anders ben ik het zat en krijg je alsnog de kogel" en "kap nu met dat tegenstribbelen terwijl ik je probeer te redden anders is dit de laatste keer dat ik er moeite voor doe" en zat dan meer achteruit op de bank te wachten tot het automatisch allemaal is afgelopen en weer verder kan gaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2007
  5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel die kamer waar je voor naar beneden moet maar waar van dat gaas overheen zit. Naast dat hoge beeld.

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  6. jamesdelft86

jamesdelft86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de papparazi diary ligt....het moet ergens op de 3e verdieping zijn van de mercury suites....alleen ik loop al een uur rondjes, zoekende naar de weg naar de 3de verdieping. en dat alleen al voor een code voor de lift ofzo....

7. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @NapoleJon, Ik weet echt ff niet meer wat die sinclair's spirits zijn hoor. Fris ff m'n geheugen op als je wil. Ga m nu op hard spelen dus misschien dat ik je nog inhaal (rush er nu even snel doorheen, voor zover als dat gaat)

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik bedoelde iets anders my bad. Ik las in deel 2 dat jij er ook al een vraag over had. In het level met Sander Cohen heb je na de frozen tunnel een hal waar je 2 trappen naar boven hebt en achter een muurtje een trap naar beneden. Op de muur staat dan "more items downstairs". Maarrr over die trap zitten van die gaastegels zodat je niet naar beneden kunt.

Mijn vraag is dus hoe je daar naar beneden kunt. Ik had eerst Cohen afgemaakt, maar nu ben ik weer naar een savegame waarin hij nog leeft. Ik weet niet of dat wat uitmaakt.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Ik had hem opgepakt in Tenenbaums huis. In haar appartement kun je nog een trap omhoog en kom je op de derde verdieping.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kan je die niet kapot meppen met je wrech?

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, dat gaat niet. Bleh ik zit al uren rond te dolen. Ik wil gewoon even die kamer in en weer op weg gaan.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik begon net om twaalf uur met spelen. Kijk even later (voor mijn gevoel) op mn mobiel, tien over drie. WTF:eek: Ik had echt niet door dat er zoveel tijd voorbij was gegaan.
    Ik heb nu net de achievement 'Escaped Fontaine's mind control' gehaald, ben ik zo'n beetje aan het einde?

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk dat luik open gekregen. Beetje een deceptie wat er te vinden was in verhouding met de tijd die ik er aan besteed had:p

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja bijna, nog even doorspelen en je krijgt een heel mooi eindfilmpje te zien.

@ jamesdelft86: Die ligt op de derde verdieping bij een lijk met een camera als het goed is. Ga daar maar kijken en voer daarna de code in die je hoort bij de lift beneden in het midden. ;):)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm....soms leef je mee in de game...moet je wat terug voor een missie denk je alles gehad te hebben dus je rushed wat terug! Doe je een deur open, Vliegt er zon slider naar je gezicht! Nou dan schrik je ook wel ff de pleurus....

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat had ik gisteren aan het begin van het spel, bij dat Mortuarium. De eerste keer kwam ik recht op zo'n koelkast af, de tweede keer kwam ik van achteren en ging ik links en schreeuwde ik echt: GVD, moet dat nou zo? ;):9 Was in eens zo'n splicer met van die granaten die die trut voor de deur van het Mortuarium ook wegblaast.

Voor iedereen die het niet weet: Als je in het Mortuarium bent, er ligt een lijk voor de open ingang van een oven, daarnaast zit een knopje waar je dat lijkending mee kan besturen. Je krijgt dus zelfs de kans om een lijk te cremeren, maar wel met een nieuwe skill voor als beloning na het cremeren. Deze kun je oppakken als dat lijk gecremeerd is. Het is een blauw flesje. Kwam er ook pas achter in de tweede run. Iemand al gedaan? ;):9

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zonde, dat alleen de eerste x dat je een LS tegen komt, ze zo probeert weg tekruipen, want later doet ze nix, beetje lopen janken,

ik vond dat zo vet toen ze naar achteren kroop, uit respect voor die animaties ging ik haar redden,

ook de enigste x dat ik een LS gered had:p

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zonde man. Je juist of alle little sisters redden of ze vermoorden, want nu mis je dus waarschijnlijk twee achievements. ;):9

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, maar eerste x dat ik een spel speelt, denk ik niet aan achievements, dan doe ik gewoon waar ik zin in heb, en vooral in zulk soort spellen doe ik dit,

de eerste x dat je een spel speelt, moet een mooie ervaring worden zonder dat je aan achievements denkt, naja , das mijn mening:p

klote, ik zit nu te denken, of ik ga vanavond verder spelen, dan is het donker, of nu al, :p

zucht... voordat het donker wordt, is nog zeker 5 uur wachten...

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb 2 kleine vraagjes:
    Ik zit nu in dat 3e level dat Nepune's Bounty heet.

In het hoeveelste level (of de naam van het level) kom ik die Sander Cohen tegen? Want dan schiet ik hem de eerste keer niet dood zodat ik later nog die wapen upgrade kan krijgen.

En ik heb nu in dat 3e level (Neptune's Bounty) met die fotocamera die 3 Spider Splicers gefotografeerd. Waar en wanneer kom ik ongeveer mijn eerste Power to the People machine tegen?

@ Yellow 13, ja heb ik ook al meegemaakt. Is een gave animatie! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina