Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ok, ik wil eerst alles in dit spel ontdekken, reddfen en harvesten, ook een beetje met die bd enzo gaan kloten. de 2 keer let ik wel een beetje op de achievement. ik hoop dat ik dit spel net zo vaak ga uitspelen als gears of war. die heb ik nu al 3 keer uitgespeeld en nog steeds blijft hij mooi :eek:

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, ik zag dat knopje en ik probeer echt alles uit wat ik in die game tegenkom, en dat kwam er dus uit.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oke, heb net Sander Cohen's Masterpiece behaald ? Wat moet ik nou doen om ervoor te zorgen dat ik die Achievments scoor ?
    ( Heb die ene al, had gewoon gesaved hem dood geschoten, dan achievment en dan load naar die oude save waardoor die nog leeft )

En klopt het dat je in elke level maar een keer je wapen op kan graden ? Kom er alijd maar een tegen en dat is dan toch niet genoeg om ze allemaal up te graden ?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt 1 achievement van 100GS voor het redden of afmaken van alle LS's en je haalt er 40 bij als je ze allemaal redt. Is net even anders dan dat jij zegt ;)

edit: @ Jackie: ik ga deze game sowieso geen tweede keer uitspelen. Een groot deel van de kracht van de game zit voor mij in het verhaal en vooral in het ontdekken daarvan icm de setting. Bij een tweede ronde is dat er helemaal af. Wat dat betreft is de replaywaarde erg laag. GoW daarentegen had zo goed als geen verhaal, maar de knetterendeactie maakte voor mij deze game de moeite waard om hem nog een paar keer te spelen.

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  5. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @napolejon, je hebt t dus al gevonden. ik heb dus echt 2 uur zitten zoeken in het spel en op t internet om die verekte trap open te krijgen. Maar was wel blij toen ik het voor elkaar had:p.

Als je wilt weten waar die power to the people (weapon upgrades) is dan moet je even deze link checken. Hier zijn ze netjes op een rijtje gezet met plaats etc. Meer kan ik er niet over vertellen omdat ik ze ook met geluk (op 1 na) allemaal gevonden heb.
    Klikker de Klik

6. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, weet iemand wanneer je die foto achievement krijgt? Bij sommige mannetjes heb ik die meter al 5x vol laten lopen.

ps. deze game is zo bruut:D

7. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, het metertje gaat maar 3 x vol hoor:p Dus denk dat je het gewoon te graag wil:p

8. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Pssh, 5x.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Inderdaad een stuk of 5x. Je weet het zodra de achievement verschijnt. Tevens zal je vanaf dat moment geen foto's meer kunnen maken van die specifieke vijand en krijg je die melding rechtsboven klein in beeld. De splicers heb ik nu allemaal compleet en moet alleen de LS, BD's en turrets, camera's.

Heb dusver 5 pttp's gevonden terwijl er 7 waren...hmmm... :p

Ach ja. Meer dan 2x het spel spelen zie ik niet zitten. Beide eindes halen en voor de rest..achievements boeien niet echt. Heb pas net 1700 ofzo en ben recreatief gamer ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2007
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij vindt de actie in BioShock niet knetteren?? Ik juist wel man!!! Weet zeker dat ik dit spel nog wel een aantal keren extra uit zal spelen... Splicers staan nooit op dezelfde plekken, Big Daddy's lopen rond, alles gaat z'n eigen gang... Heerlijk!!!

12. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    beetje met je krachten kloten, eerst bevries je een vijand, neem je zo af en toe nog eens een foto en daarna knal je hem met 1 schot door zijn bevroren kop :D

13. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb me vandaag laten overtuigen door wat vrienden dat ik em egt moest kopen.
    dus ik naar de stad en heb em gehaald, zit ik thuis ff te kijken hoe die is ( egt te gruwelijk gewoon ).

na 10 minuuten ervan genieten ben ik ermee gestopt ten eerste omdat ik me dood schrok toen ik vanuit 't niets werd aangevallen (dacht dat ze allemaal dood waren daar maar dat bleek niet zo te zijn).8)8)
    en omdat ik moest nokken met spelen.:'-(

mijn conclusie na die 10 minuutjes:
    't is egt gewoon genieten van hoe mooi het eruit ziet en hoe 't speelt.
    oftewel ik neem al mijn woorden terug die ik ooit gezegt heb over de game, hier en op andere site's.
    di is die 9.5 egt wel waard._O__O__O_

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda TP vandaag uitgespeeld, kan nu eindelijk al mijn aandacht naar BioShock gaan ! _O_

15. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    speel hem straks eens als het donker is :D, wedden dat hij dan nog veel mooier is. Je moet je geluid wel harder dan normaal zetten om helemaal '' in the game '' te komen !

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rolgordijn ftw ! :cool:

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, alsof die je kamer echt donker maken.... ;)

42 inch plasma, 4 keer Kef Q7 vloerstaanders surround, Kef Q9center, MJ accoustic MKII sub ftw ! :cool:

Oja, Denon AVR2307 stuurt dit alles aan ftw ! :cool:

;)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn rolgordijn omlaag doe, deur dichthou en verder geen lichten aan doe is mijn kamer pikdonker jah :) Ga niet zitten wachten totdat het volgens Moeder Natuur eens een keer donker zou moeten worden ;)

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Doe je goed. Ik ga daarom nu eerst maar ff Gears spelen en wacht tot het iets donkerder word voor Bioshock :D

20. jamesdelft86

jamesdelft86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bioshock net uitgespeelt op medium. Leuk spel, best vernieuwend. Voor mij het leukste spel op de 360 tot nu toe. Hij eindigt wel een beetje vaag....bioshock 2????
    Zou wel leuk zijn. Nu wachten tot halo 3 er is, en in de tussentijd bioshock nog ff op hard knallen. Veel speelplezier voor degene die nog gaan beginnen met de game :) ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina